Mä en todellakaan tiedä ketä äänestäisin
Aikaisemmin olen äänestänyt persuja, mut korona-aika on paljastanut että nehän on ihan vainoharhaista porukkaa. Inhoan myös vihreitten aatetta ja sitä miten vain ja ainoastaan heidän mielipiteensä ovat niitä oikeita. Olen liian köyhä äänestämään kokoomusta ja demarit vallassa on nyt nähty, eikä kehumista ole. Vasemmisto on ihan perässä vedettävä reppana. Onhan noita muitakin, mut niistä en tiedä mitään. Ehkäpä Liike nyt??
Kommentit (33)
gölhdägäd kirjoitti:
kljoiiii kirjoitti:
Olen sairaanhoitaja ja äänestän nyt ensimmmäistä kertaa Perussuomalaisia. Ainoat, jotka pitivät meidän puoltamme. Demarit ovat suurin pettymys. Kokoomus tosiaan minun liksoillani poissa laskuista ja vihreät liian angstisia ja tuntuvat ajavan kaikkien muiden etuja, paitsi suomalaisten. Keskustaa äänestäisin mikäli olisin suurtilallinen.
Olen opettaja ja äänestän nyt ensimmäistä kertaa Perussuomalaisia. Perusteluni ovat prikulleen samat kuin tällä sh:lla!
En ole sh enkä ope. Sitä kuitenkin ihmettelen miksi pakotetaan hoitajia ottamaan rokotuksia, vaikka ovat jo kaksi vuotta hoitaneet koronapotilaita. Eiväthän he mahdollisesti sairaana töihin kuitenkaan mene. Vaikuttaa siltä, että ihmisen itsemääräämisoikeus halutaan murtaa. Heidän ammattiliitotkaan eivät aja heidän puoliaan. Lieneekä poliittinen asia.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään politiikkaan pyrkivää, joka ei haluaisi sinne pelkästään oman edun vuoksi.
What?! Eikö he olekaan siellä MINUA varten?!
Vierailija kirjoitti:
Äänestämättä jättäminen on kyllä nynnyintä mitä voi tehdä. Mitä sitten jos sun edudtaja ei pääsekkään, ei se haittaa. Äänestämällä tuot mielipiteesi esille ja se on huipputärkeää.
Näissä vaaleissa päätetään kuinka sairaita hoidetaan pähkinänkuoressa.