Missä iässä aloit rupsahtamaan omasta mielestäsi?
Kommentit (36)
noin 50v. Syyksi arvelen vaihdevuosien alkamista.
Palstanaiset ei sitten luule itsestään liikoja. :D Ihan vain tiedoksi, että jo kolmekymppisenä ette ole enään minkään näköisiä. Ja sitten kun ette enään siinä iässä osaa hymyillä miehille, niin pelinne on pelattu.
Vierailija kirjoitti:
Palstanaiset ei sitten luule itsestään liikoja. :D Ihan vain tiedoksi, että jo kolmekymppisenä ette ole enään minkään näköisiä. Ja sitten kun ette enään siinä iässä osaa hymyillä miehille, niin pelinne on pelattu.
Sanoo kuka ?
Siinä n.40 vee. Eli aloin näyttää ikäiseltäni. Sitä ennen luultiin n.5-10 v nuoremmaksi mutta ei tuon jälkeen enää.
N. 35 v iässä alkoi ryppyjä ilmaantumaan ja huomasin että leuan alla iho ei ollut enää kiinteää vaan sinne alkoi muodostumaan sellaista heltan aihiota. Vyötärö on saanut joitakin senttejä lisää vaikka paino on sama, tukassa näkyy harmaata. Siitä se alamäki lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä odotellessa. Olen 40 eikä ikä näy vielä.
Varmasti näkyy siten, että sut erottaa alle kolmikymppisestä. Toki vielä ei välttämättä mitään suurempia ryppyjä ole, mutta kyllä se ikä silti näkyy.
Minun mielestäni se ei ole sama asia kuin rupsahdus, siis se että erottaa onko kolmekymppinen vai parikymppinen. Rupsahdus on just niitä ryppyjä ja piirteiden veltostumista.
Mikä vattu on rupsahtaminen? Ihminen vanhenee ja muuttuu, se on ihan biologiaa. Miksi sitä pitää kutsua rupsahtamiseksi?
En ainakaan vielä, just täytin 40.
51 ja tapahtui nopeasti, alle vuodessa.
M52 :D
Joskus 33-35 kieppeillä alkoi mennä naama. Kroppa sen sijaan on vaan parantunut ja on nyt 37-vuotiaana timmimpi ja kiinteämpi (olematta kuitenkaan kuivakka) kuin mulla koskaan aiemmin!
44 vuotiaana, nyt olen 50 lihava vanha ruma akka jolla riipputissit ja isovatsa. Ennen 44 ikävuotta olin rintava suht hoikka seksikkään näköinen joka tykkäsi pukeutua mm. stringeihin avokaulaiseen puseroon hameeseen korkkareihin. Nyt on jalassa collegehousut T-paita ja maximamman kalsarit. En tiedä johtuuko koronasta vai miksi olen nyt tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vattu on rupsahtaminen? Ihminen vanhenee ja muuttuu, se on ihan biologiaa. Miksi sitä pitää kutsua rupsahtamiseksi?
Koska se kuvaa hyvin sellaista nopeaa ulkonäön muutosta, jota ei ehdi sisäistämään.
38-vuotiaana huomasin, että ihon kimmoisuus väheni huomattavasti joka puolelta kehoa. Ryppyjä tai juonteita minulla ei ole vielä ollenkaan, mutta huomaa sivusta katsottuna, että kaulalinja muuttuu. Saan itselleni suuta mutristamalla mummonaaman, Heh. Ei näytä enää söpöltä.
Naama on myös aamuisin turvoksissa, silmät varsinkin.
Helpottaa kun katselee kuvia samanikäisistä julkkiksista. Edes hottikset ei pääse rupsahtamista pakoon.
44v iässä. Alkoi kiihtyä alamäki. Nyt 46v poskipussit roikkuu jo…