Minä en osaa sisustaa, voisitteko auttaa??
En siis ymmärrä millaisia huonekaluja ostaa, kun muutin 26 neliöiseen yksiöön. Tein jo yhden virheen ja ostin tänne isokokoisen tuolin, sellaisen ruokailutuolin mutta se ei käy yhtään tänne, on jotenkin "raskaan" näköinen. Lisäksi pitäisi löytää huonekalut mahd. edullisesti, joten se että selailen sisustuslehden kuvia ei auta koska en löydä edullisesti sen kaltaisia huonekaluja. Minulla on jo onneksi sänky joka on valkoinen. Mutta haluaisin tietää, millaiset huonekalut sopii pieneen yksiöön ja mitkä sopisi keskenään yhteen? Haluaisin ainakin nojatuolin, pari tuolia, sohvapöydän, ja hyllykön. Kannattaako ne olla esim. tummia vai vaaleita? Vai kaikki valkoista?
Kommentit (10)
Ihan mahdoton sanoa kun ei tiedä millainen asunto ja millaisesta itse tykkäät
Pieni asunto helpoiten sisustaa vaalealla, kaiken ei kuitenkaan tarvitse olla valkoista. Väriä saa päiväpeitolla, matolla, verhoilla tms.
Osta siroja huonekaluja. Ikeasta on esim valkoisia kahden hengen ruokapöytiä. Sohvapöydiksi pari pientä pyöreää, voi pitää tarvittaessa myös yöpöytänä. Jyskistä varmaan löytyy. Jakkarakin kelpaa pöydäksi nojatuolin rinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Makukysymys. Googlaa yksiön sisustus.
Ei mulla ole mitään makuja, en pidä edes sisustuksesta
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahdoton sanoa kun ei tiedä millainen asunto ja millaisesta itse tykkäät
Yksi iso huone, sänky on nurkassa, keittiö on erikseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan huonekalun nähdessäsi välillä olet sitä mieltä, että tuo on kamala/ruma ja jostain toisesta, että tuo on nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan huonekalun nähdessäsi välillä olet sitä mieltä, että tuo on kamala/ruma ja jostain toisesta, että tuo on nätti.
No mustista ja raskaista en ainakaan tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Pieni asunto helpoiten sisustaa vaalealla, kaiken ei kuitenkaan tarvitse olla valkoista. Väriä saa päiväpeitolla, matolla, verhoilla tms.
Osta siroja huonekaluja. Ikeasta on esim valkoisia kahden hengen ruokapöytiä. Sohvapöydiksi pari pientä pyöreää, voi pitää tarvittaessa myös yöpöytänä. Jyskistä varmaan löytyy. Jakkarakin kelpaa pöydäksi nojatuolin rinnalle.
Mikä olisi hyvä sohvapöydän leveys?
Teippaa lattiaan huonekalujen mitat niin että jää tilaa liikkua, siten tiedät ainakin minkä mittaisia ne saa olla.
Hankit sellaista josta pidät. Jos tulee hutiostos niin kiertoon vaan, ei se aina muillakaan mene nappiin. Kyllä sen oppii näkemään mikä näyttää hyvältä ja sopivalta.
Ja sinähän siellä asut.