Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä häistä jossa kaikki maksaa paljon?

Vierailija
12.05.2015 |

Tai siis on maksanut, sanotaanko vaikka jos häihin laitetaan yli kymppitonni?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa saa käyttää vaikka huoriin jos haluaa.tai häihin

Vierailija
2/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun nielipiteeni siitä rahasta ole kiinni. Mukavat häät saa varmasti halvemmallakin mutta rahan käyttökään ei ole este sille etteikö häät voisi olla onnistuneet tai toisaalta sellaiset jotka eivät olisi minun makuuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin saa käyttää rahansa kuten haluaa. 

Vierailija
4/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tarvitse sen takia ottaa lainaa taikka maksattaa vanhemmilla, niin mikäpä siinä, jos haluaa. Jos mulla olisi ylenmäärin käytettävissä rahaa, niin kyllä mäkin saisin varmaan ton summan kulumaan - tosin häät ei ehkä olisi kovin häämäiset.

Koska rahaa ei ole kuin roskaa, tehtiin omannäköiset häät pienellä budjetilla.

Vierailija
5/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeahan sitä vieraana on tietää paljonko häät on maksanut, jos et sitä erikseen ilmota. Vaikka näyttäis kuinka hienolta ja kalliilta, niin voihan olla että bändi on saatu paikalle suhteilla ja kaljapalkalla, ruuan on tehny joku alalla oleva sukulainen alle normitaksan, hääpuku on -70% löytö jostain lopettavasta liikkeestä jne. Eli ei paljon kiinnosta paljonko häät on maksanu, kunhan siellä saa juhlistaa tärkeiden ihmisten suurta päivää :)

Vierailija
6/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tollasissa ois ihana olla vieraana ja nauttia siitä loistosta mutta en itse laittaisi kuuna päivänä tuollaista summaa häihin.

Vierailija
7/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä häissä laskeskele tai kysele paljonko mikäkin on maksanut vaan nautin tunnelmasta. Olen ollut mahtavissa minibudjetin häissä ja upeissa hauskoissa megabudjetin häissä ja kaikenlaisissa häissä siltä väliltä. Meidän häihin paloi kyllä yli kymppoitonni eikä se musta ollut edes erityisen paljon. Kivaa oli eikä rahanmeno harmittanut.

Vierailija
8/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei tosiaan päällepäin näe mitä on tullut maksamaan. Jos minulle erikseen kerrotaan paljonko on maksanut, saatan mielessäni ajatella mitä itse olisin moisella rahasummalla tehnyt, mutta en mitenkään pahalla vaan ihmisten erilaisia ajatuksia ja erilaista makua pohdiskellen.

Minusta kaikkien pitäisi saada laittaa häihin just sen verran rahaa kuin haluaa ja on kykyä. 

Vierailija
9/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on ankeaa, jos vierailta vaaditaan iltapukua, hotelliyöpymistä ja lahjalistalla on pöytähopeita... Sain juuri tällaisen kutsun :/ Ja arvaatte varmaan että polttarit jätän väliin juurikin kulujen vuoksi :D

Mutta muuten saa toki omiin häihin rahaa laittaa niin paljon kuin sielu sietää!

Vierailija
10/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko häiden järjestämisessä ylipäätään mitään järkeä?

Vierailija
11/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:23"]

Onko häiden järjestämisessä ylipäätään mitään järkeä?

[/quote]

On minusta. Sehän on sosiaalinen siirtymäriitti. Läheisten ilo ja tuki auttaa vahvistamaan liittoa, ja hyvät muistot yhteisestä päivästä tekevät pitkäksi ajaksi hyvän mielen.  Hääjuhla myös vahvistaa puolison asemaa puolison suvun jäsenenä.