Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä, ripulia jo kolmatta päivää?

Vierailija
13.05.2015 |

Ei ole mitään muuta vatsataudin oieita, perheessä ei ole kukaan muu kipeänä.
Minulla vain aloi maanantaina kammottava ripuli, eikä loppu näy.
Ei ole pahoinvointia tai mitän muutakaan, mutta yhtäkkiä vain mahassa taas rupee tapahtumaan ja pitää juosta vessaan.
Vauva kyllä painaa jo todella alhaalla, rv36+4, voiko se vaikuttaa suolen toimintaan...?
Ei kai loppuraskaus voi olla pelkää ripulointia!?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli n. kuukausi sitten ripulia, joka kesti 5 päivää. Olen mies, ei siis liity raskauteen. :D Minullakaan ei ollut mitään muita oireita, kuin se ripuli, ei pahoinvointia, ekana päivänä oli kuumetta, mutta sekin laski pian. Minullakin oli niin, että vatsa vaan yhtäkkiä murahteli ja sitten piti mennä vessaan ja paskominen oli kuin olisi hanan avannut. Pahimmillaan jotain 4-5 kertaa tunnin sisällä piti käydä. Precosaa käytin muistaakseni 3 päivää ja se rauhoitti ainakin sitä ripulointi-tahtia. Viidennen päivän aamuna toivoin sen menneen jo ohi, kun ei ollut koko edellisenä päivänä tarvinnut vessassa käydä, mutta sitten kun kävin, niin pelkkää velliä. Meinasi jo toivo mennä, mutta seuraavan päivän aikana se meni ohi ja söin jo kiinteämpää ruokaa ja vatsa normalisoitui. Tuo on ikävää tuo ripuli, tsemppiä sinulle ja kannattaa varailla lääkäriaikaa, jos ei pian ala loppua, itselläni se meni ilman lääkäriä ohi vaikka kestikin melko kauan.

Vierailija
2/3 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, antaa toivoa että tätä ei kestäisi viikkokapalla =D
Imodiumia on kyllä ktona, mutta eipä sitäkään vissiin ukslla ottaa raskausaikana =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla vaikka colitis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme