Millainen ihminen fanittaa Snookia?
tai Kendal Jenneriä, Kylie Jenneriä, Snookia, Kardashianeita(Kim, Kourtney, Khloé)?
Kommentit (34)
Epäsivistynyt, kouluttamaton, köyhä, juoppo, roskaruoalla elävä työmarkkinoiden ulkopuolella oleva rikollisuuteen ja/tai väkivaltaan taipuvainen valkoihoinen ihminen. Usein paljon tupakoiva, tatuoitu ja omaa lapsia, joiden isän/äidin kanssa ei ole yhteyksissä. Käytetään usein projektiona, pata kattilaa soimaa.
Loppujen lopuksi termiä voidaan käyttää kenestä tahansa, ketä ei ole kovinkaan rikas/snobi/juppi.
Täytyy itse olla melko tyhmä jossei tajua Snookin näyttelevän ja esittävän tyhmempää kuin on. Ja voiko muka oikeasti tyhmä menestyä ja tienata noin paljon? Kyllä siihen jonkinlaista älyä ja persoonaa tarvitaan. Lisäksi Snooki rauhottui paljon tultuaan äidiksi, on arvot kohdillaan ja laittaa lapset etusijalle. En nyt ole kauhean tarkkaan seurannut enkä fanita kyseistä henkilöä, mutta tällainen käsitys hänestä on muutaman jakson perusteella tullut.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 19:39"]Epäsivistynyt, kouluttamaton, köyhä, juoppo, roskaruoalla elävä työmarkkinoiden ulkopuolella oleva rikollisuuteen ja/tai väkivaltaan taipuvainen valkoihoinen ihminen. Usein paljon tupakoiva, tatuoitu ja omaa lapsia, joiden isän/äidin kanssa ei ole yhteyksissä. Käytetään usein projektiona, pata kattilaa soimaa.
Loppujen lopuksi termiä voidaan käyttää kenestä tahansa, ketä ei ole kovinkaan rikas/snobi/juppi.
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:58"]
Snooki ja jwwow <33 ihania ^^
[/quote]
hei wt!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:23"]No en tiedä ketään :D
[/quote]
olemmekin akateemisiä
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:23"]No en tiedä ketään :D
[/quote]
olemmekin akateemisiä
[/quote]
:D
No minä voin paljastaa että olen tykästynyt Snookiin. Mutta nimenomaan siis tähän Snookiin, joka hänestä on kuoriutunut miehensä ja lastensa avulla. Se sekopää joka aluksi esiintyi siinä jersey shoressa oli aika järkyttävä. Sitä touhua oli ahdistava katsella. Mutta nyt kun hän on rauhoittunut ja sarjassa on näytetty hänen perhe-elämäänsä, on Snookistakin tullut oikeasti hellyttävä ja viihdyttävä persoona.
Ja olen 30-vuotias akateemisesti koulutettu nainen.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 19:39"]Epäsivistynyt, kouluttamaton, köyhä, juoppo, roskaruoalla elävä työmarkkinoiden ulkopuolella oleva rikollisuuteen ja/tai väkivaltaan taipuvainen valkoihoinen ihminen. Usein paljon tupakoiva, tatuoitu ja omaa lapsia, joiden isän/äidin kanssa ei ole yhteyksissä. Käytetään usein projektiona, pata kattilaa soimaa.
[/quote]
up