Kumppani arvostelee läheisiäni
Mieheni arvostelee äitiäni, sukulaisiani, kavereitani jne, you name it. Äitini on kuulemma juntti(niinku minäkin kuulemma), tätini blondi(sanoi sen loukkaavalla tavalla), paras ystäväni reppana… Kun hän tapasi ystäväni poikaystävän, tokaisi hän mulle tämän jälkeen naureskellen, että ”ei näytä urheilulliselta”. En edes muista mitä kaikkea hän on sanonut ja kenestä, mutta kuitenkin.
Mua tää kaikki loukkaa. En tajua, miks pitää arvostella ja lytätä toisen perhettä ja läheisiä. Äitini on kuulemma juntti, sillä tarvii välillä multa apua esimerkiksi puhelimen tai telkkarin kanssa. Ja äiti välillä hössöttää ja on hömelö, kukapa vanhempi ihminen ei ois. Ihan perus äiti siis.
Miehen äiti ei oo tehny elämässään juuri muuta ku dokannu, kun taas mä ja mun äiti ollaan läheisiä ja ehkä miehen silmissä olen myös hemmoteltu. Voiko se olla kateutta? Ja varmaan hänellä on myös älyttömän huono itsetunto. Mut en mä menis sille sanomaan, että ”sun äiti on hirvee juoppo”. Missä käytöstavat?
Ei hän itse ymmärrä loukkaavansa mua, eihän hän omasta mielestään hauku ketään, kertoo vaan mielipiteensä. Hohhoijaa..
Mielipiteitä?
Kommentit (5)
Täällä on pitkä ketju "narsistin keskustelutyyli". Sieltä löytyy kohtalotovereita sinulle.
Ihan itteäs saat syyttää, kun tuollaisen kanssa yhdessä olet. Omapa on häpeäs
Onhan siinä lapsuuden traumat ja ehkä jopa äitiltä opetetut tavat. Nyt joko opetat sen eri suuntaan tai annat kenkää. Eli sanot suoraan että sen äiti on juntti ja juoppo. Ja tollasta puuhaa en omassa elämässäni kattelis.