Lue keskustelun säännöt.
Hyvä pankki
13.05.2015 |
Kertokaa kokemuksia omista pankeistanne. Mikä olisi pankki jossa OIKEASTI asiat sujuvat mutkattomasti. Säästöpankki alkanut veloittamaan kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta. Esim. tilitietojen katsominen ja laskun maksaminen verkkopankissa maksaa..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla