Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviossa oleva työkaveri tekee aloitteen, itse olet vapaa. Mitä teet?

Vierailija
15.01.2022 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ok. Mitähän puolisosi ja perheesi tästä tuumaavat? Heiltä kysytään seuraavaksi, jos et jätä minua nyt rauhaan"

Vierailija
42/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että pelaa vain valkoisilla. Minä pärjään mustilla hyvin. Sakki on hyvä peli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että eroatte ensin, niin katsotaan tapaamista.

Vierailija
44/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä aloite koskee. Jos se koskee esimerkiksi nelipäiväiväistä työviikkoa, olen ehdottomasti aloitteen kannalla. Jos taas sitä, että ´luovutaan ruokatunneista, olen aloitetta vastaan.

Vierailija
45/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri🤮 Ihan sama onko vapaa vai varattu, kun kyseessä on työkaveri. Ei kiinnosta.

Vierailija
46/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, mitä aloite koskee. Jos se koskee esimerkiksi nelipäiväiväistä työviikkoa, olen ehdottomasti aloitteen kannalla. Jos taas sitä, että ´luovutaan ruokatunneista, olen aloitetta vastaan.

👍😄

Vierailija
47/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisimme panna luonani. Asun yksin.

Vierailija
48/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
49/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla tehdään töitä, eikä sinne kuulu "aloitteiden" teko, vaan vapaa-aikaan.

Meillä töissä "aloitteiden" tekijälle tulisi siirto toiselle osastolle tai työtehtäviin. Kansainvälinen yritys.

Meidän työpaikalla käy kaksi naimisissa olevaa joskus p*neskelemassa työajalla tai lounastauolla.. Tämän tietää lähes koko työyhteisö.

Vierailija
50/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen henkilö katoaa, siis kokonaan mystisesti.

Vierailija
51/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko kuuma. Jos on kuuma, otan leluksi. Varatut ei jää roikkumaan. 

Vierailija
52/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä ihan aloitelaatikko. Sinne voi jokainen laittaa rakkauskirjeensä. 

Vierailija
53/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla tehdään töitä, eikä sinne kuulu "aloitteiden" teko, vaan vapaa-aikaan.

Meillä töissä "aloitteiden" tekijälle tulisi siirto toiselle osastolle tai työtehtäviin. Kansainvälinen yritys.

Meidän työpaikalla käy kaksi naimisissa olevaa joskus p*neskelemassa työajalla tai lounastauolla.. Tämän tietää lähes koko työyhteisö.

Ja te olette kateellisia?

Vierailija
54/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistutan, ettei meillä töissä ole sallittua seurustella. Siitä saa siirron toiseen pisteeseen. En ainakaan itse aio liikkua paikaltani yhtään minnekään, joten en aloita suhdettakaan.

No ei kai töissä tarvisi seurustella vaan vapaa-ajalla....

Harvassa työpaikassa tätä katsotaan hyvällä, vaan jompi kumpi lähtee toisiin tehtäviin tai osastolle.

Eikö tuo ole ihan perusjuttuja. Jo yritysturvallisuuden ja salassa pidettävien asioiden vuoksi.

No mä oon ollut ulkomailla kansainvälisissä yrityksissä töissä jo 12 vuotta ja ihan kaikissa firmoissa on saanut vapaasti seurustella kenen kanssa vain. Vain pomon ja alaisen suhde on pitänyt ilmoittaa HR:lle ja niitä on sitten sumplittu jotenkin. Ei aikuisia voi kieltää seurustelemasta. Ja useita avioliittoja ja lapsia onkin näistä suhteista syntynyt. Ja hyvä niin.

Vierailija
55/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri🤮 Ihan sama onko vapaa vai varattu, kun kyseessä on työkaveri. Ei kiinnosta.

Mua ainakin kiinnostaa, toki vapaat. Miksei, kun hyvännäköisiä 25-40-vuotiaita miehiä on talo täynnä ja uusiakin tulee koko ajan. En toki ole edennyt ajatuksista tekoihin kuin yhden kanssa, mutta se yksi olikin sitten se paras.

Vierailija
56/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä vastauksia voi ottaa tosissaan. Tilanne mitataan vasta sitten kun sattuu omalle kohdalle, hurskastelijoita aina riittää kuten täällä näkyy.

Vierailija
57/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko kuuma?

Vierailija
58/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteen työtehtävään?

Jos tarkoitat seksuaalista aloitetta, niin vastaukseni riippuisi siitä, olenko tavallinen palkkatyöläinen vai en; mikäli EN olisi, vastaisin aloitukseen (oletettavasti asiallinen) sen mukaan, olenko kiinnostunut henkilöstä. 

(Vastaus vastauskentässä.)

Vierailija
59/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatyöläisinä suhde on ehdottomasti EI.

Vierailija
60/82 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkatyöläisinä suhde on ehdottomasti EI.

Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän