Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko käyttäneet kaupassa kertakäyttö vinyyli hanskoja

Vierailija
16.01.2022 |

Ostin Lidlistä

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
2/32 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko kerta käyttö vinyyli hanskoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voisi mutta niitä kuluisi valtavasti kuukaudessa, kun kotona jo siivotessa menee jokunen. Lisäksi näyttäisin oudolta koska joudun käyttämään jo kaupassa aurinkolaseja, kirkkaat spottivalot. Jos olisi aina suuret keltaiset kestosiivoushanskat, se ehkä näyttäisi siltä että on siivooja. Mutta mikä ettei.

Vierailija
4/32 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
5/32 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kertakäyttöisiå vinyylihanskoja kaupassa, koska minua oksettaa korien ja kärryjen tahmaiset kahvat. Ei liity pelkästään edes koronaan, vaan nuo pöpöpesäkkeet ovat ellottaneet minua aina.

Vierailija
6/32 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on näitä samoja kotona käytössä. Kaupassa käytän puuvilla hanskoja, jotka heivaan pyykkikoneeseen joka käytön jälkeen. En välitä mikä pesu on tulossa, sinne vaan sekaan.

Vierailija
7/32 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. En ole hysteerikko.

Vierailija
8/32 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin kertakäyttökäsineitä kun korona alkoi kun inhotti koskea mihinkään paljain sormin. En ole enää käyttänyt 1,5 vuoteen. Huomasin kaupassa juuri viikolla että joku nosteli tuotteita omissa nahkahanskoissaan kassalla ja maksoi ne kädessä jne. Voi olla ettei tuo liittynyt koronaan. Välillä on käynyt mielessä kertakäyttökäsineiden käyttö mutta en ole enää siis niitä käyttänyt.

Vierailija
9/32 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulen kotiin en koske oven ripoihin ilman hanskoja!

Vierailija
10/32 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskatessa joskus käytän ja siivotessa

En kaupassa

Uskon että liika hygienia vie pois vastustuskyvyn

Vierailija
11/32 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Töissä minun kassalla on ollut muutama asiakas, jotka ottivat hampailla nuo kertakäyttöhanskat pois käsistään kun rupesivat rahoja kaivamaan :D

Vierailija
12/32 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän kertakäyttöisiå vinyylihanskoja kaupassa, koska minua oksettaa korien ja kärryjen tahmaiset kahvat. Ei liity pelkästään edes koronaan, vaan nuo pöpöpesäkkeet ovat ellottaneet minua aina.

Minä myös!

Vierailija
13/32 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin kertakäyttökäsineitä kun korona alkoi kun inhotti koskea mihinkään paljain sormin. En ole enää käyttänyt 1,5 vuoteen. Huomasin kaupassa juuri viikolla että joku nosteli tuotteita omissa nahkahanskoissaan kassalla ja maksoi ne kädessä jne. Voi olla ettei tuo liittynyt koronaan. Välillä on käynyt mielessä kertakäyttökäsineiden käyttö mutta en ole enää siis niitä käyttänyt.

Mitä omituista tai edes mainitsemisen arvoista tuossa nahkahanskojen käytössä on?

Minusta se on käytännöllistäkin niin. Itselleni on käynyt monet kerrat niin, että jos otan hanskat pois esim. kauppaan mennessä tai maksutapahtuman yhteydessä, ne putoavat lattialle. Aina en sitä edes huomaa ja olen kadottanut monet hanskat juurikin tuolla tavalla.

Vierailija
14/32 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, todellakin täysin turhat kaikin tavoin. Kyllä ne pöpöt niiden hanskojenkin pinnalla siirtyy paikasta toiseen.  Sitten ne vielä suunnilleen riisutaan hampaiden avulla pois :D

Vierailija
15/32 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska jos haluaisi että siinä on jotain järkeä niitä pitäisi vaihtaa siellä kaupassakin monta kertaa.

Vierailija
16/32 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskatessa joskus käytän ja siivotessa

En kaupassa

Uskon että liika hygienia vie pois vastustuskyvyn

Usko mihin uskot. Minä käytän hanskoja kaupassa ja välttelen myös ovenkahvoihin koskemista kaikilla mahdollisilla keinoilla ja silti olen kipeänä suunnilleen kerran viidessä vuodessa.

Vierailija
17/32 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä. Töissä minun kassalla on ollut muutama asiakas, jotka ottivat hampailla nuo kertakäyttöhanskat pois käsistään kun rupesivat rahoja kaivamaan :D

Kun maksoin käteisellä kaupassa myyjä ei käyttänyt hanskoja, mutta mies maksoi myös käteisellä niin myyjä laittoi hanskat!

Vierailija
18/32 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä. En ole hysteerikko.

Aaahhahhhaaaa, eli hysteerikko-diagnoosin kriteerit täyttyvät jo pelkästään sillä, että ihminen käyttää hanskoja kaupassa?

Vierailija
19/32 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et käytä, koska joku toinen käyttää hampaita omien hanskojensa poistamiseen? Mikä logiikka tuossa on?

Vierailija
20/32 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hanskoista ole sen enempää hyötyä kuin käsien pesusta tai käsidesistäkään. Itse asiassa jopa vähemmän hyötyä on hanskoista, koska ne kädessä tulee turvallisuuden tunne, että nyt voi kosketella joka paikkaan. Sitten hanskat kädessä kosket kaupan oveen, sitten kärryyn, sitten tuotteisiin, liukuportaiden kädensijaan. Sitten samoilla hanskoilla kosket lompakkoosi, kännykkääsi, nenääsi, poskiisi (sen tekee huomaamatta), pankkikorttiisi ja otat kuitin. Sitten pakkaat niillä samoilla hanskoilla ne omat tuotteesi kassiin. Eli käytännössä kosket niillä ihan samoihin paikkoihin kuin ilmankin hanskoja.

Paitsi että ilman hanskoja koitan työntää kärryjä kyynärpäillä, koskea vain omaan tuotteeseeni jne. Eli minulla ainakin kosketuksia tulee vähemmän. Eli lian ei pitäisi siirtyä niin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan