Olen hotellissa siivoojana ja taas
Eräs mies varasi huoneen yksin ja parin tunnin päästä sieltä tuli nainen ulos. Pitääkö ilmoittaa johonkin?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:59"]Eräs mies varasi huoneen yksin ja parin tunnin päästä sieltä tuli nainen ulos. Pitääkö ilmoittaa johonkin?
[/quote]
Vaimolle tietenkin.
Hotellivieraat maksaa sinunkin palkkasi. Sun tehtävänäsi on pitää paikat siistinä jatkossakin, että kelpaa tulla harrastamaan seksiä hotelleihin. Jos hotelli ei vedä maksavia asiakkaita riittävästi, siivoojienkin määrää vähennetään. Mutta seksiä harrastavien määrä ei vähene, siirtyy vain muualle.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:59"]Eräs mies varasi huoneen yksin ja parin tunnin päästä sieltä tuli nainen ulos. Pitääkö ilmoittaa johonkin? [/quote] Vaimolle tietenkin.
[/quote]
Juuri näin, veit sanat suustani.
Tarvitaan enemmänkin miesten moraalinvartijoita hotelleihin tekemään tuota tärkeää työtä, kunnes lainsäätäjä saa lain kuntoon siltä osin.
Jos et saa selville vaimoa, kannattaa laittaa faceen kuva heistä yhdessä. Jos vielä viitseliäisyyttä riittää, avaa blogi, jonne kirjaat joka päivä näkemäsi pettäjät.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:59"]
Eräs mies varasi huoneen yksin ja parin tunnin päästä sieltä tuli nainen ulos. Pitääkö ilmoittaa johonkin?
[/quote]
Eikö ole hyvä että hotellissa on asiakkaita? paneevat sit kenen kanssa tahaansa.... siivoa sinä vaan niitä huoneita ja anna toisten naida
[/quote]
On tietenkin, aika hiljainen hotelli ollaan noin muuten. Mutta kieltämättä käy mielessä että paneeko joku mies vierasta?ap
Pitää ilmoittaa, sinulle että sulla on tylsä elämä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:13"]Pitää ilmoittaa, sinulle että sulla on tylsä elämä.
[/quote]
no mut eikö toi oo laitonta?
Kumman kaa ellua lainatakseni: Onpa pientä. Anna olla ja jatka elämääsi.
Ai laitonta vierailla jonkun hotellihuoneessa?
Onhan se ihan hirvee rikos.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:13"]Pitää ilmoittaa, sinulle että sulla on tylsä elämä. [/quote] no mut eikö toi oo laitonta?
[/quote]
Nainen ja mies samassa hotellihuoneessa ei Suomessa ole laitonta. Ei silloinkaan, jos ovat tuntemattomia.
Itekin oon päätynyt joskus yökerhosta jonkun työmatkalaisen hotellihuoneeseen.
Täh, en ymmärrä. Itsekin olen hotellisiivoja eikä kiinnosta lainkaan onko jollain joku hoito tai huora huoneessa. Mistä sitä tietää vaikka vaimo olisi tullut jostain myöhässä. Tai salasuhde meneillään. Tai mitä vaan. So what, ei kuulu mun työnkuvaan miettiä noita.
Täh, en ymmärrä. Itsekin olen hotellisiivoja eikä kiinnosta lainkaan onko jollain joku hoito tai huora huoneessa. Mistä sitä tietää vaikka vaimo olisi tullut jostain myöhässä. Tai salasuhde meneillään. Tai mitä vaan. So what, ei kuulu mun työnkuvaan miettiä noita.
Mistä sinä tiedät kenenkään varauksista?
Oisit menny antamaan ilmaiseksi, jos niin kade olet, ja munan puutteessa.
Mistä sä tiedät kuka varaa minkäkin huoneen ja onko se maksettu kahdelle hengelle ym? Ja ennen kaikkia miten sua jaksaa kiinnostaa? Enkä mä edes ehtisi kytätä tollasia, niin kiire koko ajan t. Toinen hotellisiivooja
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:27"]
Mistä sä tiedät kuka varaa minkäkin huoneen ja onko se maksettu kahdelle hengelle ym? Ja ennen kaikkia miten sua jaksaa kiinnostaa? Enkä mä edes ehtisi kytätä tollasia, niin kiire koko ajan t. Toinen hotellisiivooja
[/quote]
Joissain hotelleissa varaukset henkilömäärineen ja nimineen näkyvät myös siivoojille siivouslistassa. Terv. Entinen hotellisiivooja
Sulla on esimies. Sen kuuluu neuvoa sinulle työnkuvasi.
Up