Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en todellakaan tiedä ketä äänestäisin

Vierailija
16.01.2022 |

Aikaisemmin olen äänestänyt persuja, mut korona-aika on paljastanut että nehän on ihan vainoharhaista porukkaa. Inhoan myös vihreitten aatetta ja sitä miten vain ja ainoastaan heidän mielipiteensä ovat niitä oikeita. Olen liian köyhä äänestämään kokoomusta ja demarit vallassa on nyt nähty, eikä kehumista ole. Vasemmisto on ihan perässä vedettävä reppana. Onhan noita muitakin, mut niistä en tiedä mitään. Ehkäpä Liike nyt??

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä ole pakko ketään äänestää. Onhan sekin yhdenlainen kannanotto. Tuo "persujen vainoharhaisuus" vähän ihmetyttää: puhutko edustajista vai kannattajistaan?

Vierailija
2/33 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän näissä(kin) vaaleissa Keskustaa. Uskon olevan pohjoisessa paras ratkaisu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä jotain VKK:sta.

Vierailija
4/33 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä ole pakko ketään äänestää. Onhan sekin yhdenlainen kannanotto. Tuo "persujen vainoharhaisuus" vähän ihmetyttää: puhutko edustajista vai kannattajistaan?

Edustajista. Hämmästyttää rokotevastaisuus ym outo käytös koko koronaa ja siihen liittyviä asioita kohtaan.

Ap

Vierailija
5/33 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin on parempi vaihtoehto kuin jättää äänestämättä.  

-sivusta

Vierailija
6/33 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike Nyt on hyvä vaihtoehto. Uskon sieltä löytyvän hyviä edustajia joista valitsen omani.

Vierailija
7/33 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. Lapiomurhaajat ei kuulu päättäjiin.

Vierailija
8/33 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa olen ollut vähän laiska tutkimaan ehdokkaiden tietoja ja valitsin henkilön kunnallispolitiikassa olevan tuttuni suosituksesta. 

Vierailija
9/33 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään politiikkaan pyrkivää, joka ei haluaisi sinne pelkästään oman edun vuoksi.

Vierailija
10/33 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en äänestä ketään, koska en kannata "puoluejärjestelmää".

Vierailija
11/33 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edustajista. Hämmästyttää rokotevastaisuus ym outo käytös koko koronaa ja siihen liittyviä asioita kohtaan.

Ap

No jaa, enpä tiedä. Hallituspuolueissa nautittavaan, suoranaiseen rokotekiimaan nähden, persujen maltillinen suhtautuminen on vaikuttanut ainoalta järjen valolta keskellä pimeyttä.

Vierailija
12/33 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja ja äänestän nyt ensimmmäistä kertaa Perussuomalaisia. Ainoat, jotka pitivät meidän puoltamme. Demarit ovat suurin pettymys. Kokoomus tosiaan minun liksoillani poissa laskuista ja vihreät liian angstisia ja tuntuvat ajavan kaikkien muiden etuja, paitsi suomalaisten. Keskustaa äänestäisin mikäli olisin suurtilallinen.

Vierailija
13/33 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap kokeillut mitään vaalikonetta? Mä kävin useamman vaalikoneen läpi. Tuloksena aina sama puolue. Nyt käyn läpi sen puolueen ehdokkaita henkilöittäin.

Vierailija
14/33 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestämättä jättäminen on kyllä nynnyintä mitä voi tehdä. Mitä sitten jos sun edudtaja ei pääsekkään, ei se haittaa. Äänestämällä tuot mielipiteesi esille ja se on huipputärkeää.

Näissä vaaleissa päätetään kuinka sairaita hoidetaan pähkinänkuoressa.

Valitse sellainen ehdokas jonka uskot olevan hyvä luomaan uutta koska olemassa olevaa järjestelmää ei ole mihin hypätä. Älä pliis valitse vanhaa jarrua jonka mielestä asiat on aina hoidettu näin. Nyt tarvitaan innovatiivisuutta ja intoa tehdä uutta.

Lääkebisneksen tai it maailman tuntemus on eduksi koska sitähän nämä alkavat tekemään, uusi terveydenhuolto.

Vierailija
15/33 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on parempi vaihtoehto kuin jättää äänestämättä.  

-sivusta

Omalla kohdallani täysin yhdentekevät vaalit, joten en äänestä.

Vierailija
16/33 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittisia suojatyöpaikkoja. En voi tukea, joten en äänestä.

Vierailija
17/33 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kljoiiii kirjoitti:

Olen sairaanhoitaja ja äänestän nyt ensimmmäistä kertaa Perussuomalaisia. Ainoat, jotka pitivät meidän puoltamme. Demarit ovat suurin pettymys. Kokoomus tosiaan minun liksoillani poissa laskuista ja vihreät liian angstisia ja tuntuvat ajavan kaikkien muiden etuja, paitsi suomalaisten. Keskustaa äänestäisin mikäli olisin suurtilallinen.

Olen opettaja ja äänestän nyt ensimmäistä kertaa Perussuomalaisia. Perusteluni ovat prikulleen samat kuin tällä sh:lla! 

Vierailija
18/33 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keput nuolee demarien takalistoa. Ei jatkoon.

Vierailija
19/33 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi instanssi ja menoerä lisää, ei kiitos. Äänestyslipuke poltettu jo takassa.

Vierailija
20/33 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä yhtään politiikkaan pyrkivää, joka ei haluaisi sinne pelkästään oman edun vuoksi.

Minä kyllä ihan henkilötasolla tunnen useammankin sellaisen.

Itsekin pyrkisin ehdolle nimenomaan asioihin vaikuttamisen vuoksi, mutta en kestäisi esillä oloa enkä julkisuudessa ruodituksi tulemista, joten en pyri. Ja tämä siis ainoa syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme