Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko odottaisit että toinen ottaa yhteyttä?

Vierailija
15.01.2022 |

Vaihtoehto ei ole että ota itse yhteyttä.
Olette tapailleet muutaman kuukauden.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elääkö naiset oikeasti vielä kivikaudella kun ei vaan voi itse ottaa yhteyttä?

Oikeasti olet sitä mieltä että naisen kuuluu olla se joka ylläpitää suhdetta?

Onko siis mieheltä kohtuuton vaatimus., että hän toivoisi naisen e. tässä ilm hänen  tapailukumppaninsa olisi välillä se, joka ennättä olemaan ensin yhteydessä...  

Tässä tapauksessa nainen haluaisi enemmän yhteyden pitoa kuin mies niin miten naiset voivat syyttää miestä kun hänen omasta mielestään yhteyden pito on riittävää mutta naisten mielestä ei?

Vierailija
22/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin lopputtomiin, jos itse olen viimeksi ottanut yhteyttä.

Siis loputtomiin sikäli että, en todellakaan ottaisia yhteyttä, ellei mies ota ensin.

Jos mies on todella kiinnostunut naisesta, hän todella ottaa yhteyttä, joko tekstarilla, sähköpostilla tai soittaa kuulumisia ja että milloin tavataan.

Jos ei ota yhteyttä, oletan että kiinnostus on hiipunut, enkä taatusti rupeasi tyrkyttelemään itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle yhteydenotto merkitsee kiinnostuksen osoitusta. Ei yhteydenottoa merkitsee ei kiinnostusta. Jos ollaan kiinnostuneita, ei anneta toisen odottaa päiväkausia. Viikko on jo ihan maksimi. Jos toinen ei ota ollenkaan yhteyttä vaan yhteydenpito on minun varassani, annan suhteen hiipua pois. Sen verran on itsekunnioitusta.

Vierailija
24/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon korkeintaan. Aika hyvät selitykset saisi keksiä jos vielä sen jälkeen pistää viestiä.

Niin, kyllä tuo viikko on jonkinlainen maksimi, jos on jo tapailtu.

Sen verran pitää olla kiinnostusta miehellä, että pirautta tai lähettää tekstarin.

Ja riippuu siitäkin, kumpi on viimeksi ottanut yhteysstä ja mitä tapailtaessa on tapahtunut, missä tunnelmissa on erottu tapaamisen jälkeen.

Jos suhteessa on ollut jo seksiä, niin sekin voi vaikuttaa siihen, ettei mies enää ota yhteyttä, sillä saattaa ajatella, että liian helppo nainen.   Menee sänkyyn nopeasti kenen tahansa kanssa.

Ei se seksi aina ole asia, joka avaa pysyvämmän suhteen ja tapailun.

Toisin kuin voisi luulla, myös miehillä on arvomaailma ja aivot, aivot joilla pohtia asioita.

Vierailija
25/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikon korkeintaan. Aika hyvät selitykset saisi keksiä jos vielä sen jälkeen pistää viestiä.

Niin, kyllä tuo viikko on jonkinlainen maksimi, jos on jo tapailtu.

Sen verran pitää olla kiinnostusta miehellä, että pirautta tai lähettää tekstarin.

Ja riippuu siitäkin, kumpi on viimeksi ottanut yhteysstä ja mitä tapailtaessa on tapahtunut, missä tunnelmissa on erottu tapaamisen jälkeen.

Jos suhteessa on ollut jo seksiä, niin sekin voi vaikuttaa siihen, ettei mies enää ota yhteyttä, sillä saattaa ajatella, että liian helppo nainen.   Menee sänkyyn nopeasti kenen tahansa kanssa.

Ei se seksi aina ole asia, joka avaa pysyvämmän suhteen ja tapailun.

Toisin kuin voisi luulla, myös miehillä on arvomaailma ja aivot, aivot joilla pohtia asioita.

No siis mullehan on käynyt just tuo, että miehen viestittely hiipui sen jälkeen, kun olimme olleet pariin kertaan sängyssä. Jos piti minua helppona, ei voisi olla enempää väärässä, nimittäin olen viimeinen ihminen joka menee kenen tahansa kanssa sänkyyn :D Mutta aivan sama, oli ja meni, ja varmasti ihan hyvä niin.

-se kenelle vastasit

Vierailija
26/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka helvetin asiassa huudetaan tasa-arvoa ja samaan hengenvetoon aletaan listaamaan asioita miesten kuuluu tehdä kun ei naiset itse voi

Vierailija
27/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka paljon arvostat itseäsi ja jos siis tämä ei ole mikää fwb- suhde. Itse kun tositarkoituksella tapailen miestä niin odotan kyllä että ollaan joka pvä yhteyksissä ja mies tekee aloitteen niin kauan kunnes suhde syvenee seurusteluksi. Max 2pvää jos ei kuulu mitään ja ole hyvää selitystä heivaa ukko!!!

Vierailija
28/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka helvetin asiassa huudetaan tasa-arvoa ja samaan hengenvetoon aletaan listaamaan asioita miesten kuuluu tehdä kun ei naiset itse voi

Ei tasa-arvo naisille kelpaa muuta kuin asioissa mistä saa itselle hyötyjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän