Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan voi oikein elää pahan stressin ja ahdistuksen kanssa?

Vierailija
15.01.2022 |

Minulla on ollut jo vuosia paha stressi ja ahdistus melkein koko ajan, mutta nyt viimeiset puoli vuotta on pahentunut entisestään, niin että ihmettelen tosissani kuinka paljon mun keho enää kestää tätä. Koko ajan sydän tykyttää ja sekava olo, enkä pysty miettimään mitään muuta kuin stressaavia asioita. Eikä mikään saa mua rauhoittumaan, kun elämässäni ei paljoa ole mitään hyvää. Ihme, etten ole saanut jo sydänkohtausta tai jotain. Kuinka kauan tätä voi oikein kestää? Pettääkö keho jo jossain kohtaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset käy lääkärissä?

Vierailija
2/8 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kuormitus keholle ja aivoille. Mistä olet etsinyt apua ja oletko saanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se johtaa sairauksiin tulevaisuudessa.

Vierailija
4/8 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset elintavat sulla on? Harrastatko liikuntaa? Käytätkö kofeiinia? Nukutko?

Vierailija
5/8 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi neuvotella lääkärin kanssa. Jos vaikka tarvitset sairauslomaa. Aika paljon työelämässä on burnout-sairauksia.

Sairauslomalla olisi aikaa tarkistaa omia elintapojaan.

Ja pitäisi tarkistuttaa löytyykö elimistöstäsi jotain fyysistä joka selittäisi tilannetta.

Sairaudessa seuraava vaihe voi olla paniikkikohtaukset ja ne vaikeuttaa normaalia arkea huomattavasti.

Vierailija
6/8 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkittynyt stressi johtaa ennen pitkää psyykkiseen ja/tai somaattiseen sairastumiseen.

Vierailija
7/8 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon eläny jo 30 vuotta ahdistuksen kanssa. Loppua ei näy

Vierailija
8/8 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana: meditaatio. Päivääkään en voi elää ilman sitä. Auttaa vähitellen, kunhan tekee päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi