15v poikien vanhemmat!
Kuinka pitkä poikasi on? Entä paljon on ennustettu?
Kommentit (14)
170cm, en tiedä ennustetta, meillä kummallakin vanhemmalla ollut myöhäinen murrosikä, ja luulisi että poika kasvaisi vielä 10cm, minä olen 168cm ja mieheni 188cm. Poika odottaa kasvupyrähdystä, noloa olla kuulema kaksi vuotta nuorempaa pikkusiskoa lyhyempi, tyttö on 176cm.
poika täytti juuri 16v,hän 174cm pitkä. Kasvamisen lopetti pari vuotta sitten, sen jälkeen ei enää ole tullut senttiäkään pituutta. Ennuste oli 182cm.
Poika on n170 cm, ennustetta ei ole. Paitsi ultrassa sanoi lääkäri että tulee pitkä lapsi :-). Ei ole kyllä vielä murrosikä iskenyt kunnolla, ei kasvupyrähdystä. Itse olen 169 cm jamies 185 cm
Taitaa olla noin 175, ehkä hieman alle. Ei ennustetta.
Minut on merkitty isäksi, koska olin äitinsä kanssa naimisissa. ennuste oli että kasvaisi minusta ohi 188.
No nyt on aikuinen ja aikalailla samoissa mitoissa kuin 15 vuotiaana yli 160 senttiä kuitenkin, pituutta en ole kehdannut edes kysyä. Lapsi tuskin on synnytyslaitoksella vaihtunut isät vaan 9 kk aikaisemmin. Erossa asiaa ei otettu esiin, muuten kuin että exä ei kehdannut elatusapua edes pyytää.
185 ja ennuste 188.