Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itketkö koskaan orgasmin tullen?

Vierailija
14.08.2008 |

Mies käytti tänään sauvaa minuun ja oli niin taitava (ja oli hyvä sauvakin) että sain monta kertaa orgasmin. Viimeisen orgasmin tullessa purskahdin äänekkääseen itkuun ihan ykskaks. En osannut odottaa... Mies pelästyi, että oli satuttanut mua :). On mulle joskus ennenkin noin käynyt..

Miten sun kohdalla? Onko orgasmi silloin normaalia voimakkaampi vai miksi itku tulee? Musta taisi vaan tuntua tosi läheiseltä miehen kanssa ja tuntui vaan niin hyvältä.. en osaa selittää..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ilosta, vaan jostain äärimmäisestä avautumisesta tai läheisyydestä just... On tosi kaunista, mutta hämmentävääkin itku tuossa kohdassa...

Vierailija
2/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy usein,ja ihan vaan tunteet niin pinnassa silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varsinaisesti itketä. Raskausaikana mulla tuli itku aina orgasmin jälkeen. Olen monesti miettinyt mistä toi johtuu?:)Se itku tulee yhtä`äkkiä puskan takaa.

Vierailija
4/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta kertaa ja kyse ei ole surusta.

Tunne on vain niin fantastinen ja liikuttava vaikea sitä on selittää ja se kyl tulee ihan "puskasta"

Vierailija
5/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinänsä ole itkenyt mutta taju on ollu lähellä lähteä ja naamasta menee tunto:D

Vierailija
6/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itkeny ja ihmetelly että mikä mua vaivaa. Ihanaa että muutkin on purskahtanu itkuun.

Vierailija
7/11 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottava tunne siitä hyvästä olosta. Ihan joku alkukantainen reaktio, tuntuu jotenkin että syntyisin uudelleen. Näkee kaiken yht'äkkiä, eri tavalla kuin ennen. Ihmeellinen tunne. Myös kokemusta kasvojen totaalisesta puutumisesta, sekä myöskin käsivarsien ja käsien puutumisesta orgasmin hetkellä. Pelottavaa sekin omalla tavallaan :)

Vierailija
8/11 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin itkettäisi, jos en saisi orgasmia! Onneksi aina saan.

Vierailija
9/11 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti itketä, mutta yhtäkkiä vaan tulee joku hysteerinen itkukohtaus. Mies vähän ihmetteli eka kerralla...

Vierailija
10/11 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain ja ainoastaan yhden miehen kanssa. Olen miettinytkin, että oliko seksi hänen kanssaan niin taivaallista, vai liittyikö se itku jotenkin siihen, että tuossa suhteessa olin koko ajan muutenkin tunteiden vuoristoradassa kun rakastin itse niin mielettömästi, eikä mies ollut valmis sitoutumaan. Enpä taida tähän ihan heti vastausta saada...

Vierailija
11/11 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on nyt viimeisimmässä suhteess käynyt just noin. mies on ihan paras rakastaja, ja nautinto jotain mieletöntä. itku tulee ihan ykskaks vaan ja en osaa siihen varustautua.

itse luulen kyllä että siihen liittyy sellainen menettämisenpelko. just sillä hetkellä kun tuntuu kaikkein hyvälle, pelko astuu kehiin? en tiedä, muutoin en osaa tulkita.

NAUTITAAN NAISET

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan