Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on Larmien Kärvisydämen kupeeseen tehdyt luxus mökit auki

Vierailija
16.01.2022 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008474896.html

1300 euroa 2 yötä kahdelta Menettekö kun tulee tarjouksia. Vuosi niin on seiskassa juttuja veloista ? 5-7 v niin myyvät järvisydämelle. Koska Sara Sirppu on siellä ? Ja muut missit ja Veitola?

Kommentit (1523)

Vierailija
861/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on harhaanjohtavaa, kun markkinoivat asiakkaille juttuja, jotka oikeasti ovat Järvisydämen tarjoamia. Järvisydämestä puhutaan nykyään, että on laajentunut liikaa (esim. liikaa väkeä pienessä kylpylässä) eikä enää ole hintansa väärti paikka.

Mun tutut valittivat juuri tuosta kun syksyllä kävivät Järvisydämessä. Oli kuulemma myös karaokea yms. mitä ei olisi odottanut sen hintaisessa paikassa, joka ilmeisesti yrittää olla vähän luksus.

Vierailija
862/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minimiyöpyminen kaksi yötä, muuten ei ”ehdi rentoutua”. No kiva, että toi pariskunta tietää senkin minun puolestani etten relaa ennen kuin olen tuijottanut metsikköä ja/tai naapuri”villaa” vähintään kaksi päivää... 🙄 Toisaalta tulisipa kerrankin mentyä punkkaan ajoissa kun ei tuolta ruokaakaan saa enää illalla.

Ja näin löytyi järkeenkäypä selitys myös keittiön kiinnimenolle, kyllä kaikki on mietitty viimeisen päälle!

Jos siellä keittiössä pitäis olla vaikka 2 töissä ja tarjoilija niin ei tuota saa muutamalla mökillä millään kannattavaksi vaikka se pihvi maksaisi satasen. No sit kun on kaikki 16 mökkiä valmiina niin 32 henkeä kun käy illalla syömässä jos käy niin voi jo kannattaakkin? Vai onko tarkotus lämmittää mikrossa pakasteita? Vaikee paikka kun sesonkia riittää 4 kk vuodesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä voi maakuntakaupungin kiireinen ja laatutietoinen eliitti kohdata rentoutumisen ja rauhoittumisen merkeissä. :D

Ei muuten tartte meidän maksaa tuosta tuota hintaa. Meillä savolaisilla on mökit= villat kaikkine mukavuuksineen ja isoine ikkunoineen Kallavesi-ja metsänaisemalla, savusaunalla ja sisäsaunalla, ja lääniä on ympärillä niin paljon, että eipä kukaan tule häiritsemään. Luxusaamupalaakin on tarjolla- itse leivotut karjalanpiirakat luomukananmunista tehdyllå munavoilla ja itse savustettua siikaa. Aktiviteetikin löytyy, voi låhteä.hiihtämään tai moottorikelkkailemaan tai laiskotellakin voi. Illalla sitten savusaunaan ja avantouimaan. Ja mikä ihabaa- lapset ja lemmikit saa ottaa mukaan , ja sukulaiset voi tulla kylään. Saunan jälkeen voi kaysoa telkkaa, takassa loimuaa tuli, ja lasissa on hyvää viiniä. Ja jalassa on villasukat , ja vieressä tuhisee koira ja lapsi❤

Ja sinä olet se huippulokki. Itse haluan palvelun jossa joku muu kokkaa ettei mun tarvitse rehkiä aina itse.

Eipä tarvi hikihatussa leipoa karjalanpiirakoita ja vielä keulia sillä että teette kaiken itse. Eipä oikein kummoiselta kuulosta. Normi mökkielämää. Että oikein munavoikin tehty.

Vierailija
864/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkö maksaa hunajaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minimiyöpyminen kaksi yötä, muuten ei ”ehdi rentoutua”. No kiva, että toi pariskunta tietää senkin minun puolestani etten relaa ennen kuin olen tuijottanut metsikköä ja/tai naapuri”villaa” vähintään kaksi päivää... 🙄 Toisaalta tulisipa kerrankin mentyä punkkaan ajoissa kun ei tuolta ruokaakaan saa enää illalla.

Ja näin löytyi järkeenkäypä selitys myös keittiön kiinnimenolle, kyllä kaikki on mietitty viimeisen päälle!

Jos siellä keittiössä pitäis olla vaikka 2 töissä ja tarjoilija niin ei tuota saa muutamalla mökillä millään kannattavaksi vaikka se pihvi maksaisi satasen. No sit kun on kaikki 16 mökkiä valmiina niin 32 henkeä kun käy illalla syömässä jos käy niin voi jo kannattaakkin? Vai onko tarkotus lämmittää mikrossa pakasteita? Vaikee paikka kun sesonkia riittää 4 kk vuodesta.

Kyseisessä paikassa tuskin mitään pihviä tilataan. Tavallista ruokaa ei ole vaan niitä menuja mihin kuuluu monta pientä ateriaa.

Arvosteluissa eräs henkilö mainitsi että saisi olla normaalia ruokaa.

Vierailija
865/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä voi maakuntakaupungin kiireinen ja laatutietoinen eliitti kohdata rentoutumisen ja rauhoittumisen merkeissä. :D

Ei muuten tartte meidän maksaa tuosta tuota hintaa. Meillä savolaisilla on mökit= villat kaikkine mukavuuksineen ja isoine ikkunoineen Kallavesi-ja metsänaisemalla, savusaunalla ja sisäsaunalla, ja lääniä on ympärillä niin paljon, että eipä kukaan tule häiritsemään. Luxusaamupalaakin on tarjolla- itse leivotut karjalanpiirakat luomukananmunista tehdyllå munavoilla ja itse savustettua siikaa. Aktiviteetikin löytyy, voi låhteä.hiihtämään tai moottorikelkkailemaan tai laiskotellakin voi. Illalla sitten savusaunaan ja avantouimaan. Ja mikä ihabaa- lapset ja lemmikit saa ottaa mukaan , ja sukulaiset voi tulla kylään. Saunan jälkeen voi kaysoa telkkaa, takassa loimuaa tuli, ja lasissa on hyvää viiniä. Ja jalassa on villasukat , ja vieressä tuhisee koira ja lapsi❤

Ja sinä olet se huippulokki. Itse haluan palvelun jossa joku muu kokkaa ettei mun tarvitse rehkiä aina itse.

Eipä tarvi hikihatussa leipoa karjalanpiirakoita ja vielä keulia sillä että teette kaiken itse. Eipä oikein kummoiselta kuulosta. Normi mökkielämää. Että oikein munavoikin tehty.

Huippulokki ❤️

Vierailija
866/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talvimyrsky piiskaa ikkunat lumen peittoon, lämmitysjärjestelmässä tulee jotain häikkä, eikä ruokaakaan saa mistään. Sielläpä makaat täysin ulkomaailmalta suljettuna, nälkäisenä hampaat kalisten ja rentoudut. 

Oi sua säälittävää hapannaamaa, tuollaisellako asenteella aina suunnittelet lomiasi? Voi kun säälittää läheisesi.

Oi sua hapan ja huumorintajuton sitruuna :D 

Vierailija
867/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jutta muutti sukunimekseen Larm (kuten Juhakin)? Eikö tämä Juha ollut Rouvinen? Mistä tuo Larm tulee?

Juhan äidin tyttönimi.

Vierailija
868/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkö maksaa hunajaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vois kuvitella, että kun kaikki 32 mökkiasukasta maksavat tuosta riemusta moisia summia, niin varaa olisi palkata pari kyyppariakin...

Vierailija
869/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jutta muutti sukunimekseen Larm (kuten Juhakin)? Eikö tämä Juha ollut Rouvinen? Mistä tuo Larm tulee?

Larm on Juhan äidin sukunimi.

Vierailija
870/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on harhaanjohtavaa, kun markkinoivat asiakkaille juttuja, jotka oikeasti ovat Järvisydämen tarjoamia. Järvisydämestä puhutaan nykyään, että on laajentunut liikaa (esim. liikaa väkeä pienessä kylpylässä) eikä enää ole hintansa väärti paikka.

Mun tutut valittivat juuri tuosta kun syksyllä kävivät Järvisydämessä. Oli kuulemma myös karaokea yms. mitä ei olisi odottanut sen hintaisessa paikassa, joka ilmeisesti yrittää olla vähän luksus.

Voi ei, et varmaan saa öitäsi nukuttua ;) Pieni newsflash, Kimi Räikkönen pitää karaokesta niin paljon, että omistaa pari karaokeravintolaa.

Vierailija
871/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nuo " villat" ovat varustukseltaan kuin hotellihuoneet. Luxusaamupala kuuluu hintaan, joka kuljetetaan villaan. Muuten Resortissa tarjolla vain ravintolaillallinen ke- la? Eli muina päibinäkö ei syödä illallista, vsi eikö ole auki ma- ke, muuta ruokaa ei saa, pitää mennä Järvisydämmeenkö? Mökissä ei ole kuin baarijääjaappi, joten siellä ei voi ruokaa säilyttää. Yritin varata, niin ei antanut edes varata, kuin 2x yöksi,ja ei ole ravintolapalveluita kuin ke- su, joten asiaks voi olla siellä vain noina aikoina. Tarkoitettu vain pariskunnille, jolla ei olr lapsia tai lemmikkejä, ilmeisesti ei edes ystävykset voi tulla, kun on vaan parisänkynahdollisuus?

Tulee mieleen, että.pariskunta on suunnitellut lomakohteen itselleen ja kaltaisilleen. Onko riittävästi asiakaskuntaa?

Kyllä voi mennä kaverukset ja kait sitä voi vierekkäin nukkua. Sen takia sait varauksen vai kahdeksi yöksi kun siellä on muuten täyttä.

Viikonloppuisin ei ole enää tilaa.

Kyllä siellä ravintolassa voi ruokailla kun on auki.

Vierailija
872/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne asukkaat halua kevyttä ja rahkaa ja kanaa

Nälkäinen haluaa sen pihvin ja kermapotut

Vierailija
873/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma on jos saa aamiaisen ja seuraavan kerran ruokaa 12.00 kun ravintola aukeaa. Ei siellä nälkään kuole.

Viimeinen ateria huoneeseen 20.00.

Vierailija
874/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippulokki ❤️

Vapise Blörffis!!

Vierailija
875/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippulokki ❤️

Luksus?

Vierailija
876/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma on jos saa aamiaisen ja seuraavan kerran ruokaa 12.00 kun ravintola aukeaa. Ei siellä nälkään kuole.

Ootko tosissasi…? Kahdeksalta saat vikan kerran ruokaa, joten käyt varmaan sitten tuutimaan jo kympiltä?🥰

Kait tiesit, että Suomi taitaa olla ainoita maita maailmassa, jossa illallinen syödään ennen ilta seitsemää…🙄 Tonne on pakko viedä omat eväät, että se siit luksusresortista

Vierailija
877/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tonne pakko päästä, huikeeta!

Vierailija
878/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne asukkaat halua kevyttä ja rahkaa ja kanaa

Nälkäinen haluaa sen pihvin ja kermapotut

Etkö ole koskaan käynyt hienossa ravintolassa missä tarjoillaan 6 ruokalajin menu ja otetaan viinipaketti erikseen.

Pihvi ja kermaperunat on tavis ravintolan ruokaa ja itse en sellaisesta välitä kun on niin helposti kotona tehtävää ruokaa.

Vierailija
879/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdasta on mökeissä ja kyllä itsellä pukkaisi stressiä, jos lomalla pitäisi tuijotella puitten latvoja ikkunasta ja leikkiä rentoa. No siellä selataan sitten nettiä, syödään ja juodaan hyvin, hoidetaan kroppa timmiksi ja pärstä säteileväksi kahdessa päivässä ja eletään loppuelämä onnellisena. Lappiin tällainen luksusmökkeily sopii, siellä on ulkomaalaisille oikeasti sitä luonnon ihmettä.

Vierailija
880/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko tosissasi…? Kahdeksalta saat vikan kerran ruokaa, joten käyt varmaan sitten tuutimaan jo kympiltä?🥰

Kait tiesit, että Suomi taitaa olla ainoita maita maailmassa, jossa illallinen syödään ennen ilta seitsemää…🙄 Tonne on pakko viedä omat eväät, että se siit luksusresortista

Ei vaan sinä et kuulu kohderyhmään. Kuku sä kotona ja kittaa sitä halpaa viiniä.

Ei ole selvästi sun paikka eikä sellaisen joka joka haluaa yöt valvoa.

Ketju on lukittu.