Isänpäivä lähestyy taas! Mitä lahjaksi?
Siinähän tuo kysymys tulikin. Viimevuonna tilasin paidan jossa luki jotakin " joka ei meitin isistä tykkää niin eti tiedä hyvästä mitään" Tämä teksti oli paitaan kirjotettu sellasilla lapsen harakanvarpailla ; ) Edellis vuonna painatin boksereitten takamukseen lastemme jalanjäljet. Oli niinkuin onnenpotku iskälle. Sitä edeltävänä vuonna ostin miehelle uuden kylpytakin. Lapset ovat myös kerhoissa tehneet jo vinot pinot aikasempina vuosina käden ja jalanjälki kuvia kipsille ja paperiin ja kortteihin. Mitäs siis tänä vuonna? Meillä lapset iältään 6v, 3v ja 7 kk
Kommentit (28)
Ei kehtaa olla käyttämättä!! Miehellä on mustapäitä nenässä ja muutenkin iho kaipaisi vähän siistimistä/hoitoa. Miksei miehetkin vois käydä kosmetologilla?? Meidän ukko kuitenkin hoitaa hiuksiaan ja tykkää vaatteista, joten saattas innostua kasvohoidostakin. Ja ihanaahan siellä on, saa vaan maata ja nauttia!
sitruska
Minä ajattelin tilata iskälle lahjaksi Fotoykkösestä netin kautta mukin johon painavat vauvan kuvan.
tai sitten jostain tekemisestä...esim. raflaan syömään tai risteily.
Mutta tuo bokseriajatus oli kyllä kiva.:)
Taidankin meidän pikku-ukkelin kanssa väkrätä sellaiset isukille.
Vaikka ensin olinkin päätynyt jo sellaisiin tylsiin lahjoihin kuin solmioneula ja partavesi, kun olen todella huono keksimään mitään sellaista omaperäistä. Voinkin jättää nuo sitten joululahjoihin.
Pari vuotta sitten annettiin isukille kahvimuki, johon painatin Helsingin Stockan yläkerrassa lapsen kuvan ja nimen. Sai sitten töissä katsella mussukan kuvaa = )
Pirppis77: Mikä on sen fotoykkösen netti osoite josta meinaat tilata sen mukin? Mäkin kiinnostuin siitä muki hommasta.
Kultanauha
Itse sain äitienpäivälahjaksi lahjakortin kasvohoitoon ja ajattelin antaa iskälle lahjakortin jalkahoitoon! Vois tykätä siitä enempi...
Mistä Lyytikki tilasit ne bokserit? Ja miten sait niihin lasten jalan jäljet? Ihana idea, mutta onko hankala toteuttaa? :) Ja mitä maksoi?
Valitettavasti mulla ei oo sulle uusia ideoita, on nimittäin eka isän päivä meidän pikku perheessä. :)
Minzy
-Meillä kun tykätään jääkiekosta,niin aion ostaa iskälle jotain kärppä-fanituotetta.Siellä sivuilla on vaikka mitä(vauvoillekkin jotain).Kahvikuppia tms.
-Papalle ostettiin viimevuonna 10kerran lahjakortti uimahalliin,kun tykkää uimisesta.(tämä ei tietysti mieluinen lahja ole niille,kellä on hyvin varaa maksaa uimisensa itse)
Mullakaan ei ole mitään hyviä ideoita, mutta toi paidan teksti on tosi kiva! :) Mistäs sellasia saa?
Mulla on isänpäivää ennen vielä 30 vuotis lahjaongelma, ei aavistustakaan mitä voisin antaa, ja syntskät on miehellä jo ihan kohta...
minulta voi tilata lapselle uuden hauskan teksti bodyn tai t-paidan. esim. olen isäni näköinen, mutta silti onnellinen.pp.oo@suomi24.fi
seppälästä ja tiimarista hain valkoista kangasväriä. Voi sutata lapsen jälkapohjan värillä ja sitten vaan lapsi astuu kankaan päälle tai yrittää piirtää jalan ääriviivat kangasvärillä siten että jalka on siisnä kankaan päällä. Aika sottuista eikä jalanjäljistä kovin selviä tullut kuten jotkut varpaat yhtyi toiseen yms mutta kyllä boksereista selvän sai mitä kuvassa on eli jalat.
En muista sitä nettikaupan osotetta mistä sen t-paidan tilasin enään. harmittaa itteekin kun en tiä sitä kun sieltä olis voinu taas jotain kivaa löytyä..
Löysin tällaisen nettiosoitteen josta voi tilata mm. isälle paidan lahjaksi. Siellä on myös kaikenlaista muuta kivaa.
Itse ajattelin tilata mustan iskä t-paidan sekä tehdä täällä mainostetut jalanjälki bokserit. Kiitti vaan vinkistä : ) Tulee sitten yhtenäinen asu...
Niin se osoite on: www.pehmopaita.com
Sellainen pronssin värinen jossa ympyrän sisällä on risti.
http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/vaino
sai meidän lasten iskä (poika vajaa 3 v, tyttö 3 viikkoa) Slayerin keikalle Hesaan. Keikka sattuu olemaan juuri isänpäivän iltana, aamu onneksi ehditään olla porukalla kotona ja juhlistaa yhdessä, iskä joutuu lähtemään jo puolen päivän aikaan keikalle täältä Keski-Suomesta.
Tiesin artistin, mitä iskä on halunnut lähteä katsomaan/kuuntelemaan jo pitkään. Samalla rentoudutaan ja mennään syömäään hyvin kaveriporukalla.
Moikka! Nostan viestin, jos jollakulla löytyisi vielä jotain hyviä ideoita lahjaksi!