Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloja unohduksia - mitä jätit väärään paikkaan?

Vierailija
16.01.2022 |

Minulta on pariinkin kertaan unohtunut käytetty kuukautissuoja johonkin lavuaarin reunalle odottamaan jos roskis ei ole ollut käden ulottuvilla :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

upsista

Vierailija
2/6 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni häissä minulla oli jäänyt sepälus auki ja minulla on punaiset bokserit jalassa. Juu, kyllä sen kuvista näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjensin asuntoani viimeisistä tavaroista. Minulla oli jotain vanhaksimenneitä lääkkeitä ja vitamiineja, jotka ajattelin viedä apteekkiin hävitettäviksi. Laitoin ne pieneen muovipussiin ja menin apteekkiin. Ojensin pussiin eräälle työntekijälle ja tein lähtöä kun sanoi: hetkinen, täällähän on jotain vaatteitakin. Olin hajamielisyyksissäni laittanut ne pussiin, missä oli veriset menkkapikkarit..

Vierailija
4/6 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen päivän pikkarit tippuivat housunlahkeesta työpaikalla, jotka vahingossa jäi sinne edellisen illan suihkun jälkeen (kun riisuin kaikki housut kerralla). Onneksi ei ollut montaakaan työkaveria paikalla todistamassa.

Vierailija
5/6 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli asuntonäyttö ja himosiivosin, unohdin kuitenkin käsiraudat yöpöydälle...

Vierailija
6/6 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kylppärissä pesemäni dildot ja anustapin kylppärin hyllylle. Olin unohtanut sitten, että huoltomies oli tulossa vaihtamaan ilmanvaihtolaitteen suodatinta, ja siellähän oli sitten käyty ja kivasti näyttely pystyssä. Onneksi en ollut kotona niin ei tarvinnut todistaa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi