Olenko ainoa joka sai sivuoireita 1. tai 2. koronarokotteesta mutta en tehosterokotteesta?
Olenko ainoa joka sai sivuoireita 1. tai 2. koronarokotteesta mutta en seuraavasta?
Ihmettelen kun ensimmäinen ja toinen moderna rokote toi niin huonon olon, mutta nyt ei tunnu mitään sivuoireita kolmannen jälkeen.
Onko muita joille näin on käynyt?
Mistä voi johtua kun lääkäri sano että kolmannen rokotteen oireet olisivat entisiä entistä kovempia?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se kolmas oli pelkkää suolavettä.
Tietääkseni historiassa ei koskaan ole hoitaja antanut kenellekkään vahingossa tai tahallaan väärää lääkettä tai lääkkeen sijalla suolavettä.
Hoitajat ovat eettisesti moraalilta täydellisiä ihmisiä.
Eikä kolmas rokote tietääkseni suojaa omikronilta, olipa aitoa tai lumetta.
Tutkimuksien mukaan nimenomaan 3. rokotesuojaa ja siksi sitä ruvettiin jakamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelin samaa, kun sain kolmannen rokotteen alkuviikosta. Tosin kaksi ensimmäistä rokotetta olivat Pfizerin, tämä kolmas Modernan.
Sama itsellä. Mikähän tuossa kolmannessa modernan korona rokoitteessa oikein on kun ei aiheuta mitään reaktiota? Monelta muultakin kuullut samaa ja lääkärini ihmetteli kanssa ja mietti että onko erä pilalla.
Se on puolikas annos. Eikö lääkäri sitä tiennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelin samaa, kun sain kolmannen rokotteen alkuviikosta. Tosin kaksi ensimmäistä rokotetta olivat Pfizerin, tämä kolmas Modernan.
Sama itsellä. Mikähän tuossa kolmannessa modernan korona rokoitteessa oikein on kun ei aiheuta mitään reaktiota? Monelta muultakin kuullut samaa ja lääkärini ihmetteli kanssa ja mietti että onko erä pilalla.
Se on puolikas annos. Eikö lääkäri sitä tiennyt?
Tiesi, mutta sanoi että tutkimusten mukaan silti on tullut kovempia reaktioita 2. ja 3. modernan rokotteella hänen potilailleen ja muilta kuullut samaa ja tutkimustulokset kuulemma tukevat tätä.
Mulla on 3 x Pfizerin rokote. Sain ekasta ehkä rajuimman oireen heti, eli kasvoja kuumotti ehkä noin 1/2 h ajan noin 1 tunti rokotteen saamisen jälkeen.
2.-rokotteesta ei tullut ensin mitään, mutta olen sitämieltä, että 3 viikon kuluttua sain sellaisia imusolmuksekipuoireita rinnan alueelle sivulle lähelle kainaloa.
Mutta se meni ohi noin 2 viikossa ja oli lievä haitta.
Nyt sain kolmannen 2 päivää sitten, eikä taaskaan ole tullut mitään.
Mutta se imusolmukseoire saattaa tulla uudelleen ja rajumapana. Seuraan.
Kolmannesta vähiten oireita vaikka influ samalla kertaa.
No et ole ainoa. Minulla 1. rokotteesta hyvin lieviä sivuoireita, muista ei mitään (paitsi kaikissa pistoskohdan arkuus). Pfizer-Biontech.
Interesting ilme, Ronnie Kray
Legends, 2015
Samaa olen miettinyt, kun 1. ja 2. rokotteista tuli ihan järkyttävä olo niin kolmannesta modernasta ei tullut minkäänlaista oloa.
Mulla eka rokotteesta (Pfizer) tuli käsivarsi kipeäksi. Toisesta (Moderna) väsymys sekä kainalon imusolmukkeet turposivat ja koko rokotuspuoken yläkroppa (mm. rinta) oli kipeä piempään. Kolmannesta (Pfizer, sain valita) ei tullut mitään, jos pistokohdan kosketusarkuutta ei lasketa.
Tässä on rokotteiden sivuvaikutuksista tarkemmin
https://mfany.org/wp-content/uploads/2021/11/3-phases-of-covid-vaccine-…
Mulla Pfizeriä kaikki kolme. Ekan sivuoireet kesti useamman viikon, toisesta muutaman päivän ja kolmannesta pari pahpinvointi kertaa, siis ei muuta.
Itselläni sama, mietinkin jo olenko ainoa maailmassa, kun lääkäri sanoi että oireiden pitäisi vaan paheta kerta kerralta.
Kuulin että kaverilla oli käynyt juuri näin, mikähän ollut syynä
WHO: Jatkuvissa tehosterokotuksissa ei järkeä
Maailman terveysjärjestön mukaan tarvitaan rokote, joka ehkäisee tartuntoja. = Kokeellinen 'rokote' joka ei toimi. Minä tiedän, teitä kiukuttaa. Totuus alkaa tulla esille, kelpaako se teille WHO:n muodossakaan??
Vierailija kirjoitti:
WHO: Jatkuvissa tehosterokotuksissa ei järkeä
Maailman terveysjärjestön mukaan tarvitaan rokote, joka ehkäisee tartuntoja. = Kokeellinen 'rokote' joka ei toimi. Minä tiedän, teitä kiukuttaa. Totuus alkaa tulla esille, kelpaako se teille WHO:n muodossakaan??
Ymmärsit uutisen väärin. WHO tarkoitti että sen sijaan että annettaisiin nykyistä rokotetta maailman tappiin asti niin kehitettäisiin tähän varianttiin paremmin toimiva rokote joka tunnistaa variantin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet saanut puolikkaan annoksen?
Jossain toisessa ketjussa alkoi haukkuminen, kun joku kertoi, että haittavaikutusten vuoksi on alettu ainakin osittain antaa kolmas annos vajaana. Ei kai uskottu, että se olisi totta.
Käsittääkseni kaikille annetaan modernaa vain puolikas kolmantena annoksena.
https://yle.fi/uutiset/3-12243418
"Valmiste on sama kuin mitä käytetään ensimmäiseen ja toiseen annokseen, mutta sillä erolla, että Modernan rokotetta annetaan vain puolikas, myyntiluvan mukainen annos, 50 mikrogrammaa."
Juuri eilen kävin piikillä. 2 ekaa oli Pfizerin rokotetta, tämä 3. oli Moderna.
Puolikkaan sain nyt ja ymmärsin että tämä on käytäntö.
Olet ymmärtänyt WHO:n kannan täysin oikein
Torilla moni kertoi vastaavista kokemuksista kuin Ap.
Minulle kävi näin myös, lääkäri ei ollut uskoa korviaan ja epäili että sepitin asian.