Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen rakastaminen

Vierailija
11.05.2015 |

Miten naisen rakastaminen ilmenee. Mitä tahdotte, mikä on tärkeää, mitä haluatte ja miten naista pitäisi huomioida? Tietenkin eri ikäluokissa ilmenee erilaisia mieltymyksiä, mutta kertokaa mitä itse tunnette.

T: Törppä mies joka ei ymmärrä kaikkea

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unoha koko juttu, se on sinulle parasta.

Vierailija
2/11 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jos saat asian selville

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä nyt on se kysymys mihin halusit vastauksen? En oikein saanut selkoa.

Vierailija
4/11 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon, ole rehellinen, suojele kaikelta pahalta, ja rakasta. 

Ei ole vaikeeta. 

Vierailija
5/11 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele mitä kerron, myös niitä pieniä hömppäasioita, muista ne ja kysele niistä jälkikäteen. Näin minulle tulee tärkeä olo seurassasi. Kerro minulle, että olen sinulle todella, todella tärkeä ja että olet minusta niin ylpeä. Tuo minulle joskus jokin pieni herkku kaupasta, siksi että kun näit sen herkun, ajattelit minua ja halusit ilahduttaa. Tai lähetä jokin kortti samasta syystä. Lähetä joskus myös pieni rakkauskirje. Kuiskaa minulle keskellä ihmisiä, että näytän kauniilta ja haluat lähteä heti kanssani kotiin. Sano, että minusta tulisi ihana äiti. Kiusoittele minua välillä lempeästi ja jos ärsyynnyn, sano että näytän söpöltä kun suutun. Jos minua itkettää, ota minut aina syliin vaikka olisimme juuri riidelleet. Pura konfliktitilanteet keskustelemalla rauhallisesti silloinkin, jos itse sorrun lapsellisuuksiin. Jos ärsytät minua, lyö tilanne läskiksi ja söpöile sietämättömästi. Naura kanssani, naurata minua. Kun keskustellaan, todella keskustele kanssani, osallistu, älä vain kuuntele hiljaa ja nyökyttele. Älä puhu perheestäni tai ystävistäni pahaa. Iloitse ystävieni ja perheenjäsenteni onnesta ja menestyksestä. Pidä minua kädestä kiinni ylpeästi myös silloin, kun törmätään tuttuihisi. Hyväile minua ja kun riisuudun edessäsi, katso minua, huomaa vartaloni ja sano että olen kaunis. Halaa minua välillä yllättäen ja sano että rakastat. Kun olen kipeä, pidä minusta huolta. Ole minulle lempeä, uskollinen ja luotettava.

Kun teen tämän kaiken myös sinulle, meistä tulee uskomattoman onnellisia yhdessä.

Vierailija
6/11 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/11 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kysymys. Et varmasti ole törppä mies, vaan yksi parhaista. Onnellinen nainen sinulla, kun tuollaista mietit.

Vierailija
8/11 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*TÖRPPÖ

Törppä ei ole sana. 

Vierailija
9/11 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro naiselle usein mistä asioista pidät hänessä. Kehu niitä puolia mitä itse pidät kauniina tai hyvinä hänessä. Ole kehuissa aito ja rehellinen. Harrastakaa seksiä usein jos molemmat pidätte siitä. Kerro tai näytä hänelle suoraan kuinka paljon haluat häntä. Kosketa ja huomioi häntä myös seurassa ollessanne sillä tavalla mikä sinulle on luonnollista. Ole oma ihana itsesi hänelle. Harrastakaa paljon liikuntaa yhdessä, siitä tulee endorfiineja.

Vierailija
10/11 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele ja puhu. Pussaile. Laita joskus TV kiinni ja kännykkä pois kädestä kun olette yhdessä. Vie nainen treffeille ja kerro rakkaudesta.

Vierailija
11/11 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up