Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi mieskaverusta mun "kimpussa"...

Vierailija
12.05.2015 |

... mitä voin itse tehdä että tilanne ei mene kiusalliseksi? Siis kaksi omassa kaveripiirissä olevaa miestä on tässä nyt tehnyt selväksi että jotain kiinnostusta olis mua kohtaan, ja olen itse vielä humalassa jotenkuten vastannut tähän molemmille (koska humala, enkä ajatellut kaveriflirttiä isommaksi :D)... Nyt molemmat siis koittaa selkeesti viettää mun kanssa aikaa ja juttelee paljon enemmän, ja oon itse ihan että mitä vittua edes tapahtuu! Jos olisi vaan toinen niin voisin ihan mielenkiinnosta katsoa mitä seurais, pidän molemmista ainakin jollain tasolla mutta nyt en kehtaa tehdä mitään kun ovat yhdessä asioillaan. On muutenkin eka kerta ehkä koskaan sitten yläasteen kun mua tällä lailla huomioidaan niin en osaa yhtään ajatella että miten pitäis käyttäytyä... Mammat auttakaa :( ammunko vaan kummatkin tyynesti alas ihan yleisen diplomatian vuoksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota ilo irti ja kokeile kolmen kippaa, toinen ykköseen ja toinen kakkoseen. ;)

Vierailija
2/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut veljekset, kaverukset ja serkukset kilpasilla, mutta en ole kahden kanssa lähtenyt ainakaan, onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:31"]No ota ilo irti ja kokeile kolmen kippaa, toinen ykköseen ja toinen kakkoseen. ;)
[/quote]
No olispahan kokemus, ei mua haittais :D veikkaan vaan että kiusallisuusasteikko menis sen verran enemmän jäätävän puolelle... Tai mistäpä sitä tietää jos lähentäiski koko jengiä!

Vierailija
4/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppaan vielä sillä etten yhtään tiedä mitä vastata jos pyytävät mua vaikka kaljalle kahdestaan. Ts siinä vaiheessa pyytää vielä "ihan kaverina" ja musta on kiva viettää niiden kanssa aikaa, mutta täytyykö mun vaan kieltäytyä kaikesta mitä ne ehdottaa...? Kuten sanoin, mulla ei ole kokemusta edes yhdestä heilastajasta...

Vierailija
5/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on veto päällä kumpi sut kaataa.

Vierailija
6/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Threesome.

Vierailija
7/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:29"]

Threesome.

[/quote]

Vois muija jäädä syrjään siinä.. :)

Vierailija
8/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä uskonut, mutta olen itse vähän samassa tilanteessa. Mulla on parhaina kavereina kaks miestä. Ne on kans kavereita keskenään, ja tunteneet toisensa ennen kun mä tutustuin niihin. Meillä on aina kolmistaan tosi kivaa ja voidaan tosi vapaasti puhua ihan kaikesta. Nää on mun kämppiksiä, asutaan siis kolmisteen.

Jossain kohtaa tilanne meni siihen, että päädyin toisen kanssa fwb-suhteeseen. Oltiin molemmat erottu vähän aikaa sitten. Toinen kaverimme tiesi kyllä tästä touhusta, mutta ei ole siihen sen kummemmin reagoinut. Kuitenkin parin kk jälkeen se tunnusti, että tykkää musta paljon. Pystyin olemaan rehellinen ja sanoin, etten halua suhdetta, vaan pysyä kaverina ja tää on ihan ok hänelle. Tai ainakin se sanoi niin ja pystymme edelleen olemaan rennosti yhdessä. Mulla on kuitenkin semmonen olo, että se "iskee" jossain kohtaa... Odottaa parempaa hetkeä. 

Paljon turhaa tekstiä tuossa, nyt mä ajattelen ite vaan kimppakivaa :D Varsinkin kun tiedän, että tää kenen kanssa olen seksiä harrastanut, on ollut myös miehen kanssa.

Vierailija
9/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks-ykkönen. Lapa jäähän ja nimi lehteen vaan.

Vierailija
10/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan vaikea elämä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi