Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verenpaineeseen määrätyistä beetasalpaajista rytmihäiriöitä?

Vierailija
13.05.2015 |

Onko kenelläkään kokemuksia? Itselläni alkoivat rytmihäiriöt kun aloitin verenpaineeseen tarkoitetun beetasalpaajan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu samat. En uskalla käyttää kun korjaa yhden ongelman ja aiheuttaa toisen. Varmaan hyvä lääkebisnekselle.

Vierailija
2/6 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?! Mulla taas tasaa rytmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen kokemus, että minulle oli määrätty beetasalpaajaa annos, joka kardiologin mukaan oli kokoiselleni naiselle liian suuri. Puoli tuntia tai tunti lääkkeen ottamisesta sykkeeni meni hyvin alhaiseksi, jopa 42-43, ja siinä yhteydessä usein tuntui sellaisia "jysähdyksiä", kammiolisälyöntejä kai oikealta nimeltään. Kun beetasalpaajan annostusta pienennettiin, rytmihäiriöt hävisivät.

Vierailija
4/6 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut vaihtaa eri tyyppiseen verenpainelääkkeeseen? Aloittaja kysyy 2:lta.

Vierailija
5/6 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla verenpainelääkkeet aiheuttaneet kutiavan ja kuivan yskän. On se kumma, kun tulee uusi vaiva, vaikka lääkkeiden tarkoitus kai olisi parantaa alkuperäinen ongelma, eikä aiheuttaa uusia. Olen ajatellut tämän olevan lääkeyhtiöiden tarkoituskin, että saadaan määrättyä lisää lääkkeitä. Potilaalle kierre on valmis ja lääkeyhtiöt rikastuvat.

Vierailija
6/6 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:24"]Oletko kokeillut vaihtaa eri tyyppiseen verenpainelääkkeeseen? Aloittaja kysyy 2:lta.
[/quote]
En ole kun ei ole tullut käytyä lääkärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme