Mua kohdellaan aina, kuin mä olisin lapsi
Kommentit (15)
Teinin isä stalkkasi ruokaostokset ja sitten se takuulla ensi viikolla tekee ns yllätyshyökkäyksiä kotiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Teinin isä stalkkasi ruokaostokset ja sitten se takuulla ensi viikolla tekee ns yllätyshyökkäyksiä kotiin. Ap
Eli mitä ne on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä ne on?
Tulee työstä kun on taukoa yhtäkkiä käymään kotona. Ap
Se ei halua, että lihot takaisin 120-kiloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se siitä johdu. Ap
Se käy tsekkaan, ettet ratsasta mustan miehen aisalla työaikana. Sähän uhosit aikanaan hommaavasi rakastajan.
Pelkääkö se että sä alat leikkiä tulitikuilla ja sytytät koko torpan tuleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se siitä johdu. Ap
No, älä vaan kerro mistä se johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se siitä johdu. Ap
No, älä vaan kerro mistä se johtuu.
Kauppajuttu ainakin johtuu siitä, etten vaan osta koskaan viikonlopuksi gluteenitonta olutta, kun joskus olen pari pulloa ostanut. Ap
Minustakin tuntuu välillä samalta. Olen langanlaiha, ujo ja hiljainen joten kai muistutan olemukseltani vielä teinityttöä, vaikka olenkin jo keski-ikää lähestyvä nainen.
Ai sua kohdellaan kuin lasta. Mistähän ihmeestä se oikein voi johtua?
Vierailija kirjoitti:
Ai sua kohdellaan kuin lasta. Mistähän ihmeestä se oikein voi johtua?
Siitä, kun mä olen syrjäytynyt ja miehestä riippuvainen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minustakin tuntuu välillä samalta. Olen langanlaiha, ujo ja hiljainen joten kai muistutan olemukseltani vielä teinityttöä, vaikka olenkin jo keski-ikää lähestyvä nainen.
Sama. Mutta minä kyllä pidän siitä että ihmiset kohtelevat kuin ujoa, eli jättävät useimmiten rauhaan. Kivaa että meitä on muitakin <3
Jotenkin tämä jo naurattaa. Ap