Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa joka sai sivuoireita 1. tai 2. koronarokotteesta mutta en tehosterokotteesta?

N18
15.01.2022 |

Olenko ainoa joka sai sivuoireita 1. tai 2. koronarokotteesta mutta en seuraavasta?

Ihmettelen kun ensimmäinen ja toinen moderna rokote toi niin huonon olon, mutta nyt ei tunnu mitään sivuoireita kolmannen jälkeen.

Onko muita joille näin on käynyt?

Mistä voi johtua kun lääkäri sano että kolmannen rokotteen oireet olisivat entisiä entistä kovempia?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi näin myös, lääkäri ei ollut uskoa korviaan ja epäili että sepitin asian.

Vierailija
22/39 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se kolmas oli pelkkää suolavettä. 

Tietääkseni historiassa ei koskaan ole hoitaja antanut kenellekkään vahingossa tai tahallaan väärää lääkettä tai lääkkeen sijalla suolavettä.

Hoitajat ovat eettisesti moraalilta täydellisiä ihmisiä.

Eikä kolmas rokote tietääkseni suojaa omikronilta, olipa aitoa tai lumetta. 

Tutkimuksien mukaan nimenomaan 3. rokotesuojaa ja siksi sitä ruvettiin jakamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelin samaa, kun sain kolmannen rokotteen alkuviikosta. Tosin kaksi ensimmäistä rokotetta olivat Pfizerin, tämä kolmas Modernan.

Sama itsellä. Mikähän tuossa kolmannessa modernan korona rokoitteessa oikein on kun ei aiheuta mitään reaktiota? Monelta muultakin kuullut samaa ja lääkärini ihmetteli kanssa ja mietti että onko erä pilalla.

Se on puolikas annos. Eikö lääkäri sitä tiennyt?

Vierailija
24/39 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelin samaa, kun sain kolmannen rokotteen alkuviikosta. Tosin kaksi ensimmäistä rokotetta olivat Pfizerin, tämä kolmas Modernan.

Sama itsellä. Mikähän tuossa kolmannessa modernan korona rokoitteessa oikein on kun ei aiheuta mitään reaktiota? Monelta muultakin kuullut samaa ja lääkärini ihmetteli kanssa ja mietti että onko erä pilalla.

Se on puolikas annos. Eikö lääkäri sitä tiennyt?

Tiesi, mutta sanoi että tutkimusten mukaan silti on tullut kovempia reaktioita 2. ja 3. modernan rokotteella hänen potilailleen ja muilta kuullut samaa ja tutkimustulokset kuulemma tukevat tätä.

Vierailija
25/39 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 x Pfizerin rokote. Sain ekasta ehkä rajuimman oireen heti, eli kasvoja kuumotti ehkä noin 1/2 h ajan noin 1 tunti rokotteen saamisen jälkeen.

2.-rokotteesta ei tullut ensin mitään, mutta olen sitämieltä, että 3 viikon kuluttua sain sellaisia imusolmuksekipuoireita rinnan alueelle sivulle lähelle kainaloa.

Mutta se meni ohi noin 2 viikossa ja oli lievä haitta.

Nyt sain kolmannen 2 päivää sitten, eikä taaskaan ole tullut mitään.

Mutta se imusolmukseoire saattaa tulla uudelleen ja rajumapana. Seuraan.

Vierailija
26/39 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannesta vähiten oireita vaikka influ samalla kertaa.

Vierailija
27/39 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole ainoa. Minulla 1. rokotteesta hyvin lieviä sivuoireita, muista ei mitään (paitsi kaikissa pistoskohdan arkuus). Pfizer-Biontech.

Vierailija
28/39 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Interesting ilme, Ronnie Kray

Legends, 2015

Vierailija
29/39 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt, kun 1. ja 2. rokotteista tuli ihan järkyttävä olo niin kolmannesta modernasta ei tullut minkäänlaista oloa.

Vierailija
30/39 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eka rokotteesta (Pfizer) tuli käsivarsi kipeäksi. Toisesta (Moderna) väsymys sekä kainalon imusolmukkeet turposivat ja koko rokotuspuoken yläkroppa (mm. rinta) oli kipeä piempään. Kolmannesta (Pfizer, sain valita) ei tullut mitään, jos pistokohdan kosketusarkuutta ei lasketa.

Vierailija
31/39 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on rokotteiden sivuvaikutuksista tarkemmin

https://mfany.org/wp-content/uploads/2021/11/3-phases-of-covid-vaccine-…

Vierailija
32/39 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Pfizeriä kaikki kolme. Ekan sivuoireet kesti useamman viikon, toisesta muutaman päivän ja kolmannesta pari pahpinvointi kertaa, siis ei muuta.

Vierailija
33/39 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama, mietinkin jo olenko ainoa maailmassa, kun lääkäri sanoi että oireiden pitäisi vaan paheta kerta kerralta.

Vierailija
34/39 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin että kaverilla oli käynyt juuri näin, mikähän ollut syynä

Vierailija
35/39 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

WHO: Jatkuvissa tehosterokotuksissa ei järkeä

Maailman terveysjärjestön mukaan tarvitaan rokote, joka ehkäisee tartuntoja. = Kokeellinen 'rokote' joka ei toimi. Minä tiedän, teitä kiukuttaa. Totuus alkaa tulla esille, kelpaako se teille WHO:n muodossakaan??

Vierailija
36/39 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WHO: Jatkuvissa tehosterokotuksissa ei järkeä

Maailman terveysjärjestön mukaan tarvitaan rokote, joka ehkäisee tartuntoja. = Kokeellinen 'rokote' joka ei toimi. Minä tiedän, teitä kiukuttaa. Totuus alkaa tulla esille, kelpaako se teille WHO:n muodossakaan??

Ymmärsit uutisen väärin. WHO tarkoitti että sen sijaan että annettaisiin nykyistä rokotetta maailman tappiin asti niin kehitettäisiin tähän varianttiin paremmin toimiva rokote joka tunnistaa variantin paremmin.

Vierailija
37/39 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet saanut puolikkaan annoksen?

Jossain toisessa ketjussa alkoi haukkuminen, kun joku kertoi, että haittavaikutusten vuoksi on alettu ainakin osittain antaa kolmas annos vajaana. Ei kai uskottu, että se olisi totta.

Käsittääkseni kaikille annetaan modernaa vain puolikas kolmantena annoksena.

https://yle.fi/uutiset/3-12243418

"Valmiste on sama kuin mitä käytetään ensimmäiseen ja toiseen annokseen, mutta sillä erolla, että Modernan rokotetta annetaan vain puolikas, myyntiluvan mukainen annos, 50 mikrogrammaa."

Juuri eilen kävin piikillä. 2 ekaa oli Pfizerin rokotetta, tämä 3. oli Moderna.

Puolikkaan sain nyt ja ymmärsin että tämä on käytäntö. 

Vierailija
38/39 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt WHO:n kannan täysin oikein

Vierailija
39/39 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torilla moni kertoi vastaavista kokemuksista kuin Ap.