Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jäänyt koukkuun feikkiprofiileihin mutta

Vierailija
13.05.2015 |

ei harmita tippaakaan. Sen avulla olen saanut huomata, että _yksikään_ mies ei ole luotettava. Vaikka olisit jutellut koko päivän ja yön putkeen jonkun kanssa, kuvia kehuttu ouolin ja toisin ja asiat klikanneet hyvin yhteen, treffaamisestakin puhuttu, niin kun feikkiprofiili kyselee, niin ei tässä mitään ole ollut, tylsä paikka, ei ketään kiinnostavaa. Aina sama. A i n a. Eikä kyse ole edes niistä perus pleijerin näköisistä uroksista.

Ja kyllä tiedän että randomi saa jutella kenelle haluaa ja tehdä whatever, mutta se pointti että miksi ihmeessä ei voi sanoa: on tuossa yksi kiinnostava kyllä :)

Mitä ihmettä?

Voin sanoa, että kokemusteni perusteella unohdan perhehaaveet ja elän elämäni vain ja ainoastaan itselleni. Mihin ihmeeseen tarvitsen miestä, joka kieroilee.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:19"]Uuh että mä vihaan tollasia takertuvia naisia joilta tulee 1000 viestiä päivässä.Ja jos et heti vastaa niin miks et vastaa?miks et vastaa?miks et vastaa?miks et vastaa?miks et vastaa?miks et vastaa?miks et vastaa?miks et vastaa?miks et vastaa?miks et vastaa?
Ootte ihan vitun rasittavia tappakaa ittenne
[/quote]

Missä minä olen antanut ymmärtää jotain tuollaista? Se kuuluisa pointti on: MIKSI mies kehuskelee ja juttelee mukavia, kehuu nätiksi/kauniiksi/hyvännäköiseksi/suloiseksi ja ehdottaa treffejä, JA KUN toinen henkilö kysyy, noin mies vastaa että ei täällä ketään mielenkiinrtoista ole. Anteeksi mutta sano yksikik syy, miksi HALUAISIN henkkoht. tuollaisen jälkeen tutustua mieheen paremmin?
[/quote]
Siksi koska te tyhmät akat olette haarat levällänne kun teille sanoo mitä te haluatte kuulla.
[/quote]

En minä itse asiassa ole :) Vai vihjaatko, ettei minulla ole minkään sortin ajattelukykyä siksi että olen nainen? En halua järkyttää, mutta _jopa minä_ olen halunnut pelkkää munaa. Yksikin mies oli hyvännäköinen, mutta äärettömän tylsä. Kyllähän sitä muutaman kerran pani, mutta muu ei käynyt mielessäkään. Ap

Vierailija
2/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:55"]ei harmita tippaakaan. Sen avulla olen saanut huomata, että _yksikään_ mies ei ole luotettava. Vaikka olisit jutellut koko päivän ja yön putkeen jonkun kanssa, kuvia kehuttu ouolin ja toisin ja asiat klikanneet hyvin yhteen, treffaamisestakin puhuttu, niin kun feikkiprofiili kyselee, niin ei tässä mitään ole ollut, tylsä paikka, ei ketään kiinnostavaa. Aina sama. A i n a. Eikä kyse ole edes niistä perus pleijerin näköisistä uroksista.

Ja kyllä tiedän että randomi saa jutella kenelle haluaa ja tehdä whatever, mutta se pointti että miksi ihmeessä ei voi sanoa: on tuossa yksi kiinnostava kyllä :)

Mitä ihmettä?

Voin sanoa, että kokemusteni perusteella unohdan perhehaaveet ja elän elämäni vain ja ainoastaan itselleni. Mihin ihmeeseen tarvitsen miestä, joka kieroilee.
[/quote]

Onko sulla jotain takertumisongelmia kun jo chattailu-vaiheessa alat luomaan feikkiprofiileita yms? Kuulostaa aika järkyttävältä. Kunnon stalkkeri
[/quote]

Ei, vaan pointti on edelleen se, että minua kehutaan ja minulle sanotaan kivoja asioita (onpas kivaa kun olet noin samanlainen kuin minä, vaikutat luotettavalta jne mitä nyt milloinkin) ja sitten kun joku toinen kysyy, niin ei täällä ketään mielenkiintoista ole :/ mitä vittua? Miksi ei voi sanoa, että on tuossa yksi mielenkiintoinen jonka kanssa ollaan tutustuttu hetki? Mikä se pointti on, että tuollaistakin täytyy salailla??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:22"]Ap näköjään puhelee täällä yksikseen. Ei ihme että olet sinkku kun viestejäs lukee..
[/quote]

Ap heräsi juuri unilta :) muuten hyvä. Sinkku olen omasta tahdostani. Ja hyvästä sellaisesta.

Vierailija
4/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:19"]Uuh että mä vihaan tollasia takertuvia naisia joilta tulee 1000 viestiä päivässä.Ja jos et heti vastaa niin miks et vastaa?miks et vastaa?miks et vastaa?miks et vastaa?miks et vastaa?miks et vastaa?miks et vastaa?miks et vastaa?miks et vastaa?miks et vastaa?
Ootte ihan vitun rasittavia tappakaa ittenne
[/quote]

Missä minä olen antanut ymmärtää jotain tuollaista? Se kuuluisa pointti on: MIKSI mies kehuskelee ja juttelee mukavia, kehuu nätiksi/kauniiksi/hyvännäköiseksi/suloiseksi ja ehdottaa treffejä, JA KUN toinen henkilö kysyy, noin mies vastaa että ei täällä ketään mielenkiinrtoista ole. Anteeksi mutta sano yksikik syy, miksi HALUAISIN henkkoht. tuollaisen jälkeen tutustua mieheen paremmin?

Vierailija
5/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:55"]ei harmita tippaakaan. Sen avulla olen saanut huomata, että _yksikään_ mies ei ole luotettava. Vaikka olisit jutellut koko päivän ja yön putkeen jonkun kanssa, kuvia kehuttu ouolin ja toisin ja asiat klikanneet hyvin yhteen, treffaamisestakin puhuttu, niin kun feikkiprofiili kyselee, niin ei tässä mitään ole ollut, tylsä paikka, ei ketään kiinnostavaa. Aina sama. A i n a. Eikä kyse ole edes niistä perus pleijerin näköisistä uroksista. Ja kyllä tiedän että randomi saa jutella kenelle haluaa ja tehdä whatever, mutta se pointti että miksi ihmeessä ei voi sanoa: on tuossa yksi kiinnostava kyllä :) Mitä ihmettä? Voin sanoa, että kokemusteni perusteella unohdan perhehaaveet ja elän elämäni vain ja ainoastaan itselleni. Mihin ihmeeseen tarvitsen miestä, joka kieroilee. [/quote] Onko sulla jotain takertumisongelmia kun jo chattailu-vaiheessa alat luomaan feikkiprofiileita yms? Kuulostaa aika järkyttävältä. Kunnon stalkkeri [/quote] Ei, vaan pointti on edelleen se, että minua kehutaan ja minulle sanotaan kivoja asioita (onpas kivaa kun olet noin samanlainen kuin minä, vaikutat luotettavalta jne mitä nyt milloinkin) ja sitten kun joku toinen kysyy, niin ei täällä ketään mielenkiintoista ole :/ mitä vittua? Miksi ei voi sanoa, että on tuossa yksi mielenkiintoinen jonka kanssa ollaan tutustuttu hetki? Mikä se pointti on, että tuollaistakin täytyy salailla??

[/quote]

Haluaa tietysti pitää ovet auki muillekin. Pillun perässähän ne miehet suurimmaks osaks netissä juoksee. Lätiseevät kaikkea liibalaabaa "samankaltaisuudesta" ym. shaibaa, että saisivat naisen kiinnostumaan.

Vierailija
6/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*niin

Se kierouden määrä on niin kuvottavaa. Yhdelle sanotaan yhtä ja toiselle toista ja kolmannelle keksitään uudet jutut. Jopa ne miehet, jotka aiheuttavat minussa reaktion: no ei se nyt rumakaan ole, mutta...

Vierailija
7/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:55"]ei harmita tippaakaan. Sen avulla olen saanut huomata, että _yksikään_ mies ei ole luotettava. Vaikka olisit jutellut koko päivän ja yön putkeen jonkun kanssa, kuvia kehuttu ouolin ja toisin ja asiat klikanneet hyvin yhteen, treffaamisestakin puhuttu, niin kun feikkiprofiili kyselee, niin ei tässä mitään ole ollut, tylsä paikka, ei ketään kiinnostavaa. Aina sama. A i n a. Eikä kyse ole edes niistä perus pleijerin näköisistä uroksista. Ja kyllä tiedän että randomi saa jutella kenelle haluaa ja tehdä whatever, mutta se pointti että miksi ihmeessä ei voi sanoa: on tuossa yksi kiinnostava kyllä :) Mitä ihmettä? Voin sanoa, että kokemusteni perusteella unohdan perhehaaveet ja elän elämäni vain ja ainoastaan itselleni. Mihin ihmeeseen tarvitsen miestä, joka kieroilee. [/quote] Onko sulla jotain takertumisongelmia kun jo chattailu-vaiheessa alat luomaan feikkiprofiileita yms? Kuulostaa aika järkyttävältä. Kunnon stalkkeri [/quote] Ei, vaan pointti on edelleen se, että minua kehutaan ja minulle sanotaan kivoja asioita (onpas kivaa kun olet noin samanlainen kuin minä, vaikutat luotettavalta jne mitä nyt milloinkin) ja sitten kun joku toinen kysyy, niin ei täällä ketään mielenkiintoista ole :/ mitä vittua? Miksi ei voi sanoa, että on tuossa yksi mielenkiintoinen jonka kanssa ollaan tutustuttu hetki? Mikä se pointti on, että tuollaistakin täytyy salailla??

[/quote]

Haluaa tietysti pitää ovet auki muillekin. Pillun perässähän ne miehet suurimmaks osaks netissä juoksee. Lätiseevät kaikkea liibalaabaa "samankaltaisuudesta" ym. shaibaa, että saisivat naisen kiinnostumaan.
[/quote]

Ja tämän takia en ole enää kiinnostunut parisuhteista. Nimittäin tämäkin sankari sanoi, ettei arvosta sängystä toiseen hyppimistä. Ei vissiin. Ja voin sanoa, että oli hyvin, hyvin kaukana Zac Efronista ja Paul Walkerista. Ulkonäkö ei todellakaan ole syynä vaan se fakta, että miehiin ei voi luottaa.

Vierailija
8/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikkokausia suunnitellut treffejä ja tapaamisia samaan aikaan kun olen muille kertonut että on vähän juttu jo menossa. Ja sitten "profiili on piilotettu tai poistettu" Sillon on vituttanut oma naivius. 

On ihan turhaa sitoutua mihinkään yhteen naiseen/mieheen ennenkuin ollaan tavattu edes muutaman kerran livenä. 

Vierailija
9/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin,

ja taas on kattava otos tehty miehistä. Netissä. 

Eiköhän se nyt ole selvä, että siellä tinderissä sun muualla on ne pahimmat sarjanussijat ja muut kusettajat. 

Miksi et kohtaisi miehiä ihmisinä, luonnollisessa ympäristössä. 

Vierailija
10/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:31"]Noniin,

Eiköhän se nyt ole selvä, että siellä tinderissä sun muualla on ne pahimmat sarjanussijat ja muut kusettajat. 

[/quote]

Minä en alennu mihinkään tindereihin ja muihin sarjanussijasovelluksiin. En ole teini, kiitos kysymästä.
Edelleen, livenä sopivan tapaaminen on erittäin epätodennäköistä. Vai kuinka auuri tosennäköisyys mielestäsi on löytää livenä mies, joka: on minua useamman vuoden vanhempi, on lapseton mutta haluaa lapsia, miellyttää ulkonäöllisesti minua ja minä häntä, ei polta eikä nuuskaa, ei juo paljon ja _ei ole netissä millään profiililla deittisivustoilla_. eikä tinderissä. Ja sitten vielä yksi piirre, jota en mainitse koska en halua keskustelun kääntyvän sen hokemiseen.

Kerronpahan vaan, että on täysin avsurdia edes kuvitella törmäävänsä yllä mainitun kaltaiseen mieheen livenä. Siksi, siksi olen siellä netissä.

Vierailija
11/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:28"]Pari kertaa viikkokausia suunnitellut treffejä ja tapaamisia samaan aikaan kun olen muille kertonut että on vähän juttu jo menossa. Ja sitten "profiili on piilotettu tai poistettu" Sillon on vituttanut oma naivius. 

On ihan turhaa sitoutua mihinkään yhteen naiseen/mieheen ennenkuin ollaan tavattu edes muutaman kerran livenä. 
[/quote]

Tiedän tunteen. Mutta itse olen niin henkeen ja vereen luotettava tyyppi, ettei minusta tulisi ilmi tuollaiata kieroilua. Minun puolestani feikkailijat saavat kysellä niin paljon kuin sielu sietää, koska minulle ei ole mikään ongelma sanoa: on tuossa yksi mielenkiintoinen kyllä.

Vierailija
12/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä sama joka valitti täällä joku aika sitten kun nettideitti ei halunnutkaan yhtäkkiä tavata?

Vierailija
13/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:31"]Noniin,

[/quote]

Minä en alennu mihinkään tindereihin ja muihin sarjanussijasovelluksiin. En ole teini, kiitos kysymästä.
Edelleen, livenä sopivan tapaaminen on erittäin epätodennäköistä. Vai kuinka auuri tosennäköisyys mielestäsi on löytää livenä mies, joka: on minua useamman vuoden vanhempi, on lapseton mutta haluaa lapsia, miellyttää ulkonäöllisesti minua ja minä häntä, ei polta eikä nuuskaa, ei juo paljon ja _ei ole netissä millään profiililla deittisivustoilla_. eikä tinderissä. Ja sitten vielä yksi piirre, jota en mainitse koska en halua keskustelun kääntyvän sen hokemiseen.

Kerronpahan vaan, että on täysin avsurdia edes kuvitella törmäävänsä yllä mainitun kaltaiseen mieheen livenä. Siksi, siksi olen siellä netissä.
[/quote]

Kirjoittelen nopeasti puhelimella, siitä virheet...

Vierailija
14/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:46"]Ootko sä sama joka valitti täällä joku aika sitten kun nettideitti ei halunnutkaan yhtäkkiä tavata?
[/quote]

Miksi näihin keskusteluihin tulee aina joku, joka kysyy: onko tää se ja se joka sillon kerran sanoi näin?

Mitä ihmettä sinäkin teet tuollaisella tiedolla? Saa kai ihminen kertoa totuuden, ja totuus on nyt hyvinkin selkeästi tullut nenän eteen aika karulla tavalla.

Vierailija
15/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolin ja toisin

Vierailija
16/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei keskustelu ja mahdollisista tapaamisista puhuminen ole kyllä vielä juuri mitään? Vasta aikasintaan Parin kolmen tapaamisen jälkeen voi sanoa et jotain on meneillään. Esimerkiksi minulla ja miehellä oli molemmilla muiden kanssa treffit vielä kolmannen tapaamisen jälkeen!

Vierailija
17/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:58"]No ei keskustelu ja mahdollisista tapaamisista puhuminen ole kyllä vielä juuri mitään? Vasta aikasintaan Parin kolmen tapaamisen jälkeen voi sanoa et jotain on meneillään. Esimerkiksi minulla ja miehellä oli molemmilla muiden kanssa treffit vielä kolmannen tapaamisen jälkeen!
[/quote]

En minä ajattelekaan että jonkun nettihyypiön kanssa on "juttua" kun on juteltu vuorokausi. Mutta jos saan kehuja naamastani ja hämmästelyä siitä, kuinka samanlaisia ollaankaan, niin otan sen aika henkilökohtaisena asiana. Et kai voi sanoa rehellisesti monelle ihmiselle, että kiva kun ollaan niin samanlaisia. Aina sieltä nousee se joku ylitse muiden samanlaisuudessaan.

Vierailija
18/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen luotin sokeasti mitta nykyään todistan itselleni kerta toisensa jälkeen, että yksikään mies ei ole sen arvoinen, että ottaisin riesakseni sotkemaan elämääni. Jos pelkkä "on tuissa yksi kiinnostava" on liian vaikea lause sanoa, niin mitähän muuta mahtaa sitten tulevaisuudessa paljastuakaan? En ota selvää ;)

Vierailija
19/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD olen väsynyt ja kirjoitan mitä sattuu puhelimella. Ymmärrätte kuitenkin.

Vierailija
20/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nettideittailijat, voin lämpimästi suositella pientä testausta, tulette yllättymään... Jopa ne "kiltit", joista ei ikinä uskoisi paljastuvat aika karseiksi tyypeiksi. Kannattaa tekeytyä munanhimoiseksi, "kaikelöe avoimeksi" naiseksi, niin sieltä paljastuu yllättävän nopeasti ja helposti miehen salaisuudet ja aito luonne. Eikä ole muuten edes laitonta, toisin kuin se viestien urkkiminen ;) Eli kannattaa ottaa ilo irti siitä mitä saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä