Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipainoinen- Mitä tekisit jos laihtuisit normaalipainoiseksi?

Vierailija
12.05.2015 |

Itse muuttaisin ainakin vaatetyyliä

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin talvitakin.. Helvetti olis jäätynyt!

Vierailija
22/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:46"]Mä olen huomannut valitettavan ilmiön lihavuudessa. Muutama tuttu haluaisi oikeasti laihtua, ja on valmis esim harrastamaan liikuntaa ja syömään ihan fiksujakin juttuja. Sitten jos vaikka muutama kilo lähtenyt veks ja tulee viikonloppu niin heti alkaa se valtava suklaan, karkin ja leivosten syönti palkintona uurastuksesta. Sama menoo jatkuu kuukaudesta toiseen ja vuosien jälkeen ollaan lähtötilanteessa. Huomattava lihavuus johtuu lähes aina noiden herkkujen syömisestä. Jos haluaa muutosta, pitää lopettaa karkkien ja muiden syönti lopullisesti kokonaan.

Itse en ole paino-ongelmista kärsinyt, mutta ruokavalioni on aina ollut huono. Nyt olen joutunut suolisto-ongelmien takia luopumaan melkein kaikesta epäterveellisestä ja voin sanoa, että kyllä kannatti. Siinä ei vaan tosiaan kannata koskaan suostua kun joku tarjoaa jotain leivonnaisia tms. Kerran tehty päätös pysyy!
[/quote]

En kyllä oikein ymmärrä miksi ei voisi kohtuudella syödä. Joka viikko olen herkutellut päivänä tai kahtena koko aikuisikäni (nyt 36v) eikä ole ikinä ollut ylipainoa tai ongelmia painon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:58"] En kyllä oikein ymmärrä miksi ei voisi kohtuudella syödä. Joka viikko olen herkutellut päivänä tai kahtena koko aikuisikäni (nyt 36v) eikä ole ikinä ollut ylipainoa tai ongelmia painon kanssa.

[/quote]

Monen kymmeniä kiloja liikaa painavan kohdalla kyse on kaikesta muusta kuin kohtuullisesta herkkujen syömisestä. Se asia ei siitä alapeukuttamalla muutu.