Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alusasukauppias Anu, 56: ”Suomalaisnaiset ovat kauniita, mutta kauhean ankaria itseään kohtaan”

Vierailija
15.01.2022 |

Kun suomalaisnainen kokeilee uusia rintaliivejä, sovituskopista kuuluu usein lause ”ai kauhee miltä mä näytän”. ”On sellaisiakin asiakkaita, jotka eivät katso peiliin lainkaan. Se on heille liian vaikeaa”, alusvaateyrittäjä Anu Niemi sanoo.
https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/alusasukauppias-anu…

mies53v 🙂

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tässäkin yritetään viestiä? Se nyt vaan on totta, että harva nainen näyttää hyvältä alusvaatteisillaan saati alasti. Jotkut nuoret hoikat urheilijatytöt ehkä. Saa kai sitä nainen olla tyytymätön rumaan kroppaansa. Pitääkö siitäkin tuomita naisia. N43

Vierailija
2/34 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun tuohon porukkaan joka ei edes katso itseään peilistä. Ja lykkään muutenkin viimiseen asti rintaliiviostoksia koska se on niin ahdistavaa. Teinistä asti ollut sama viha omaa vartaloa kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusasukauppias kuulostaa joltain pervolta Pertti 58 v, joka yrittää myydä alusvaatteita naisille.

Vierailija
4/34 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsuudesta lähtien kuulee pelkkää haukkumista ulkonäöstä niin miten sitä voisi aikuisenakaan olla niihin piirteisiin tyytyväinen. 

Vierailija
5/34 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan ylipainoinen, treenaamaton ja/tai löysä nainen TAI mies itseään peilistä ihailee.

Vierailija
6/34 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan kertoo sitä karua kieltä suomalaisnaisten ylipainoisuudesta ja miten paikat roikkuu ja ei näytä hyvältä alusvaatteisillaan. Ja siinä nyt ei oo mitään ankaruutta ja itsekuria jos päässyt liikaa lihoamaan...

Mä oon hoikka ja urheilullinen. Vatsa on litteä ja pakarat pyöreät. Silti kun menen sovituskoppiin totean melkein ääneen "Voi kauhistus". Valo taikoo jokaisen selluliittikuopan esiin. Niitä ei näy esim valokuvissa ollenkaan. Näytän paketilta raejuustoa.

Vierailija
7/34 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se syöpyy mieleen kun vuosia kuuntelee miehensä haukkumista ja halveksuntaa ja katsoo sen ylistävän langanlaihoja malleja. 

Vierailija
8/34 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää, minusta "epätäydelliset" kohdat vartalossani ovat niitä parhaimpia puoliani.

Vierailija
9/34 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuulun tuohon porukkaan joka ei edes katso itseään peilistä. Ja lykkään muutenkin viimiseen asti rintaliiviostoksia koska se on niin ahdistavaa. Teinistä asti ollut sama viha omaa vartaloa kohtaan.

Sama, havahduin jossain vaiheessa elämääni siihen etten edes omista muuta peiliä kun wc:n peilikaapin.

Vierailija
10/34 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan kertoo sitä karua kieltä suomalaisnaisten ylipainoisuudesta ja miten paikat roikkuu ja ei näytä hyvältä alusvaatteisillaan. Ja siinä nyt ei oo mitään ankaruutta ja itsekuria jos päässyt liikaa lihoamaan...

Ja siinä suomalainen, mitä todennäköisimmin ylipainoinen pottunokka kanavoi omaa surkeuttaan haukkumalla vastakkaista sukupuolta. Todella epämiehekästä ja epäviehättävää.

Vierailija
11/34 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, havahduin jossain vaiheessa elämääni siihen etten edes omista muuta peiliä kun wc:n peilikaapin.

Sama juttu. Ja siitä ei onneksi näy kuin naama, oon sen verran lyhyt. Naamaa on pakko kestää vilkaista ennen töihin menoa kun ei sitä saa piiloonkaan. Vartaloa ei onneksi tarvitse kenellekään näyttää, paitsi lääkärille toisinaan.

Vierailija
12/34 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alusasukauppias kuulostaa joltain pervolta Pertti 58 v, joka yrittää myydä alusvaatteita naisille.

Mitä pervoa tuossa edes olisi, näin tasa-arvon aikana? Kummallista ahdasmielisyyttä ilmassa.

ap

Vierailija
13/34 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nuori nainen ja olen hyvin kauan pitänyt itseäni epäviehättävänä. En jaksa enää. Olen vähentänyt somea, joka auttanut paljon. Lisäksi tiedän miten kuvankäsittely toimii, se auttanut ymmärtämään ettei naistenlehtien naiset näytä sille oikeasti. Kuka siitä hyötyy, että me naiset vihaamme sitä miltä näytämme? Kauneusteollisuus! He elävät meidät epävarmuudestamme ja saavat meidät ostamaan tuotteita ja palveluita, jotka "parantavat" ulkonäköämme. Vaikka ulkonäössämme ei ole mitään vikaa alunperin ollutkaan, se vika on kulttuurissa joka on meidät saanut näin ajattelemaan. Näen päivittäin kauniita nuoria ja vanhoja naisia kaupungilla, kumpa he itsekin näkisivät joskus itsensä sellaisena.

Vierailija
14/34 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän tässäkin yritetään viestiä? Se nyt vaan on totta, että harva nainen näyttää hyvältä alusvaatteisillaan saati alasti. Jotkut nuoret hoikat urheilijatytöt ehkä. Saa kai sitä nainen olla tyytymätön rumaan kroppaansa. Pitääkö siitäkin tuomita naisia. N43

Kyllä on asenne taas kohdillaan. Kyllä mä ainakin näytön hyvältä, vaikka ei täydellinen kroppa olekaan. Myös mies tykkää.

n36

Vierailija
15/34 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on asenne taas kohdillaan. Kyllä mä ainakin näytön hyvältä, vaikka ei täydellinen kroppa olekaan. Myös mies tykkää.

n36

No kivat sulle.

Vierailija
16/34 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin ulkonäkö jotenkin muuttuisi siitä, että asiakas ei katso peiliin.

Vierailija
17/34 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen katsonut naked attractionia ja tajunnut, että mulla on oikeasti tosi kaunis ja ihana vartalo. En ole ennen katsellut saunassa, vertaillut itseäni muihin tai häpeillyt raskausarpia tai muuta pientä. Naiset ovat tosi erilaisia!

Vierailija
18/34 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n36

No kivat sulle.

No mitä tollanen loputon tyytymättömyys hyödyttää? Suomalaiset on niin umpinegatiivista kansaa kuin olla ja voin.

Vierailija
19/34 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän hyvälle. Sovituskopin peilissä ja valossa se vika on. Ei minussa. Mulla on upea kroppa kaikkineen ja olen siihen useimmiten tyytyväinen. Silloin ärsyttää kun selkä tulee kipeäksi tai kenkä hiertää kantapäätä.

Kotona mulla on kaksi hyvää Ikean pitkää peiliä, joiden näkymään olen tyytyväinen.

Vierailija
20/34 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näytän hyvälle. Sovituskopin peilissä ja valossa se vika on. Ei minussa. Mulla on upea kroppa kaikkineen ja olen siihen useimmiten tyytyväinen. Silloin ärsyttää kun selkä tulee kipeäksi tai kenkä hiertää kantapäätä.

Kotona mulla on kaksi hyvää Ikean pitkää peiliä, joiden näkymään olen tyytyväinen.

Mulla sama, varmaan sama peilikin 🙌 oon 39 ja pikkuisen hiertää lukea sitä ketjua jossa nelikymppiset haukutaan maanrakoon. Paremmalta mä näytän kuin 20+ kollegani. Argh, inhoan tätä ulkonäön arvottamista ja vertailua. Anteeks.