Mies, haittaako jos nainen on pihi ja pitää usein samoja vaatteita?
Esim college housuja ja hupparia. Ei ostele hienoja vaatteita koska on pihi.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
kunhan ei käytä legginsejä
Eikä etenkään tunikan kanssa.
Minun vaimoni on yhtä nuuka kuin minäkin. Tosin hän ei käytä collegehousuja. Hyvä vaan, kun molemmilla on samanlaiset kulutustottumukset.
Haittaako, kun minulla on vain yksi kukkamekko ja yhdet juhlakengät ja käytän niitäkin harvoin? Haittaako, jos lainaan sinun T-paitoja ja boksereita? Minulla on myös omia farkkuja, paitoja ja urheiluvaatteita.
kaunis nainen
Haittaa, jos se johtuu pelkästään pihiydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on hyvä yhdistelmä ainakin kotioloissa. Olisitte tyytyväisiä vaimoon, joka ei tuhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on hyvä yhdistelmä ainakin kotioloissa. Olisitte tyytyväisiä vaimoon, joka ei tuhlaa.
Ei tyylittömyys synti ole, vaikkei se olekaan kaunista katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyi yök yök yök. halvalla saa myös ihan siistejä vaatteita
Mitä hemmetin väliä sillä on, mitäriepuja kotona käyttää? Ennemmin naurattaa se, että varsinkin korona aikana alkaa pakkeloimaan naamaa ja pukeutuu , kun seuraavaks menee "töihin" kotona tekee etää.
Pitää olla puhdasta ja ei saa haista mut ei himassa tarvii tälläytyä.
Se haittaa jos luulee että juhliin mennään verkkareissa
Ei haittaa, itsekin viipotan jo viidettä vuotta samoissa Ellos-pikeepaidoissa :D
enemmän haittaa se, että nainen ostelee jatkuvasti heikkolaatuisia kertakäyttövaatteita ja täyttää kaikki kaapit niillä