Naapureiden sairaalloinen kiinnostus minun elämästäni?
Onko muilla kokemusta siitä, että naapurit haluavat tietää sinusta kaiken ja stalkkaavat elämääsi 24/7? Minulla on ja se on aivan hirveän rasittavaa. Lisäksi huutavat pihalla suureen ääneen yksityisasioitasi ikää kuin ne olisivat julkista riistaa. Haluavat, että lopulta tapan itseni.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Onko dosetista otettu tänään lääkkeet?
Se, että aloittaja ottaa lääkkeet ei auta naapureiden uteliaisuuteen ja sairauteen. Naapureiden se pitäisi lääkkeet ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko dosetista otettu tänään lääkkeet?
Se, että aloittaja ottaa lääkkeet ei auta naapureiden uteliaisuuteen ja sairauteen. Naapureiden se pitäisi lääkkeet ottaa.
Olen samaa mieltä. Aggressiivista huutamista pitää kuunnella ja uteliaisuus on aivan älytöntä. Niiden pitäisi tietää kaikki eikä sekään riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla skitsofrenia?
Ei ole todettu.
Piti kysyä sama. Olen tavannut sellaisen henkilön opiskeluaikana. Ei ollut mukavaa.
Muuttaisin heti, koska sinulla voi olla narsisti vainoamassa. Kuulostaa täysin siltä. Olet oikeassa, sellaiset eivät lopeta ennen kuin olet kuollut. Kamat laatikkoon.
Voin lohduttaa sinua seuraavalla:
Yleisesti ottaen ketään ei kiinnosta muiden elämä, vaan jokainen pyörii lähinnä sen oman navan ympärillä. Toki joukkoon mahtuu ne muutamat joita kiinnostaa vähän liikaakin muiden asiat, mutta noin keskimäärin siis. Tämä sillä edellytyksellä, että itse elät ihmisiksi etkä möykkää tms., jolloin on ihan loogista että naapureita häiritsee ja he tämän todennäköisesti jollain tavalla myös osoittavat.
Pyöriikö liikaa miehiä ympärillä ?
Onko sulla koko elämäsi mainostettuna netissä naamakirjassa ja luulotauti. Yleensä muuten ketään normaaleja ei kiinnosta muuta kuin oma elämä eikä riitä virtaa enää tai mielenkiintoa toisten kyttäämiseen. Jotain harvoja kyttääjä poikkeuksia on joilla ei ole omassa elämässään tarpeeksi niin mua ei ne haittaa ollenkaan jos saa elämänilonsa siitä. En ole ikinä ollut naamakirjassa enkä sellaista turhiketta tarvitse missä jotkut mainostavat epätodellista elämäänsä kiihkeästi kuinka se on täydellistä.
Jos olet sisällä niin miten kuulet mitä naapurit puhuu pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet sisällä niin miten kuulet mitä naapurit puhuu pihalla.
Sitä ihmettelen itsekin.
Sad but true.