Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin sinkuksi ja minulla on aa -kupin rinnat. Apua.

Vierailija
12.05.2015 |

No niin. Erosin juuri miehestäni 13 vuoden avioliiton jälkeen. Ero oli minulle helpotus, ja nyt sitten aloittelen tässä piiiiiiitkästä aikaa taas sinkkuelämää. Lapsia on kolme, ikää jo 41 v, eli mitään alkukevään karitsoja ei tässä enää olla. Olen kuitenkin kuulemma ihan hyvännäköinen, pitkä, hoikka, sellainen ihan ok nelikymppinen nainen, mutta kaukana mistään misseistä.

En etsi vakavia suhteita, mutta neljän vuoden täydellisen seksittömyyden jälkeen olisi kiva jossain vaiheessa ehkä vähän... Noh, harrastaa seksiä jonkun mukavan miehen kanssa. Mutta miten ihmeessä uskallan? Miten ihmiset kehtaavat olla alasti jonkun seurassa? Tai siis haluaisin kovasti kehdata, mutta... Rintani ovat olemattoman pienet. Miten niitä kehtaa näyttää kenellekään? Entäs kaikkia muita "vikojani?" Miten muut ovat tämän kaiken handlanneet? Apua!!!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48-vuotias, toinen rinta leikelty ja arpinen rintasyövän jäljiltä, muutenkin elämän jälkiä vartalossa siellä täällä. Eronnut 3 vuotta sitten. Pari kertaa olen miehen päästänyt sänkykamariini, eikä ole edes käynyt mielessä ettenkö kelpaisi. Ensinnäkin valitsen sellaisen sänkykaverin, ettei tarvitse pelätä mitään kurjia kommentteja. Toiseksi, jos en miellytä miestä ihan omana itsenäni, kaikkine virheineni, ei sellainen mies minua ansaitsekaan. Kolmanneksi, minun tehtäväni ei ole olla miesten mieleinen; olen ainoastaan sellaisen miehen kanssa, joka hakee jotain muuta kuin täydellisiä rintoja naisessa.

Vierailija
22/28 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:12"]

Hyvä mieli tuli! Ihana mies! :-) [quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:05"]

Tässä miehen mielipide:

Anna palaa nainen! Kun löydät mukavan miehen jonka kanssa synkkaa, niin ei teistä kumpikaan pysähdy mitään tuollaista miettmään kun sänkyynmenon aika koittaa ja sen ekan yhteisen kerran jälkeen kaikki on jo nähty :-)

40+ mies

[/quote]

t:ap

[/quote]

Juu ja vapaa ;-)

9

[/quote]

onkohan tämä mukava mies Tinderissä? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää paukkuja pepun kiinteyttämiseen. Selluliitilta nyt ei voi täysin välttyä, mutta miehen katse on armeliaampi naisen oma.

Vierailija
24/28 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että rintojen koko ei ole mikään merkittävä asia normaalille miehelle. Vaikutat mielyttävältä naiselta. Olen varma että onni odottaa sinua jo nurkan takana. Hyvää kesää ja menestystä uuteen elämään!

vanhempi mies

Vierailija
25/28 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:20"]

Toiseksi, jos en miellytä miestä ihan omana itsenäni, kaikkine virheineni, ei sellainen mies minua ansaitsekaan.

[/quote]

Minun mielestäni arvet ja muut elämän jäljet vasta tekevät ihmisruumiista oikeasti kauniin. Yleensä ne ovat myöskin merkki siitä että kyseinen henkilö on joutunut kokemaan elämää, joka puolestaan lupaa sitä että hän osaa suhtautua elämään kypsästi.

M39

Vierailija
26/28 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kun olet laiha, anna mennä vaan !

Vierailija
27/28 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on aika pienet rinnat (ei toki olemattomat), mutta olen oppinut hyväksymään itseni tälläisenä. Teininä rintoja häpesi, mutta nykyään osaan olla sujut oman vartaloni kanssa. :) Ei sillä rintojen koolla ole oikeasti monellekaan merkitystä. Olet vain oma ihana itsesi.
N20

Vierailija
28/28 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:12"]

Hyvä mieli tuli! Ihana mies! :-) [quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:05"]

Tässä miehen mielipide:

Anna palaa nainen! Kun löydät mukavan miehen jonka kanssa synkkaa, niin ei teistä kumpikaan pysähdy mitään tuollaista miettmään kun sänkyynmenon aika koittaa ja sen ekan yhteisen kerran jälkeen kaikki on jo nähty :-)

40+ mies

[/quote]

t:ap

[/quote]

Juu ja vapaa ;-)

9

[/quote]

onkohan tämä mukava mies Tinderissä? :)

[/quote]

Ei ole, mutta tavoitettavissa kyllä, jos niin haluaa...

9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan