Missä iässä aloit rupsahtamaan omasta mielestäsi?
Kommentit (36)
Nelikymppisenä lakkasin panostamasta, liikun hyvin tavallisen näköisenä ja viihdyn siten.
Sitä odotellessa. Olen 40 eikä ikä näy vielä.
61. Siihen saakka rypytön ja poimuton naama! Hamsteripussit näkyy...
40-vuotiaana. Romahdus 3 vuoden aikana on ollut tosi huomattava.
Ehkä 33-vuotiaana alkoi alamäki. Ei toki mikään huomattava, mutta varsinkin nyt vuosien päästä huomaa kuvista, että kyllä tuolloin jo alkoi ikä näkyä.
Palstalaiset toki ovat keskimäärin 4-kymppisinäkin nuoruuden kukoistuksessa. Jotkut vielä 5-kymppisinäkin.
Ehkä joskus 28-29. Silmänympäryksistä katoaa rasva ja entisestään tummat ympärykset korostuu.
Ryppyjä ei vielä ole mutta iho on vähän veltto ja samea.
N30
Noin kolmivitosena omasta mielestä, random miesten huomio loppui ehkä samoihin aikoihin
Vierailija kirjoitti:
Noin kolmivitosena omasta mielestä, random miesten huomio loppui ehkä samoihin aikoihin
Parhaimman näköinen olin ehdottomasti n 21- vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
40-vuotiaana. Romahdus 3 vuoden aikana on ollut tosi huomattava.
sama
27. Tosin hyvi moni suominainen rupsahtaa tuossa paikkeilla, joten ei sinällä haittaa. Silloin haittaisi, jos Suomessa olisi kovempi kilpailu miehistä ja että täällä olisi enemmän aasialaistaustaisia naisia, jotka rupsahtaa vasta nelikymppisenä. N32
Vierailija kirjoitti:
Sitä odotellessa. Olen 40 eikä ikä näy vielä.
Varmasti näkyy siten, että sut erottaa alle kolmikymppisestä. Toki vielä ei välttämättä mitään suurempia ryppyjä ole, mutta kyllä se ikä silti näkyy.
Nelikymppisenä oli yhtenä päivänä vaikeaa tunnistaa itsensä peilistä.
Vierailija kirjoitti:
27. Tosin hyvi moni suominainen rupsahtaa tuossa paikkeilla, joten ei sinällä haittaa. Silloin haittaisi, jos Suomessa olisi kovempi kilpailu miehistä ja että täällä olisi enemmän aasialaistaustaisia naisia, jotka rupsahtaa vasta nelikymppisenä. N32
Juu juu. M55
Ei ole vielä rupsahdusta näkynyt.
T. Palstamummo 68v
42-vuotiaana. Kirjaimellisesti lähestulkoon yhdessä yössä. Tämä ei ole edes omaa kuvitelmaani, koska samalla viikolla tuolloin kolme ihmistä hämmästeli, kun en ollutkaan lähempänä viittäkymppiä. Tähän saakka minua oltiin luultu jopa nuoremmaksi, joten vanhenin ilmeisesti ulkoisesti yli 10 vuotta. Muutuin myös näkymättömäksi, mihin kesti tottua. Nyt 48-vuotiaana olen jo tottunut rooliini muiden äitihahmona.
Turhaan alanuolitatte. Miehet ovat samaa mieltä kanssani. N32
30 v. Kun tulin raskaaksi ja sain lapsen. Olen ihan eri näköinen kuin muutama vuosi sitten vaikka paino alkaa olla aika samoissa kuin ennen synnytystä.
Nyt olen 34.
Aloin rupsahtaa sen jälkeen, kun kuukautiset loppuivat eli vähän yli viisikymppisenä.