Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni alkoi raivoamaan hänen 70v juhissaan, ettei olisi saanut olla tarjolla edes alkoholitonta kuoharia, kun se sai alkoholisti-tätini uudelleen juomaan

Vierailija
15.01.2022 |

Onko tämä juttu nyt minun vikani? Täti on alkoholisti ja aloitti päivittäisen juomisen 16-vuotiaana. Välillä on ollut katkoilla ja jatkanut taas. Ennen isän juhlia oli 3 vuotta selvänä. Nyt isä syyttää minua, kun järjestin tarjoilut ja hänkin myös alkoholitonta kuohuviiniä. Se kuulemma sai tässä jotkut vanhat muistot pintaan ja nyt täti juo taas pari pulloa päivässä. Tuntuu pahalta, muttei kai tämä minun vikani ole?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Kukaan ei kaada toisen kurkkuun alkoholia.

Vierailija
2/5 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti vastaa ihan itse tekemistään päätöksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa jakaa juhlissa alkoholitonta kuoharia. Jos täti ei halua ottaa normaalia skumppaa, älköön sitten ottako. Mutta kyllä tervetuliaismalja on normaalia, alkoholillista skumppaa. Sen voi sitten jättää juomatta, jos haluaa. Nostaa vain maljan muiden kanssa.

Vierailija
4/5 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa jakaa juhlissa alkoholitonta kuoharia. Jos täti ei halua ottaa normaalia skumppaa, älköön sitten ottako. Mutta kyllä tervetuliaismalja on normaalia, alkoholillista skumppaa. Sen voi sitten jättää juomatta, jos haluaa. Nostaa vain maljan muiden kanssa.

Itse olet naurettava. Usein juhlissa voi olla myös alaikäisiä, joita ei haluta aliarvostaa kaatamalla heille jotain muumilimua.

Vierailija
5/5 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo juo koska haluaa juoda. Täti on juoppo. Täti siis juo koska hän haluaa juoda. Ei ole sinun vikasi. Isässäsi kyllä on vähän vikaa. Tukee tädin juomista syyttämällä siitä muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi