Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset typerinä käyttää korkkareita ja pilaa terveytensä?

Vierailija
15.01.2022 |

Miesten takia, sehän on ilmiselvää. Mutta eikö sitä pitäisi, varsinkin nykyään, ajatella sitä terveyttäkin joka on yksi tärkemmistä asioista?

Korkokengät pilaa jalkaterät, nilkat, polvet, lantion, selkärangan, ryhdin jne. Mutta minkäs sille voi....oma valinta kaiketi. Pitääkin opettaa oma vaimo paremmille tavoille, kun nykynuoriso...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytin aikoinaan tosin en mitään stiletti korkoisia.Lapsia saatuani ne jäi koska jalan muoto muuttui ja tuli muutama kilo lisää.En tiedä kuka niitä koko ikänsä jaksaa käyttää.

Vierailija
2/6 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä se, joka on täällä nyt päivätolkulla rankuttanut, että naisten pitäis käyttää koko ajan korkkareita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi nämä kengät maksaa maltaita. On se ihmeellinen tämä maailma kun tämmöisetkin muotioikut niin yleisiä. Näitä korkkareitahan voisi verrata kiinalaisten naisten jalkaterien pienennyt/kidutus laitteisiin.

Sääliksi käy kun näkee korkkareilka toikkaroivia naisin ja tyttöjä, ja kun ajatteleekin niiden kuluneita polvia sekä virheasentoisia lonkkiaan selkäkipuineen.

Mutta kai se täytyy kauneuden takia kärkiä ja/tai jos ei järkeä ole tarpeeksi...

Vierailija
4/6 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä se, joka on täällä nyt päivätolkulla rankuttanut, että naisten pitäis käyttää koko ajan korkkareita?

Oon.

ap

Vierailija
5/6 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on seksikästä. Siksi.

Vierailija
6/6 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit on mun juttu. Tykkään niistä, mulla on niitä joka lähtöön.

Ps. Sullako vaimo? Rohkenen epäillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän