Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uskaltaako kaupan hiusväreillä värjätä blondin punertavaksi brunetiksi?
13.05.2015 |
Tukassa on alla omaa väriä paljon, mutta päällimmäinen osa on aika blondattu, ei paljoakaan pigmenttiä. Joskus teininä laitoin kaupan värillä mustaksi ja tuli vihertävä...mutta luulis nykyisten väriaineiden olevan kehittyneitä eli voisko jopa onnistua? Kampaajalla käynti niin saakelin kallista.
Kommentit (2)
Uskaltaa :) Ainakin mä oon laittanut ja tuli ihan hyvä lopputulos. Tosin mulla oli koko pää blondi ennen sitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kyllä uskaltaa. Valitse kunnon kestoväri, jossa 100% harmaanpeitto. Ne peittävät kyllä ei-toivotut sävyt ilman yllätyksiä.
Sen sijaan erilaisten kevytvärien kokeilut voi johtaa kurjiin lopputuloksiin jos käyttää niitä hiustenväreille joille ne ei ole tarkoitettu. Esim. musta tai muu tumma väri ei välttämättä riitä ollenkaan tummentamaan vaaleita tai peittämään esim. punasävyä jolloin lopputulos voi olla tosi kummallinen. Mutta näissä ei-täysin-peittävissä väreissä usein pakkauksen kyljissä lukeekin hiustensävyt joille sävy soveltuu, eikä siellä ole esim. mustassa listattuna kuin jotain keskiruskeasta tummanruskeaan, ei vaaleita.