Eikö se aamupainon katsominen
Ole itsensä huijausta? Itse pullistun päivän aikana n.1,5 kiloa, et kyl ne housut kiristää iltasella jo aivan erilailla kun aamulla. Miksi painoa aina hoetaan punnittavaksi aamulla kun se iltapaino on se realistinen.... ja ne aamulla sovitellut hyvät juhlavaatteetkin jo kiristää.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:33"]
Ole itsensä huijausta? Itse pullistun päivän aikana n.1,5 kiloa, et kyl ne housut kiristää iltasella jo aivan erilailla kun aamulla. Miksi painoa aina hoetaan punnittavaksi aamulla kun se iltapaino on se realistinen.... ja ne aamulla sovitellut hyvät juhlavaatteetkin jo kiristää.
[/quote]Aamupaino on realistisempi, koska eri päivien aikana tulee syötyä ja juotua eri määriä, joten iltapaino saattaa vaihdella vieläkin rajummin kuin aamupaino.
Kirjaappa huviksesi ylös vaikka viikon/kuukauden ajan sekä aamu että iltapaino, ja päätä sitten kumpaa on realistisempi seurata.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:36"]No koska se aamupaino on se pysyvämpi paino ja muu on sitten ruoasta, juomisesta ja lihasten väsymisestä johtuvaa turpoilua.
[/quote] Aamulla olet sentin pidempi ja kilon laihempi, joten..
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:36"]No koska se aamupaino on se pysyvämpi paino ja muu on sitten ruoasta, juomisesta ja lihasten väsymisestä johtuvaa turpoilua.
[/quote] Aamulla olet sentin pidempi ja kilon laihempi, joten..
[/quote]
So? Minä olen maanantaina 168/65 ja tiistaina 168/66 ja perjantaina 168/64.
1,5 kiloa sinnetänne. Kunhan mittaa painon aina samaan aikaan päivästä ja on tyytyväinen siihen mitä peili näyttää.
Siksi kannattaa seurata painoa että voi reagoida tarvittaessa ajoissa jos alkaa tilanne muuttumaan.
Kannattais hankkia isompia vaatteita, jos iltapaino kiristää vaatteita niin paljon, että huomaat.
No koska se aamupaino on se pysyvämpi paino ja muu on sitten ruoasta, juomisesta ja lihasten väsymisestä johtuvaa turpoilua.