Työpaikkaromanssit pitäisi kieltää lailla.
Ja myös yksipuoliset ihastumiset työpaikalla. Perkele. Ei mulla muuta.
Kommentit (17)
Romanssi🤭
Tulit suoraan vuodesta kaunotar ja kulkuri.
Miten olet osallinen työpaikkaromanssiin?
Tämä on totta. Homma on fine niin kauan kuin se toimii, mutta jos se kusee niin helvetti on irti. En suosittele kellekään.
30 v sitten oli työpaikkaromanssi ja tuossa tuo pyörii vieläkin 💖
Ihastukset kannattaa pitää omana tietonaan. Seurustelu työkaverin kanssa toimii hyvin harvoissa tapauksissa. Pitäisi olla 2 niin aikuista.
Pitäisikö FWB olla kuitenkin sallittu?
Hei Seija, tuoksut kuin tuore pulla. Salli minun viereesi tulla. Laista johtuen ei voida ihastella ja pusutella, mutta voidaan kuitenkin lihallisesti rietastella. :)
Työpaikka on ainoa oikea paikka pariutua. Harrastuksen lisäksi.
Voi ei, pitääkö tässä nyt unohtaa tää 25v. romanssi? Saadaanko olla työkavereita silti?
Vierailija kirjoitti:
No ihan sinä yksipuolisesti ihastuneena tomppelina. Eli kaukana romanssista. Nyt sitten yritetään maks. paljon välttää tuota ihmistä pienessä työpaikassa ilman että saan töykeän työkaverin maineen....
Näistä ei hyvää seuraa. Seurustelin hetken työkaverin kanssa ja muija tuli raskaaksi. Itse halusi ilman kumia. Ei tosin myöntänyt mitään mutta lopetti suhteen ja alkoi vältellä etten vahingossakaan enää kysyisi asiasta. Oli varmaan sille paljon vaikeempaa kuin mulle.
Jos olet mies ..älä ikinä ota naista työpaikaltasi. Siinä menee terveys, ura, rahat, maine. Pahimmassa tapauksessa kunnon canselointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan sinä yksipuolisesti ihastuneena tomppelina. Eli kaukana romanssista. Nyt sitten yritetään maks. paljon välttää tuota ihmistä pienessä työpaikassa ilman että saan töykeän työkaverin maineen....
Ja miten se laki estäisi sinun ihastumisesi?
Hyvä jos pystyt välttelemään. Vaikeampaa se on kun joka päivä pitää puhua.
Mistä tiedät että ihastuminen on yksipuolista?
Niin. Ei niistä aina hyvää seuraa, olen huomannut.