Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kieltäytyy uskomasta ettei minulla ole anaalirauhasia

Vierailija
13.05.2015 |

Nykyisen exällä oli kultainen noutaja, jolla oli kuulemma aika ajoin anaalirauhaset tulehtuneet. Ne kuulemma piti aika ajoin ihan käsin tyhjentää.

Nyt tämä samainen mies yrittää aina sängyssä ollessamme etsiä minulta anaalirauhasia, että voisi sitten helpottaa tuskaani kun ne ovat tulehtuneet. Olen yrittänyt kertoa ettei naisilla sellaisia ole mutta hän ei usko!

Mitä pitäisi tehdä? Muuten mukava mies ja ihan hyvännäköinenkin, ei viitsisi tuon takia pistää kiertoon.

-YH32

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖPÖ, HÖPÖ! Keksi hauskempi.

Vierailija
2/6 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:25"]

HÖPÖ, HÖPÖ! Keksi hauskempi.

[/quote]

Kyllä noutajien anaalirauhaset on usein tulehtuneet, ei se ole mikään höpöhöpöjuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas mies tykkäisi haukkua ja läähättää. No en pistä pahakseni vaikka äänteleekin eläimellisesti kunhan ei ala merkkailemaan :) Minun anaalirauhasia saisi kyllä etsiä...

Vierailija
4/6 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tuska sulla siellä on?
Kai se nyt pitää kuntoon hoitaa.

Mutta ei, ei ole ihmisillä anaalirauhasia.

Vierailija
5/6 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ironista kyllä, mutta on sinulla anaalirauhaset. Ei niitä toki puristella täydy.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7995146

Vierailija
6/6 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo onkin hänen joku fetinssinsä/leikkinsä, johon haluaa sinut mukaan? Ensi kerralla yllätä mies valittamalla kipeitä anaalirauhasiasi ja hinkkaamalla peppuasi lattiaa vasten. Voit myös ulista kärsivän kuuloisesti. Mies saa sitten leikisti etsiä tulehtuneita anaalirauhasiasi ja puristella niitä. Tiedä, vaikka tästä tuleekin teidän yhteinen hauska juttu, josta molemmat opitte nauttimaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi