Mä en todellakaan tiedä ketä äänestäisin
Aikaisemmin olen äänestänyt persuja, mut korona-aika on paljastanut että nehän on ihan vainoharhaista porukkaa. Inhoan myös vihreitten aatetta ja sitä miten vain ja ainoastaan heidän mielipiteensä ovat niitä oikeita. Olen liian köyhä äänestämään kokoomusta ja demarit vallassa on nyt nähty, eikä kehumista ole. Vasemmisto on ihan perässä vedettävä reppana. Onhan noita muitakin, mut niistä en tiedä mitään. Ehkäpä Liike nyt??
Kommentit (33)
gölhdägäd kirjoitti:
kljoiiii kirjoitti:
Olen sairaanhoitaja ja äänestän nyt ensimmmäistä kertaa Perussuomalaisia. Ainoat, jotka pitivät meidän puoltamme. Demarit ovat suurin pettymys. Kokoomus tosiaan minun liksoillani poissa laskuista ja vihreät liian angstisia ja tuntuvat ajavan kaikkien muiden etuja, paitsi suomalaisten. Keskustaa äänestäisin mikäli olisin suurtilallinen.
Olen opettaja ja äänestän nyt ensimmäistä kertaa Perussuomalaisia. Perusteluni ovat prikulleen samat kuin tällä sh:lla!
En ole sh enkä ope. Sitä kuitenkin ihmettelen miksi pakotetaan hoitajia ottamaan rokotuksia, vaikka ovat jo kaksi vuotta hoitaneet koronapotilaita. Eiväthän he mahdollisesti sairaana töihin kuitenkaan mene. Vaikuttaa siltä, että ihmisen itsemääräämisoikeus halutaan murtaa. Heidän ammattiliitotkaan eivät aja heidän puoliaan. Lieneekä poliittinen asia.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään politiikkaan pyrkivää, joka ei haluaisi sinne pelkästään oman edun vuoksi.
What?! Eikö he olekaan siellä MINUA varten?!
Vierailija kirjoitti:
Äänestämättä jättäminen on kyllä nynnyintä mitä voi tehdä. Mitä sitten jos sun edudtaja ei pääsekkään, ei se haittaa. Äänestämällä tuot mielipiteesi esille ja se on huipputärkeää.
Näissä vaaleissa päätetään kuinka sairaita hoidetaan pähkinänkuoressa.
Valitse sellainen ehdokas jonka uskot olevan hyvä luomaan uutta koska olemassa olevaa järjestelmää ei ole mihin hypätä. Älä pliis valitse vanhaa jarrua jonka mielestä asiat on aina hoidettu näin. Nyt tarvitaan innovatiivisuutta ja intoa tehdä uutta.
Lääkebisneksen tai it maailman tuntemus on eduksi koska sitähän nämä alkavat tekemään, uusi terveydenhuolto.
Ja ikä oli?
En minäkään. En halua sinne mitään paikallispolitikkoja, jotka tunkee nokkansa joka paikkaan. Vielä vähemmän jotain kotiäitejä, jotka luulevat sillä saavansa jotain kompetenssia noihin hommiin
Vierailija kirjoitti:
Äänestämättä jättäminen on kyllä nynnyintä mitä voi tehdä. Mitä sitten jos sun edudtaja ei pääsekkään, ei se haittaa. Äänestämällä tuot mielipiteesi esille ja se on huipputärkeää.
Näissä vaaleissa päätetään kuinka sairaita hoidetaan pähkinänkuoressa.
Valitse sellainen ehdokas jonka uskot olevan hyvä luomaan uutta koska olemassa olevaa järjestelmää ei ole mihin hypätä. Älä pliis valitse vanhaa jarrua jonka mielestä asiat on aina hoidettu näin. Nyt tarvitaan innovatiivisuutta ja intoa tehdä uutta.
Lääkebisneksen tai it maailman tuntemus on eduksi koska sitähän nämä alkavat tekemään, uusi terveydenhuolto.
Rakas lapsi, kyllä nämäKIN asiat päätetään ihan kabineteissa ja niiden ympärille luodaan ylimääräinen instanssi nauttimaan omista eduista. Kuka nyt sahaisi omaa oksaansa?
Tein kyselyn vaalikoneessa.
Sitten karsin pois ne puolueet joita ei voi kuvitellakaan äänestävänsä, kuten persut.
Jäljelle jäi muutama ehdokas. Loppu oli helppoa.
Luotan vaalikoneeseen. Sillä menty lähes joka vaaleissa niin kauan kuin niitä on ollut.
Äänestä ketä haluat. Ei yhdellä äänellä ole mitään merkitystä. Et ratkaise sillä äänelläsi mitään.
Mites kristilliset? Itse en voisi kuvitellakaan äänestäväni ko. puoluetta uskonnollisten syiden vuoksi, mutta niiden vaalikoneiden perusteella missä ei kysytä arvokysymyksiä, puolue on ehkä lähimpänä minun ajatuksiani näissä vaaleissa. Ja en myöskään ole kokoomukselle tarpeeksi rikas, ja pidän persuja liian sekavana sakkina. Liike Nyt on ehkä tällä hetkellä itselleni vähiten huono vaihtoehto, joten äänestänen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestä jotain VKK:sta.
Sekin on parempi vaihtoehto kuin jättää äänestämättä.
-sivusta
Omalla kohdallani täysin yhdentekevät vaalit, joten en äänestä.
Et tarvitse terveydenhoitoa tai palokuntaa?
kljoiiii kirjoitti:
Olen sairaanhoitaja ja äänestän nyt ensimmmäistä kertaa Perussuomalaisia. Ainoat, jotka pitivät meidän puoltamme. Demarit ovat suurin pettymys. Kokoomus tosiaan minun liksoillani poissa laskuista ja vihreät liian angstisia ja tuntuvat ajavan kaikkien muiden etuja, paitsi suomalaisten. Keskustaa äänestäisin mikäli olisin suurtilallinen.
Hei sama täällä, jatkossa vain perussuomalaisia tai kristillisdemokraatteja. Ainoat, jotka vastustivat pakkorokotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en äänestä ketään, koska en kannata "puoluejärjestelmää".
Äänestävän kansa täytyy olla tyhmä kuin saapas. Järjestelmä on täysin edes vastuuton. Ensin annetaan kukkaislupauksia, joita ei ole tarkoituskaan pitää ja sitten vedotaan mielipiteen tarkentumiseen. Puolueet voisi olla yhtä hyvin yksi ja sama puolue, sillä todellisuus muuttaa harjoitettavan politiikan aina samanlaiseksi.
Rautalanka malli: tilaat mersun ja saat dacian. Tyytyisitkö siihen? Tuskin. Mutta sen jälkeen, kun olet äänesi antanut sinun mielipide ei kiinnosta ketään vaan viesti on hyvin selvä pidä turpasi kiinni ja tyydy osaasi.
Ei äänestävä kansa sitten?
Mitä ne haluaa?
Haluaako ne Rakastella perustuslakia kuin Guineassa päiväntasaajalla.
Äänestävän kansa täytyy olla tyhmä kuin saapas. Järjestelmä on täysin edes vastuuton. Ensin annetaan kukkaislupauksia, joita ei ole tarkoituskaan pitää ja sitten vedotaan mielipiteen tarkentumiseen. Puolueet voisi olla yhtä hyvin yksi ja sama puolue, sillä todellisuus muuttaa harjoitettavan politiikan aina samanlaiseksi.
Rautalanka malli: tilaat mersun ja saat dacian. Tyytyisitkö siihen? Tuskin. Mutta sen jälkeen, kun olet äänesi antanut sinun mielipide ei kiinnosta ketään vaan viesti on hyvin selvä pidä turpasi kiinni ja tyydy osaasi.