Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko avautua jonnekin ennenkuin sekoan!

Vierailija
11.05.2015 |

Oon niin raivoissani. Oon kahden lapsen yksinhuoltaja (leski) ja ollaan seurusteltu miehen kanssa lähes vuosi. Sillä on joku kanariafiksaatio ja käy siellä vähintään kerran vuodessa. Musta luvattoman usein ku pääsen harvoin matkoille niin pelkkä bileloma tutussa ja turvallisessa rantakohteessa tuntuu rahan haaskaukselta kun saman krapulan saisi suomessakin enkä voi maata rannoilla herkän ihoni takia.

Oon alusta asti kuunnellu kuinka sit ens kesänä se esittelee mulle sen ja sen baarin pitäjän ja istutaan sillä yhellä syrjäisellä rannalla ja katsotaan auringonlaskua, biletetään aamuun asti ja käydään Joen pizzeriassa. Koska en oo koskaan onnistunu päätymään noihin bulkkilomakohteisiin em. Syistä olin jo vähän salaa odottanut sitä että koen matkan josta ei jää käteen muuta kuin palovammoja ja turvotusta - ja oishan se kiva nähdä ne kanariansaaret ainakin kerran. Ja auringonlaskut nyt on nättejä kaikkialla.

Kunnes viime torstaina se ilmotti että on varannu kahden viikon äkkilähdön lauantai illalle ja että olis ihanaa jos mä tulisin mukaan. Olin sen verran hämmentynyt etten osannut sanoa muuta kuin että ei nyt kyllä oo rahaa näin äkkiä. Ja hetken olinki silleen että ok se lähtee nyt mikä on ollu tiedossa koko ajan, mutta nyt kun tilanne realisoitui ja ikävä yllätti niin tunne muuttui viimeistään Facebook-kuvien ja kannustavien kommenttien myötä raivoksi.

Täytyy olla jonkunlainen imbesilli että ajattelee mun löytävän lapsille kahdeksi viikoksi hoitajan tosta noin vaan käden käänteessä. Ja jos se saikin kesälomaa yhtäkkiä niin asia ei ole yhtä varma mulle ja kyllä oisin mielelläni säästäny vaikka kuukauden vaikka matka ei paljoa maksanutkaan.

Ja vaikka ollaankin vähän välitilassa - molemmilla asunnot ja se välillä jopa nukkuu omassa asunnossaan - niin melkein vuoden tiiviimmän seurustelun jälkeen siitä kahen viikon kesäloman käytöstä olis pitäny keskustella etukäteen (vaikka oonkin tienny että osa siitä kuluu kanarialla). Eikä ilmoittaa että otin pari viikkoa lomaa ja oon matkalla varaamaan matkaa tuutko kulta mukaan!!!

En oikeastaan edes osaa yksilöidä mikä mua pohjimmiltaan vituttaa eniten. Oonko vaan kateellinen kun oikeasti kaipaan lomaa arjesta vai siitä että se ei oikeesti tajua mitä elämä yksin lasten kanssa on? Tai ehkä mua loukkaa se että kuvittelin että se haluaa näyttää ne helvetin rantakalliot mulle eikä nauttia niistä yksin.

Joka kerta ku nään kännykästä uuden päivityksen tuun entistä vihasemmaksi enkä tiiä mitä tekisin ku en kuitenkaan halua pilata sen matkaa avautumalla nyt, mutta oon jo järsiny raivoissani tyynyjäkin eikä mikään auta.

Jos asiassa on jotain hyvää niin en pelkää että siellä tapahtuisi jotain. Alusta asti on tosiaan ollut selvää että sillä tosiaan on joku kanariakompleksi on käyny siellä exien ja äitinsäkin kanssa - ja puhuukin siitä usein.

lähetetty kännykästä, jote sorry virheet, välimerkit ja kummallinen muotoilu. Oli vaan pakko yrittää saada purettua tätä johonkin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16. No kahessa päivässä on vähän Vauva-lisää, niinkuin meiän palkoissa ja muussakin täällä ;) Mutta joka tapauksessa selvästi alle 7 päivää ja loma töistä oli jo saatu kun kuulin asiasta.

Mikä on kuitenkin käytännössä sellainen aika ettei vaan pysty kun lapsillekin olisi pitänyt antaa aikaa sopeutua ja hommata se hoitaja sekä lomaa töistä.

9. 11 ja 13 vuotiaat. Olis ensimmäinen loma ilman lapsia. Kerran vuosikymmenessä vois sitäki kokeilla.

4. Toi matkan varaaminen ois hyvä idea. Paitsi et sit pitäis viettää siellä loma yksin enkä kyllä oo niin kostonhimonen että istuisin ujona yksin jossain suomibaarissa ihan vaan periaatteen vuoksi :D

T:ap

Vierailija
2/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 06:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 06:05"]

Kanarialle menee luuserimiehet, mun mielesta, kun niin paljon parempiakin paikkoja on olemassa. Ap:n miesystavalle tuntuu olevan jokin elamaa tarkeampi kohde josta on hehkuttanut moneen kertaan, ja loukkaantui kun toinen ei ollutkaan tukka suorana tulossa lomalle tuonne ihmesaarelle. Mies ei nayta tajuavan toisen tilannetta, olisikohan hieman itsekas ja ajattelematon, kannattaakin miettia olisiko tuosta jatkoon ollenkaan. Yh:n kannattaa muutenkin miettia tarkkaan minkalaisia tyyppeja paastaa kotiinsa jo ihan lastenkin takia.

[/quote]Koska yhoot ovat tunnetusti meidän miesten keskuudessa ihan helvetin kovaa kauraa, hah hah. Jos olisin toi mies, niin sanoisin että hei, hei ja nähdään seuraavassa elämässä.

[/quote]Naapurin papparainen se haaveilee kanarialle menosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap!  Poikaystäväsi on paskiainen. Säästä itsesi paremmille, ensisijaisesti itsellesi ja lapsillesi.

Heivaa poikaystäväsi yli laidan vaikka facebook-viestillä. Näinhän hän sinuakin kohtelee.  Samalla mitalla takaisin. Poikaystävälläsi ei ole lainkaan arvostusta sinua kohtaan.  Unohda jo se miehenkuvatus! 

Miksi katselet moista touhua?

Vierailija
4/19 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
5/19 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen. Yh sen lisäks.

Vierailija
6/19 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sua vituttaa, kun se ilmotti tosiaan liian lyhyellä,varoitusajalla. Jos vielä innoissaan sua oli viemässä ja oot asennoitunu että no lähet niinnloukkaahan toi jos se sitten itse menikin vaikka sulle ei käynyt yms... Ettekö olleet siitä puhuneet, että koska olisi hyvä mennä ja että jos meette niin sillooin sun piäs luonnollisesti voida ehtiä järkätä lasten asiat yms. Olis kantsinu ehkä "tapella" ennen kuin mies lähtee, niin ei tarvis sun kärvistellä sen asian kanssa ja kerätä ketutusta...mmutta yhtä hyvin SÄ voit nyt edelleen olettaa, että tottahan se lähtee sulle sitä kanariaa näyttämään sitten heti kun sulle taas sopii, eikä odottaa taas miehen äkkilomaa jotain vuotta tähän päälle... Varaat puolestasi itse teille jonkun äkkilähdön ja oot sitten että "kultaaa...lähtö on x.xx.2015" jne. 

Tuli vähän tuuliviiri-auervaara muistot tuosta, kun seurustelin hetken miehen kanssa joka oli viemässä minua thaikkuihin reppureissulle ja suunnitteli ja sai mut innostumaan, sitten meille tuli joku mietintätauko suhteeseen niin se äijähä suhas sinne ja sano just edellisenä päivänä että on pari seuraavaa kk thaikussa. Se sitten kännissä lähetti mulle kuvaviestin, missä kaulaili jonkun Thiin kanssa ja että "ethän suutu, mutta ei tää oo vakavaa, mutta me oltiin yhdessä jo edellisellä mun thaikkureissulla" jepjep. Menin testeihin :D

Vierailija
7/19 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmillani on sama innostus ;) ovat olleet vuosikymmeniä nsimisissa. Toinen eläkkeellä jo, toinen vielä töissä. Käyvät välillä yhdessä, välillä eläkeläinen yksinään. Ja välillä toinen on viikon ja toinen jää vielä toiseksi viikoksi. Heille on myös kertynyt paljon tuttuja sieltä vuosien varrelta, joten osaan kuvitella miehen innon. Ei varmaan osannut ajatella asiaa loppuun asti miten hankalaa sinun olisi reissua järjestää.

Vierailija
8/19 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törppöä tilannetajutonta käytöstä mieheltä. Kyllä vuoden tiiviin seurustelun jälkeen pitäisi jo ymmärtää, ettei toinen ole noin vain vapaa ja varakas reissuun. Erityisesti nuo lapset tulisi ottaa huomioon. Kertoo aika paljon miehen ajattelusta. Miten jatkossa lapset sijoittuvat yhteiseloonne, ovatko miehelle vain ikävä kaupanpäällinen? Minusta tuossa olisi kyllä vakavan keskustelun paikka suhteen jatkumisesta.

Vierailija
9/19 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 04:05"]No sua vituttaa, kun se ilmotti tosiaan liian lyhyellä,varoitusajalla. Jos vielä innoissaan sua oli viemässä ja oot asennoitunu että no lähet niinnloukkaahan toi jos se sitten itse menikin vaikka sulle ei käynyt yms... Ettekö olleet siitä puhuneet, että koska olisi hyvä mennä ja että jos meette niin sillooin sun piäs luonnollisesti voida ehtiä järkätä lasten asiat yms. Olis kantsinu ehkä "tapella" ennen kuin mies lähtee, niin ei tarvis sun kärvistellä sen asian kanssa ja kerätä ketutusta...mmutta yhtä hyvin SÄ voit nyt edelleen olettaa, että tottahan se lähtee sulle sitä kanariaa näyttämään sitten heti kun sulle taas sopii, eikä odottaa taas miehen äkkilomaa jotain vuotta tähän päälle... Varaat puolestasi itse teille jonkun äkkilähdön ja oot sitten että "kultaaa...lähtö on x.xx.2015" jne. 

Tuli vähän tuuliviiri-auervaara muistot tuosta, kun seurustelin hetken miehen kanssa joka oli viemässä minua thaikkuihin reppureissulle ja suunnitteli ja sai mut innostumaan, sitten meille tuli joku mietintätauko suhteeseen niin se äijähä suhas sinne ja sano just edellisenä päivänä että on pari seuraavaa kk thaikussa. Se sitten kännissä lähetti mulle kuvaviestin, missä kaulaili jonkun Thiin kanssa ja että "ethän suutu, mutta ei tää oo vakavaa, mutta me oltiin yhdessä jo edellisellä mun thaikkureissulla" jepjep. Menin testeihin :D
[/quote] miun mielestä teki iha oikein sulle. Olet varmasti ansainnut ton :)

Vierailija
10/19 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 04:09"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 04:05"]No sua vituttaa, kun se ilmotti tosiaan liian lyhyellä,varoitusajalla. Jos vielä innoissaan sua oli viemässä ja oot asennoitunu että no lähet niinnloukkaahan toi jos se sitten itse menikin vaikka sulle ei käynyt yms... Ettekö olleet siitä puhuneet, että koska olisi hyvä mennä ja että jos meette niin sillooin sun piäs luonnollisesti voida ehtiä järkätä lasten asiat yms. Olis kantsinu ehkä "tapella" ennen kuin mies lähtee, niin ei tarvis sun kärvistellä sen asian kanssa ja kerätä ketutusta...mmutta yhtä hyvin SÄ voit nyt edelleen olettaa, että tottahan se lähtee sulle sitä kanariaa näyttämään sitten heti kun sulle taas sopii, eikä odottaa taas miehen äkkilomaa jotain vuotta tähän päälle... Varaat puolestasi itse teille jonkun äkkilähdön ja oot sitten että "kultaaa...lähtö on x.xx.2015" jne.  Tuli vähän tuuliviiri-auervaara muistot tuosta, kun seurustelin hetken miehen kanssa joka oli viemässä minua thaikkuihin reppureissulle ja suunnitteli ja sai mut innostumaan, sitten meille tuli joku mietintätauko suhteeseen niin se äijähä suhas sinne ja sano just edellisenä päivänä että on pari seuraavaa kk thaikussa. Se sitten kännissä lähetti mulle kuvaviestin, missä kaulaili jonkun Thiin kanssa ja että "ethän suutu, mutta ei tää oo vakavaa, mutta me oltiin yhdessä jo edellisellä mun thaikkureissulla" jepjep. Menin testeihin :D [/quote] miun mielestä teki iha oikein sulle. Olet varmasti ansainnut ton :)

[/quote]

no kiitos vaan, mutta koin itseni onnekkaaksi voittajaksi, että sekin suhde karahti riittävän ajoissa kun totuudella on taipumus tulla aina julki, tavalla tai toisella :D

Vierailija
11/19 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ikäisiä noi sun lapset on, kun voisit ne kahden viikon ajaksi jättää hoitoon ilman omantunnontuskia? Eikä niille tulisi paha mieli kun äiti menee poikaystävän kanssa ulkomaille ja me jäädään hoitoon?
Ihan uteliaisuudesta kysyn kun itsekin 2 lapsen yh eikä ikinä käynyt mielessäkään lomailla ilman muksuja.

Vierailija
12/19 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 04:16"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 04:09"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 04:05"]No sua vituttaa, kun se ilmotti tosiaan liian lyhyellä,varoitusajalla. Jos vielä innoissaan sua oli viemässä ja oot asennoitunu että no lähet niinnloukkaahan toi jos se sitten itse menikin vaikka sulle ei käynyt yms... Ettekö olleet siitä puhuneet, että koska olisi hyvä mennä ja että jos meette niin sillooin sun piäs luonnollisesti voida ehtiä järkätä lasten asiat yms. Olis kantsinu ehkä "tapella" ennen kuin mies lähtee, niin ei tarvis sun kärvistellä sen asian kanssa ja kerätä ketutusta...mmutta yhtä hyvin SÄ voit nyt edelleen olettaa, että tottahan se lähtee sulle sitä kanariaa näyttämään sitten heti kun sulle taas sopii, eikä odottaa taas miehen äkkilomaa jotain vuotta tähän päälle... Varaat puolestasi itse teille jonkun äkkilähdön ja oot sitten että "kultaaa...lähtö on x.xx.2015" jne.  Tuli vähän tuuliviiri-auervaara muistot tuosta, kun seurustelin hetken miehen kanssa joka oli viemässä minua thaikkuihin reppureissulle ja suunnitteli ja sai mut innostumaan, sitten meille tuli joku mietintätauko suhteeseen niin se äijähä suhas sinne ja sano just edellisenä päivänä että on pari seuraavaa kk thaikussa. Se sitten kännissä lähetti mulle kuvaviestin, missä kaulaili jonkun Thiin kanssa ja että "ethän suutu, mutta ei tää oo vakavaa, mutta me oltiin yhdessä jo edellisellä mun thaikkureissulla" jepjep. Menin testeihin :D [/quote] miun mielestä teki iha oikein sulle. Olet varmasti ansainnut ton :)

[/quote]

no kiitos vaan, mutta koin itseni onnekkaaksi voittajaksi, että sekin suhde karahti riittävän ajoissa kun totuudella on taipumus tulla aina julki, tavalla tai toisella :D
[/quote]
Anna mä arvaan... Ei ollu eka suhde joka kusi? Eikä varmaan viimeinen? Monta aatelit viä kokeilla enneku onnistut? :)

Vierailija
13/19 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin alatte taas kiljumaan kuinka kauhea sika ja täyspaska mies on, niin pistäkääpä vähän jäitä hattuun, ei tuo mies nyt mitään niin pahaa ole tehnyt. Kuulostaa ehkä hieman naiivilta ja vähän hölmöltä ukon käytös, mutta on noita kuulkaas pahempiakin juttuja, tämä nyt ei ole juttu eikä mikään loppupeleistä.

Vierailija
14/19 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 05:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 04:16"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 04:09"] [quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 04:05"]No sua vituttaa, kun se ilmotti tosiaan liian lyhyellä,varoitusajalla. Jos vielä innoissaan sua oli viemässä ja oot asennoitunu että no lähet niinnloukkaahan toi jos se sitten itse menikin vaikka sulle ei käynyt yms... Ettekö olleet siitä puhuneet, että koska olisi hyvä mennä ja että jos meette niin sillooin sun piäs luonnollisesti voida ehtiä järkätä lasten asiat yms. Olis kantsinu ehkä "tapella" ennen kuin mies lähtee, niin ei tarvis sun kärvistellä sen asian kanssa ja kerätä ketutusta...mmutta yhtä hyvin SÄ voit nyt edelleen olettaa, että tottahan se lähtee sulle sitä kanariaa näyttämään sitten heti kun sulle taas sopii, eikä odottaa taas miehen äkkilomaa jotain vuotta tähän päälle... Varaat puolestasi itse teille jonkun äkkilähdön ja oot sitten että "kultaaa...lähtö on x.xx.2015" jne.  Tuli vähän tuuliviiri-auervaara muistot tuosta, kun seurustelin hetken miehen kanssa joka oli viemässä minua thaikkuihin reppureissulle ja suunnitteli ja sai mut innostumaan, sitten meille tuli joku mietintätauko suhteeseen niin se äijähä suhas sinne ja sano just edellisenä päivänä että on pari seuraavaa kk thaikussa. Se sitten kännissä lähetti mulle kuvaviestin, missä kaulaili jonkun Thiin kanssa ja että "ethän suutu, mutta ei tää oo vakavaa, mutta me oltiin yhdessä jo edellisellä mun thaikkureissulla" jepjep. Menin testeihin :D [/quote] miun mielestä teki iha oikein sulle. Olet varmasti ansainnut ton :) [/quote] no kiitos vaan, mutta koin itseni onnekkaaksi voittajaksi, että sekin suhde karahti riittävän ajoissa kun totuudella on taipumus tulla aina julki, tavalla tai toisella :D [/quote] Anna mä arvaan... Ei ollu eka suhde joka kusi? Eikä varmaan viimeinen? Monta aatelit viä kokeilla enneku onnistut? :)

[/quote]Onks sulla jotenki huono ilta?? 

Vierailija
15/19 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 05:08"]

Ennenkuin alatte taas kiljumaan kuinka kauhea sika ja täyspaska mies on, niin pistäkääpä vähän jäitä hattuun, ei tuo mies nyt mitään niin pahaa ole tehnyt. Kuulostaa ehkä hieman naiivilta ja vähän hölmöltä ukon käytös, mutta on noita kuulkaas pahempiakin juttuja, tämä nyt ei ole juttu eikä mikään loppupeleistä.

[/quote]Aha...no siinahan sitten loppupeleissa yksin lomailee.....

Vierailija
16/19 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nämä uusioperheet ei vaan toimi. Vielä vähemmän jos toisella kersoja. Ukko ei oikeasti, vaikka mielellään panee sua, halua luopua vapaudestaan, sunhan ne kersat on! Eikun kanarialle...!!??

Vierailija
17/19 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarialle menee luuserimiehet, mun mielesta, kun niin paljon parempiakin paikkoja on olemassa. Ap:n miesystavalle tuntuu olevan jokin elamaa tarkeampi kohde josta on hehkuttanut moneen kertaan, ja loukkaantui kun toinen ei ollutkaan tukka suorana tulossa lomalle tuonne ihmesaarelle. Mies ei nayta tajuavan toisen tilannetta, olisikohan hieman itsekas ja ajattelematon, kannattaakin miettia olisiko tuosta jatkoon ollenkaan. Yh:n kannattaa muutenkin miettia tarkkaan minkalaisia tyyppeja paastaa kotiinsa jo ihan lastenkin takia.

Vierailija
18/19 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies ilmoitti 2 paivaa ennen matkaa etta on lahdossa? 

Vierailija
19/19 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 06:05"]

[/quote]Koska yhoot ovat tunnetusti meidän miesten keskuudessa ihan helvetin kovaa kauraa, hah hah. Jos olisin toi mies, niin sanoisin että hei, hei ja nähdään seuraavassa elämässä.