Kerro asia jota et ole koskaan tehnyt
Kommentit (28)
Opiskellut farsia ja somalia.
-Mies 29v + 1v-
En ole koskaan käynyt Pohjois-Suomessa.
Mä en oo ikinä nyplännyt pitsiä, vaikka kiinnostus siihen onkin meinannut pakahduttaa mut monesti elämäni aikana, mistä seurauksena alkoholin ongelmakäyttöä ja itsemurhayrityksiä.
Katsonut Big Brotheria. Siis edes pientä vilausta.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 02:24"]
Katsonut Big Brotheria. Siis edes pientä vilausta.
[/quote]
Enkä minä! En ole myöskään koskaan katsonut Kauniita ja rohkeita, Tanssii tähtien kanssa, Voice of Finland mikä lie, enkä mitään Selviytyjiä. Olisi varmaan helpompi luetella mitä olen katsonut...
En ole minäkään koskaan ottanut tatuointia enkä ole koskaan eronnut.
En ole koskaan käynyt baarissa juomassa alkoholia.
En ole lentänyt kuumailmapallolla, onkohan meitä muita? ;)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 02:33"]
[/quote]
Vähän hankalasti muotoiltu. Itse olen kyllä ollut kuumailmapallon kyydissä, mutta en ole lentänyt sellaista itse.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 02:33"]
[/quote]
No en ole minäkään. En tunne yhtäkään ihmistä joka olisi, paitsi Peppi Pitkätossun....
Hypännyt laskuvarjolla, vaihtanut autonrenkaita, ollut moottoripyörän kyydissä, poistanut sääristä karvoja, juonut kiljua tai sahtia, saanut sakkoja, juossut yli 5 km
Helpompaa olis luetella mitä olen tehnyt, kuin sen mitä en ole tehnyt. esim. en ole koskaan luistellut jäähallissa, en ole koskaan käynyt elokuvissa, en ole koskaan ollut fasessa, en ole koskaan ollut traktorissa, moottoripyörän kyydissä, rekkan kyydissä, mauton kyydissä, puhumattakaan siitä, että niitä olisin ajanut. En ole koskaan ottanut lävistyksiä tai tauointeja. En ole koskaan eronnut, en ole synnyttänyt poikaa, en ole soittanut ulkomaille... listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta vielä pitempi se olisi ollut, kun olin alle 20v.
Ollut rakastettu. Puhun nyt myös omasta perheestäni. Vittuilua on kyllä tullut.
En ole koskaan kokeillut mitään huumeita, enkä ole ottanut yhtäkään tatuointia.
Suudellut/pussannut naista. Joissain seksifantasioissani kylläkin ja rintoja myös! Ihan umpi hetero olen.
En ole ottanut tatuointia, en hypännyt laskuvarjolla enkä benjihyppyä, en ole koskaan ollut tallinnaa etelämpänä :(
En ole koskaan käynyt opiskelija bileissä.
En ole koskaan käynyt tallinnassa.
En minäkään. Enkä känniä, enkä ollut lentokoneessa. Vaikka kuinka monta muutakin asiaa, miksi haluat tietää?