Juttelevatko miehet small talkia ei kiinnostavan naisen kanssa?
Lapsen harrastuspiireissä on isä joka aika usein kohdatessamme alkaa heittää small talkia, lapsista, säästä yms aika tavanomaisista aiheista. Nähdään n. Kerran viikossa. Mitään flirttaavampaa keskustelua ei ole kuitenkaan käynyt. Välillä teen myös itse keskustelunaloituksia. Välillä tuntuu, että katselee pidempään, voi olla kuvitteluakin.. En ole huomannut muiden naisten kanssa siellä niin keskustelevan. :)
Olen alkanut miettimään, voisiko mies olla kiinnostunut? Sellainen fiilis, että miehen ei oikeasti tarvisi mun kanssa keskustella, jos ei haluaisi.
Kommentit (17)
Vastaus otsikkoosi on ei toistuvasti.
Mutta sitä kiinnostusta on sitten miehilläkin paljon eri asteista.
Miksipä en? Voi löytyä kiinnostava nainen. Usein noin on käynytkin.
-
Miksi en voi itse olla tarpeeksi kiinnostava?
50:50 voi olla kiinnostunut, tai sitten on joku ylisosiaalinen yksilö joka kaipaa vaan jotakin juttuseuraa
Oma kokemus on kuitenkin että ei miehet välttämättä kovin kiinnostuneita ole juttelemaan naisten kanssa joissa ei ole mitään kiinnostavaa
Itse olen jutellut miehille ja itselleni ovat jutelleet miehet,jotka tod. Eivät ole kiinnostuneita "siinä mielessä". Tai kiinnostaneet itseäni.
Ei täällä voida sitä tietää.
Miehet, jotka eivät ole kiinnostuneita naisesta naisena ja ovat ulospäinsuuntautuneita. Mielellään juttelevat niitä näitä monien kanssa. Jos pitävät naista viehättävänä. Puhesuoni ei pulppua niin vapaasti.
Kaikki on kiinnostunu minusta. Varmasti oon kauniimpi ku sen oma vaimo .
Ei ois muuten jutellut.
-ap-
En. En ymmärrä miten voi puhua, jos ei ole mitään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on kiinnostunu minusta. Varmasti oon kauniimpi ku sen oma vaimo .
Ei ois muuten jutellut.
-ap-
Mikä ällötys 😂 Luulee olevansa jotain suurta erityistä 😂🤣😅
Huomatkaa minut, minulla ei ole älykkyyttä mutta huomionhakuisuutta senkin edestä!!! Huomatkaa!!! 😀
Ei miehet puhu kuin hyvännäköisille naisille.
Kiinnosti tai ei.
Pinnallisia otuksia ovat.
Voi olla kiinnostunut tai pitää sinua ylipäätään mukava tyyppinä! Itse juttelen töissä vastakkaiselle sukupuolelle enemmän jos koen että on helppoo kaveerata. Ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko hyvännäköinen tai kiinnostava muuten. Ja sama saman sukupuolen kanssa tietty.
Ei ollut minun tekstini tämä ap:na esiintynyt :D kyseisellä miehellä en ole vaimoa nähnyt.
T. Oikea ap
Tätä en ymmärrä, että ei jakseta puhua niitä näitä kaikkien kanssa. Minusta se on hauskinta, ajatusten vaihtoa. Jos yksi tapaa toisen samanlaisen niin voi olla vaan puhdasta puhumisen iloa. Tietysti voi olla myös vakavampaa kiinnostusta, sitähän ei voi tietää kun ei olla ajatusten lukijoita.
Jotkut ei vaan osaa olla hiljaakaan. Uskoisin, että herkemmin heittää sitä sun tätä juttua sellaiselle naiselle, josta ei ole kiinnostunut. Kiinnostavan seurassa aika varmasti ujostelee, jos on ns. tavallinen mies.