Milloin viimeksi seksiä?
Kommentit (30)
8.5.2015 aamulla n. klo 05 mies alkoi puoliunessa hieroskelemaan takamustani, heräsin siihen ja pyllistin vähän. Mies pani takaapäin ja tuli tosi nopeesti. Jatkettiin unia.
tänä aamuna ja mies teki aloitteen. Taas aukesi saatana alapään haavauma, on luultavasti loppuiän ongelma:(
Eilen illalla, itse tein aloitteen, kesti n.10 min. Oli hyvää ja nautin!
Eilen kolme kertaa. Aamulla ja päivällä pikaiset, illalla pitkän kaavan mukaan. Minä tein aloitteet.
N25
Toissailtana. Mies tuli mun peiton alle pussailemaan ja siitä eteni vatsaa pitkin pikkuhousujen alle... :)
Vappuna nainen kadulta. Olin kivaa vaikka en itse edes lauennut kun oli sitä vapputunnelmaa. Nainen sai kuitenkin ihan hyvää palvelua. Lopetin kun hän oli valmis kun arvasin ettei nalli taida itsellä palaa.
Syksyllä 2014 vaimon kanssa minun aloitteesta. Makuuhuoneessa pimeässä peiton alla. Kesto ehkä n. puoli tuntia.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:01"]Vappuna nainen kadulta. Olin kivaa vaikka en itse edes lauennut kun oli sitä vapputunnelmaa. Nainen sai kuitenkin ihan hyvää palvelua. Lopetin kun hän oli valmis kun arvasin ettei nalli taida itsellä palaa.
[/quote]
Haha. 30+ iällä itelle on käynyt ainakin 70 pinnassa tapauksista näin. Kiva se silti on kännissäkin köyriä. Eli siis että en ole lauennut.
Viime heinäkuussa ja ihan naimisissa olen. Mies ei pysty kun on niin lihava. Oma painoindeksi on 20.
eilen aamulla herätessä hypähdin miehen päälle ja myöhemmin ennen kun lähdettiin nukkumaan testattiin saunanlauteiden korkuus...
Maaliskuussa 2014.
Oman avomiehen kanssa.
Todellakin liian harvoin mies innostuu ;(
Olisko ollut 2000 tai 2001 kesällä.. ehkä... En muista kenen kanssa, mutta todennäköisesti mun luona.
Kaksi ja puoli kuukautta sitten laivalla. Kuuntelin miehen juttuja viereisestä pöydästä ja siirryin pöytäänsä, kun "oli niin kiinnostavaa keskustelua". Miehen kaveri lähti ja sen jälkeen mies pyysi minut mukaansa ostoksille. Veimme ostokset hyttiinsä ja päädyimme harrastamaan seksiä. Se kesti noin 20 min.
eilen kotona, mies teki aloitteen vetämällä syliin, suutelemalla ja koskettelemalla ja kertomalla että tekee mieli. pikaiset ~15min
2013, muuta en juuri muista.