Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

elämäsi häpeällisimmät asiat

Vierailija
12.05.2015 |

vierittäkää kivenne sydämeltä, tänne voitte kertoa luottamuksella ja huojennus on taattu ;D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kerro

Vierailija
2/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni haukkui minut kun olin tehnyt yhden asian väärin ja en kestänyt sitä hänen haukkumistaan ja masennuin ja elämäni meni vuosiksi piloille. Mielestäni tämä on edelleen ystäväni vika. En itse ollut sanonut hänelle enää mitään siitä, että hän kävi kiusaamassa minua kotipihallani kavereitteni edessä ennen ystävyyttämme, eikä hän koskaan pahoitellut sitä. Jos alapeukutat tätä niin taisi kalikka osua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö tai pikemminkin sen puute. Ruma ei herätä sympatioita.

Vierailija
4/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärä sukupuoli.

Vierailija
5/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma aikuinen. Lapsena olin ruma villi ja alikehittynyt. Mulla ei ollut rintoja ollenkaan. Siis joku aaa-"kuppi". Ja koulussa kiusattiin siitä, yläasteella siis.

Vierailija
6/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus tai muuten vaan halu kuolla. Todella pitkään pidin asian sisälläni ja olis pitänyt pitää vaan aina, puoliso suunnillen googlaa itsemurhavinkkejä ja kehottaa ottamaan henkivakuutuksen ajoissa. Tutut (eräässä pienessä vertaisryhmässä, ei mitään ystäviä) lässyttää jotain paskaa. Entistä enemmän haluan kuolla kun asiasta avasin suuni. Suurimmalle osalle ihmisistä esitän "reipasta" ja iloista superäitiä, todellisuudessa olen kaikkea muuta.
Ja ulkonäkö ja vartalo. Kamalammat kuin kellään.

Vierailija
7/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa.
Myöskään lapsuudestani alkoholistivanhempien kanssa ei kukaan tiedä kaikkea, vaikkei ole minun vikani niin hävettää silti.

Vierailija
8/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäin aina viimeiseksi koulun liikuntatunneilla, kun joukkueita valittiin.

Vierailija
9/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotiedottomuus ja koko kouluaikani kiusattuna, eikä pelkästään koulussa vaan myös kotona

Vierailija
10/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitön parisuhde

Vierailija
11/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tälle alapeukku?

Vierailija
12/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kutoselle? Onko teidän mielestä ok kiusata fyysisen syyn takia, mille ei itse mahda mitään?

Vierailija
13/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma väkivaltaisuuteni. En ole enää vuosiin ollut väkivaltainen, mutta olen aikanaan ollut miestäni kohtaan. Olen kokenut aikaisemmissa suhteissani väkivaltaa ja kai siksi itsekin otin sen käyttöön, kun riittävästi ärsytti. Nyt olen oppinut hillitsemään itseni ja toimimaan toisin. Lapsille en ole koskaan ollut väkivaltainen, en edes silloin, kun olin miehelle.

Vierailija
14/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syrjäytynyt.

Vierailija
15/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 12:42"]Olen syrjäytynyt.
[/quote]
Minä myös. Tekisi mieli ajaa vain sillalta jokeen : (

Vierailija
16/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin montaa asiaa, joita en häpeä. On niin taitava ja ahkera häpeämään, että elämäni on yhtä ahdistusta. Häpeällisintä on se, että häpeän liikaa kaikkea mitä olen ja mitä teen. Pitäisi hävetä vähemmän ja elää enemmän. Pitäisi nostaa pää pystyyn ja olla rohkeasti sitä mitä on.

Kiitos itselleni, että sanoin tämän nyt itselleni ;) Tuli parempi mieli.

Vierailija
17/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 12:42"]Olen syrjäytynyt. [/quote] Minä myös. Tekisi mieli ajaa vain sillalta jokeen : (

[/quote]

ette te ole syrjäytyneitä, kun täälläkin pyöritte ja kirjoiotatte ihan ymmärrettävää ja selkeää suomea. Palstalla kaikki ovat tasaveroisia ja tärkeitä.

Vierailija
18/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viippiä vipin päälle.

Vierailija
19/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini oli väkivaltainen. Oli uimahalli ja selkäni oli täynnä raipaniskuja. Pienenä luulin että kaikkien äidit lyövät, hakkaavat ja haukkuvat. Häpesin omaa äitini ja sen käytöstä.

Vierailija
20/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoin anopin suihkuun. Terkkuja anopille!