Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex pyysi apua asioidensa järjestelyyn - lupasin auttaa. Epäilyttää silti, kannattaako minun mennä..

Vierailija
15.01.2022 |

Meillä on ihan ok välit mutta en oikein välittäisi nähdä vaikka ei minua haittaa kuulumisia vaihdella.
Soitteli ja pyysi apua käytännön hommissa kotonaan, jotka osaan hoitaa tehokkaasti ja järjestelmällisemmin kuin tuo ex. Huonoon taloustilanteeseen, ei olisi haitaksi palkkiokaan, minkä lupasi.

Kuitenkin tämä työ on tehtävä hänen kotonaan ja se ei yhdessä hetkessä, edes päivässä mitenkään onnistu. Vaatii useamman päivän työn. Lupauduin koska tiedän. että minusta on apua ja itsellä on vapaata aika paljon.
Mielessäni on kuitenkin kauhukuvia, jos alkaakin vonkaamaan tai muuten lähentelmään, kertomaan tunteistaan tms. En halua mitään sellaista. Vain työtä ja ihan kaverillista suhdetta, jutellaan arkisista asioista.

Hänellä ei tietääkseni ole uutta mutta toivottavasti on. Voisi viettää siellä aikaansa sillä välin kun itse olen työn touhussa. Yritän ratkoa mielessäni mahdollisia epämiellyttäviä tilanteita.
Ehkä pelisäännöt, ettei minkäänlaista - ei edes vihjausta mistään seksuaalisesta tai tunteista, voisi olla paikallaan. Tai sitten jos sellaista vihjailee, niin pyydän lopettamaan tai jätän homman sikseen ja lähden kotiini.

Tai perun koko jutun ennen kun edes aloitan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan mene auttamaan, ei ole järkevää eikä edes turvallista.

Millaisia turvallisuusriskejä mieleesi tuli?

-ap 

Vierailija
22/23 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene tai olet cuck!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap mene lainkaan. Jos eksäsi alkaa jo nyt ehdottelemaan kaikkea muutakin niin saat todennäköisesti siivota/järjestellä koko exän talon lattiasta kattoon, laittaa ruoat ja vielä harrastat seksiäkin hänen kanssaan. Ilmaiseksi tottakai - eihän sitä nyt ystävien  kesken mitään maksella....Arvosta ap itseäsi ja jätä koko homma väliin!  Terveisin nimimerkki Saman virheen kerran tehnyt (mutta se olikin eka ja vika kerta).