Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviossa oleva työkaveri tekee aloitteen, itse olet vapaa. Mitä teet?

Vierailija
15.01.2022 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran.

Nää naimisissa olevat ukot on niin huvittavia aloitteineen.

Vierailija
62/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin olevani tyrmistynyt aloitteesta ja että koen niin työkavereiden kuin varattujen olevan sellaista aluetta, johon en aio sekaantua nyt saati tulevaisuudessa missään tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdan ja kehotan palaamaan töidensä pariin.

Vierailija
64/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen myös itse henkilöstä kiinnostunut parisuhdemielessä, ehdotan että hän päättää ensin nykyisen suhteensa. Siten pitää 6 kuukautta taukoa ja jos vielä senkin jälkeen kiinnostaa, lähden hänen kanssaan kahville tai syömään joku kerta ja aletaan tutustua toisiimme.

Entä jos ihminen ei tiedä, haluaako vaihtaa puolisoa? Sitten sinkku jää ilman.

Vierailija
65/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistutan, ettei meillä töissä ole sallittua seurustella. Siitä saa siirron toiseen pisteeseen. En ainakaan itse aio liikkua paikaltani yhtään minnekään, joten en aloita suhdettakaan.

No ei kai töissä tarvisi seurustella vaan vapaa-ajalla....

Harvassa työpaikassa tätä katsotaan hyvällä, vaan jompi kumpi lähtee toisiin tehtäviin tai osastolle.

Eikö tuo ole ihan perusjuttuja. Jo yritysturvallisuuden ja salassa pidettävien asioiden vuoksi.

No enpä ole kuullutkaan, vaikka parikymmentä vuotta ollut työelämässä.

Vierailija
66/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskisin painua takaisin vaimon helmoihin. Vaikka olisi miten vetävä mies, en koskisi varattuun. Toisaalta varattu mies, joka yrittää pokailla naisia seksin toivossa, ei ole kovinkaan vetävä, enemänkin vastenmielinen. Jättäisin varatut rauhaan.

Vierailija
67/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ymmärtävinäni, mitä työkaveri yrittää. Teeskentelen, ettei mitään ole tapahtunut, mutta oikeasti ahdistun ja olen v ttuuntunut työkaverin epäammattimaisesta käytöksestä. Alan vältellä työkaveria ja harkitsen työpaikan vaihtoa.

Vierailija
68/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torjun hänet. Miksi tämmöistä pitää edes erikseen kysyä? 

Vierailija
69/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus menisi ja olisin aika vaivaantunut jatkossa hänen seurassaan. 

Vierailija
70/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran.

Nauran.

Oletat sukupuolia, joita ei aloituksessa mainittu.

Vierailija
71/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset miehet ovat ällöttäviä. Mulla kävi niin, että minua vanhempi, naimisissa oleva mieskollega tuli ehdottelemaan seksiä kanssani, koska olin kuulemma ”tehnyt hyvin selväksi, että haluan häntä”. Siis yök mitä?! Tuli ihan puskista. Ja minä kun luulin olleeni vain ystävällinen.

N28

Vierailija
72/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauran.

Nauran.

Oletat sukupuolia, joita ei aloituksessa mainittu.

Koska olen nainen ja omalla työpaikalla enemmistö on miehiä joista osa on lähestynyt tekemällä aloitteita ja vähemmistössä olevat naiset ei ole tehneet samankaltaisia aloitteita kuin nämä jotkut miehet.

Vierailija
73/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitan toisia miehiä, joten en tee mitään. M27

Bros before hoes, eh?

Vierailija
74/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaskaa aikaani pettäjiin, eli annan kipakat pakit.

Vierailija
75/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en lähtisi varatun kanssa mitään tekemään. Mitä ihmettä? En haluaisi ihmistä, joka pettää puolisoaan. Enkä edes, vaikka olisi ”avoin suhde”. En usko niihin.

Vierailija
76/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ollaan teerenpeliä pidetty jo kaksi vuotta. Varattu mies mutta ei jätä rauhaankaan mua sinkku naista. Kiksuteltu siviilis jo neljä kertaa.. otan siis sen minkä hän antaa. Maanantaina taas höpsötellään töissä ja vaimonsa ei tiä mitn. Itsehän työkaveri on valinnut sen , että pettää vaimoaan.Työkaverit tietävät vispauksestamme mutta töissä tehdään töitä ja siviilissä sitten..pannaan menemään.

Vierailija
77/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän riippuu siitäkin, mitä mieltä hänestä olen. Jos hän vaikuttaisi kiinnostavalta, niin voisi mennä vaikeaksi. Todennäköisesti kuitenkin sittenkin sanoisin, että ei kiitos, lopeta tämä ja hoida asiasi kuntoon ennen kuin alat viritellä mitään uusia kuvioita.

Vierailija
78/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En pysty aloittamaan kanssasi mitään. Hyvää päivänjatkoa!"

Tai

"'Mulla on huomenna treffit, mitä laitan päälle?"

Tai

"Mitä sun perheelle ja vaimolle/miehelle kuuluu? Miten teillä menee?"

Vierailija
79/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla tehdään töitä, eikä sinne kuulu "aloitteiden" teko, vaan vapaa-aikaan.

Meillä töissä "aloitteiden" tekijälle tulisi siirto toiselle osastolle tai työtehtäviin. Kansainvälinen yritys.

Meidän työpaikalla käy kaksi naimisissa olevaa joskus p*neskelemassa työajalla tai lounastauolla.. Tämän tietää lähes koko työyhteisö.

Aika paha. Ruokatunti on monella omaa aikaa, ei työaikaa. Itsekin käyn välillä kotona. Ja siellä voi tehdä muutakin kuin syödä. 

Vierailija
80/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkatyöläisinä suhde on ehdottomasti EI.

Aivan. Työläisille ei kuulu ihmissuhteet. Vain tehtaanomistaja ja vapaaherra saa lisääntyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme