Opiskelen yli opistossa ja ajan 30 000e maksavalla Audilla. oletko kateellinen?
Kommentit (38)
Hankala olla kateellinen ihmiselle, joka ei osaa kirjottaa yliopistoa oikein :) Sitähän sä tällä aloituksella varmaan haitkin?
Tuskin opiskelet yli opistossa kun et kerran osaa kirjoittaa suomea. Miksi olisin kateellinen täydelliselle idiootille?
Minä ajalen 180 tonnia maksavalla mersulla ja ole vain autonkuljettaja.
Emmä tajua mitä kivaa Audissa on. Tai mitä väliä sillä hinnalla, ei mua ole sillai kasvatettu tai mun piireissä noihin kiinnitetty huomiota. Itse välittäisin itse autosta, en hinnasta. Mini Cooperit on parhaita, Porchet usein ja BMWt joskus. Ja tässä maassa kuka tahansa voi menny yliopistoony kuhan lukee tarpeeksi päästäkseen sisään.
Mulla on varallisuutta puoli milliä ja ajan reilun kymppitonnin sitikalla. En ole käynyt yli opistoa.
Ammattikoulussa ja ajelen 45 000€ autolla.
Mä ajan 100 000 e mersulla ja olen työtön ;D
En ymmärrä miksi kukaan olisi sinunlaisellesi kateellinen
Minä ajelen bussilla, ratikalla, junalla, metrolla ja lautalla. Bruttotulot vuodessa yli 100 000 euroa, vaikka olen opiskelija.
En jaksais enää opiskella joten opiskeluista en todellakaan ole kateellinen, mutta olishan tuo auto varmaan ihan hyvä.
Toivon, ettei kukaan enää provosoidu ihmiselle, joka tuskin on yliopistossa (koska ei osaa oikeinkirjoitussääntöjä eikä yhdyssanoja). 30 000 € Audi on sitäpaitsi halpa Audiksi, enkä usko että kyseinen henkilö ajaa todellisuudessa Audilla. Premium-malleissa kun hinnat nousevat 100 000€ helposti.
En tekis tollasella audilla mitään:(. Tarvik kunnon Range olla kun on kolme hevosta.. Plus heppapaku lisäks.
Opiskeletko Porvoon yli opistossa?
No en ole. Taidat itse olla jollekin kun koet tarvetta avautua tuollaisesta.
En ole :)