Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko odottaisit että toinen ottaa yhteyttä?

Vierailija
15.01.2022 |

Vaihtoehto ei ole että ota itse yhteyttä.
Olette tapailleet muutaman kuukauden.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kauanko olet jo odottanut? Jos itse et ota yhteyttä, niin herää kysymys oletko narsisti?

Vierailija
2/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kauanko olet jo odottanut? Jos itse et ota yhteyttä, niin herää kysymys oletko narsisti?

Vastaa kysymykseen tai ole kommentoimatta muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitää erikseen odottaa? Ottaa yhteyttä, jos ottaa.

Jatka elämääsi riippumatta siitä, ottaako yhteyttä vai ei.

Vierailija
4/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö kysymys. Jos ei kerta ole itse valmis tai halukas ottamaan yhteyttä, niin eipä siinä mitään muuta vaihtoehtoa ole kuin jäädä vain odottamaan, niin pitkäksi aikaa kuin se vaan vaatii.

Vierailija
5/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikon. 

Vierailija
6/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka siksi että on muutama kuukausi tapailtu ja nyt ei enää ole ottanut yhteyttä. Minunki se pitäisi joka kerta olla se joka ottaa luurin käteen? Eikö sen pitäisi olla molemmin puoleista?

Vierailija
7/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Teuvo, mutta häntä ei kiinnosta.

Vierailija
8/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan mutta miksi sitten sanoa että kiinnostaa.

Vierailija
9/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sanat vaan teot. Jos yhteydenpito on ollut sinun harteilla, ei toista kiinnosta tarpeeksi vaikka muuta sanoisi. Uutta matoa koukkuun.

Vierailija
10/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka siksi että on muutama kuukausi tapailtu ja nyt ei enää ole ottanut yhteyttä. Minunki se pitäisi joka kerta olla se joka ottaa luurin käteen? Eikö sen pitäisi olla molemmin puoleista?

Tuollaisessa tapauksessa en odottaisi ollenkaan. Mies ei selvästikään ole kiinnostunut enää tapaamisista, se oli siinä. Juttu on miehen puolelta jo ohi.

t

Vierailija
11/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan mutta miksi sitten sanoa että kiinnostaa.

Teillä on erilaiset tavat pitää yhteyttä? Toisen mielestä ei tarvi niin usein ja toinen haluaa useammin?

Vierailija
12/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ota sitä luuria käteen jos et halua. Miksi asiasta pitää tehdä hankalaa?

Vierailija
13/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pitänyt sua varalla kunnes löytänyt toisen. Älä ota sitä takaisin, kun myöhemmin kipittää sun luo häntä koipien välissä tekosyineen.

Vierailija
14/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elääkö naiset oikeasti vielä kivikaudella kun ei vaan voi itse ottaa yhteyttä?

Vierailija
15/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti olet sitä mieltä että naisen kuuluu olla se joka ylläpitää suhdetta?

Vierailija
16/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan tuossa tilanteessa jatkaa elämää eikä jäädä odottelemaan. Jos et itse voi ottaa yhteyttä niin ei kai se nyt niin tärkeää ole.

Vierailija
17/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen siis mies vai mistä päättelitte, että Ap on mies? - Ityse miehenä tiedän, että minulla on joukko läheisiä joille minun fiksuinta soittaa ja tai olla itse muutoin yhteydessä, jos haluan olla yhteydessä heihin. Tiedän liiankin hyvin, että he eivät sitä tule todennäköisesti tekemään.

Syytä en kaikkien osalta edes tiedä, Erinomaisen hyvin osaavat kyllä teeskennellä, jos eivät olisi minusta lainkaan kiinnostunueita ja vain sen vuoksi jättäsivät olematta yhteydessä.

Ehkä joidenkin kohdalla olen vuosen saatossa tullut opettaneeksi tai osoittaneeksi, että minulle ei ole isompaa vaivaa, että olen heihin yhteydessä, joten eivät sitten viitsi olla itse tai mistö minä tieädän tarkemmin mikseivät ole. Suurin osa heistä elää kuten minäkin elämän ruuhkavuosia.

Mutta olen myös oppinut sen, että ei munun tarvitse kaikkien kanssa yrittääkään olla yhteydessä. Jolleivat itse ole minuun yhteydessä, niin voi olla, että emme ikinä tule olemaan, ellen sitten joskus vielä tule olemaaan yhteydessä heihin nyt jo vuosen jälkeen. Osa kaveruuksista  on saattanut näin päättyä tai jäänyt ainakin pitkälle tauolle, 

Kenties olen jotenkin tunne kylmä kun ei asiaan aina sen paremmin ole liittynyt mitäämn dramatiikkaa niin on vain käynyt ja tapahtunut hitaasti hiipuen ja kuihtuen; ehkä se saattaisi vielä virota tai sitten se on vain elämää, että osa aiemmin läheisistä ihmisistä jää taakse ilman isompaa draamaa. 

Se vähän yksinkertaisempi mies

Vierailija
18/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molempien pitäisi mutta ainoastaan naisille on hyväksyttävää heittäytyä tavoiteltavaksi koska se ilmeisesti on niin ihanaa jonka jälkeen alkaa nalkuttamaan ja kitiseen kun mies ei ota naisen haluamalla aikataululla yhteyttä naiseen.

Ja muutenkin naiset ne enemmän yhteydenpitoa ja yhdessä oloa vaativat niin eikö se ole silloin naisen tehtävä?

Vierailija
19/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis mieheltä kohtuuton vaatimus., että hän toivoisi naisen e. tässä ilm hänen  tapailukumppaninsa olisi välillä se, joka ennättä olemaan ensin yhteydessä...  

Vierailija
20/28 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon korkeintaan. Aika hyvät selitykset saisi keksiä jos vielä sen jälkeen pistää viestiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän