Ehdota hauskaa/vauhdikasta tekemistä pariskunnalle!
Tarkoituksena viettää kiva viikonloppu jossain päin Suomea. Mikä olisi kivaa, vähän erikoistakin tekemistä? Vinkkejä jakoon :)
Kommentit (11)
Geokätkeily, tiedän erään joka harrastaa miehensä kanssa, nuori pariskunta. Kertoivat että on huippukivaa yhteistä tekemistä, ja sitä harrastaa kaiken ikäiset. Pitää vaan ladata puhelimeen se sovellus, ja se ilmoittelee sit niitä kätköjen koordinaatteja :) osa kätköistä kuulemma ihan sellaisia mitkä saattas olla jonkin lammikon pohjassa, tosi kätköiliät hommaa sitten itse varusteet
Käykää heittelemässä frisbeegolfia, ehkä ei niin vauhdikasta mutta hauskaa.
Mies ei tykkää ratsastaa, on joskus kokeillut :/ Frisbeegolf laitetaan harkintaan, oli hyvä ehdotus.
Lisää kiitos! Mitä itse tekisit jos nyt olisi mahdollisuus parin päivän kahdenkeskiseen lomaan?
Stand uppia kattomaan, se rentouttaa ja luo hyvän pohjan illalle
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:33"]Mies ei tykkää ratsastaa, on joskus kokeillut :/ Frisbeegolf laitetaan harkintaan, oli hyvä ehdotus.
Lisää kiitos! Mitä itse tekisit jos nyt olisi mahdollisuus parin päivän kahdenkeskiseen lomaan?
[/quote]Rakastelu koko päivän niin että lataus säilyy iltaan asti. Päämäärätöntä rakastelua koko päivän, parasta mitä tiedän.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:33"]Mies ei tykkää ratsastaa, on joskus kokeillut :/ Frisbeegolf laitetaan harkintaan, oli hyvä ehdotus.
[/quote]Rakastelu koko päivän niin että lataus säilyy iltaan asti. Päämäärätöntä rakastelua koko päivän, parasta mitä tiedän.
[/quote]
Seksi kuuluu sitten iltaan/yöhön mutta olisi kiva tehdä jotain muutakin ennen sitä :) karting olisi varmasti miehen mieleen, onko jollakin ehdotusta missä olisi hyvät puitteet? Majoituksiakin saa ehdottaa, kylpytynnyri iltaan olisi luxusta :)
En jaksa.