Missä tilanteessa voisit päätyä maksulliseen?
Aika moni päätyy eikä koske vain miehiä. Olisi mukava keskustella asiasta ilman turhaa syyllistämistä.
Kommentit (24)
Sinkkuna. Helpompi tapa saada seksiä kuin mennä baariin ja viettää siellä koko ilta ilman mitään takuuta mistään. Ei se känniseksi muutenkaan mitään niin ihmeellistä ole.
-M
En missään. Kiusallista ja rahanhukkaa kun seksi ei muutenkaan niin kamalasti kiinnosta.
En koskis kepilläkään.
Voi tarttua jotain kepin päähän.
Humalassa, turhautuneena, kovan panetuksen alaisena.. jne.
Hyvä aihe. En kannusta ketään huoraamiseen enkä maksulliseen seksiin. Mut osalle ihmisistä se voi olla silti se paras vaihtoehto.
Silloin kun on rahaa ja niitä on tarjolla.
Jos olisin miljonääri. Olen vain pari kertaa elämässäni harrastanut seksiä, mutta en usko että se olisi juuri missään tilanteessa keskituloiselle hintansa arvoista.
Vierailija kirjoitti:
En missään. Kiusallista ja rahanhukkaa kun seksi ei muutenkaan niin kamalasti kiinnosta.
Taannoin Helsingissä työreissulla olisi saanut yöksi valomerkin jälkeen useammankin maksullisen Virottaren ilmaiseksi. Ressukoilla ei ollut yöpaikkaa. En ottanut säälistäkään.
Yksi porukastamme otti alkuillasta mukaansa huoneeseen yli 200€. Otti sitä aamulla pattiin kun kerroin tilanteen.
En missään. Seksi random tyypin kanssa on yliarvostettua.
En suoraan sanottuna osaa vastata. Olen kyllä pohtinut monesti, että menisin maksulliselle, koska seksuaalisen kanssakäymisen kokeminen olisi varmaan miellyttävää. Olenkin selaillut erinäisiä maksullisia netistä, mutta en ole saanut aikaan mennä heidän luokseen. En oikein innostu ajatuksesta maksaa seksistä, mutta vielä vähemmän innostun siitä ajatuksesta, että en koskaan saa yhdyntää kokea. Ehkä käyn joskus keski-ikäisenä jos niin kauan elän.
Terveisin Naispelko28
Tuskin koskaan, olen jo pari kertaa saanut joten miksi enää vaivautua. M35
Vastenmielinen ajatuskin. Jos ei ilmaiseksi saa niin ollaan ilman sitten.
Vaikeeta olis. Vaikka ilman saankin elää. Mutta tämmönen Juhani olis . . . 🤔
En vaikken olekaan koskaan harrastanut seksiä, sillä arvostan naisia vaikka he eivät arvosta minua.
M35
Ilta-Sanomissa oli juttua maksullisista, voisin mennä sen miehen hoidettavaksi mutta miten heihin saa yhteyttä???
Vierailija kirjoitti:
En koskis kepilläkään.
Voi tarttua jotain kepin päähän.
Kuuleppa kun ne maksulliset osaa sen homman, heiltä et tautia saa.
Sen taudin saat ihan perus mammalta kun käyt vieraissa kännipäissäsi köyrimässä.
Käyn säännöllisesti maksullisissa, aina kun mieleni tekee
t.Ukkomies
Mmmmmm.... en keksi tilannetta, jossa voisin haluta maksaa seksistä. Koko ajan tietöisin, ettei se ihminen tarjoutuisi tekemään sitä ilman maksua. Muuten saisin ilmaiseksi. Hierontakin on vähän siinä ja siinä enkä esimerkiksi nauti hemmotteluhieronnoista. Sekin on mulle liian kiusallista. Joskus on olkut pakko mennä kuntoutuksen takia, sattui.
Eikö siellä käydä aina kun tekee mieli?