Paras kohtaus Temptation Islandissa?
Ehdottomasti Samin monologi hänen ja Kristan tapaamisesta. Mersu-mersu-mersu-mersu-se-OLI-kolmesatanen...
Ja Akin: "Se oli V I R H E !"
Kommentit (43)
"Kato simpukkoja! Siis montaks kirjainta on aakkosissa? Eiku aijoo mä unohdin sen Vitun V:n.."
Jos kakkoskausi joskus tulee niin toivottavasti se tehdään näillä samoilla pariskunnilla.
Kaikki, joissa Jasmina selitti miten ihana Peni on. "Penissä on kaikki kohillaan."
Se Henkan imitaatio Akista. "Mää ole Porist!"
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 07:41"]Ehdottomasti Samin monologi hänen ja Kristan tapaamisesta. Mersu-mersu-mersu-mersu-se-OLI-kolmesatanen...
Ja Akin: "Se oli V I R H E !"
[/quote]
Nää on vitun awesome!!! Saatiin Suomeen 2meganolosuperstaria!
Nouse ylös :D voi myötähäpeä, varmaan akwardein kohtaus televisiossa ikinä!
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:05"]"Kato simpukkoja! Siis montaks kirjainta on aakkosissa? Eiku aijoo mä unohdin sen Vitun V:n.."
[/quote]
Vitun V!
Joko Samin kosinta tai sitten Jasmina kyselemässä Penin lempiruokaa tai sitä tykkääkö se käyttää ukkeja.
Katsoin vain ensimmäiset jaksot, mutta Akin syvällinen "Henkilökohtaisesti olen antanut itsestäni sellaisen kuvan kuin henkilökohtaisesti olen." on jäänyt mieleen.
Nina oli lusikassa harva se yö ja hyökkäs viimeisessä iltanuotiolla huonon omatunnon takia miestään kohtaan, joka oli ollut tosi kiltisti koko ajan... Ne ilmeet. Tuli oma exä mieleen.
Kaikki parit aika wt-meininkiä.
Samilla vaakunaleijona rinnassa ja muija lovena chocoon, joka jotain mamu-verta
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:33"]Katsoin vain ensimmäiset jaksot, mutta Akin syvällinen "Henkilökohtaisesti olen antanut itsestäni sellaisen kuvan kuin henkilökohtaisesti olen." on jäänyt mieleen.
[/quote]
Aki on kyllä niin SYVÄLLINEN ja VIISAS Temptation Islandin aforismiautomaatti
Miehet häviää AINA, kun alkavat kinuamaan "avointa suhdetta" tai taukoa tai tavaraa muita... Ei se olekaan niin mukavaa ja naiset saa aina enemmän actionia. Tullaa. Katuma päälle ja kositaan paniikissa iltanuotiolla. Onneksi Krista ei suostunut Samin säälittävään yritykseen.
BURN
Itseäni nauratti Ritan selittelyt Akille, että kun se oli nukkunut samassa sängyssä sen TI-orin kanssa, että väliä oli ollut metri. - Se oli virhe! Niin mittausvirhe, varmaan olikin metri = tappituntuma kuitenkin ollut
Pojat herkistyi viimeisessä jaksossa, kumpikin itkua tuhersi. Naiset uskoo mitä vaan. Kristalle pisteet että ei suostunut kosintaan. Itse oisin ottanut välimatkaa.
Aki on herännyt alapeukuttelemaan
Nyt ei kannata väittää enää, että suomalainen mies ei itke. Ainoa, joka ei itkeä tihrustanut oli Simppa :D
Akin mä sanon kerran ja mä sanon toisen kerran mutta kolmannella se on nyrkkiä pöytään!! Ja tietysti peace motherfuckers.