Sain 3 korona rokotteen klo 12. 20 ja nyt on kuumetta 39,5 onko normaalia
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On normaalia. Kuumelääkettä ja mene suihkuun niin helpottaa.
EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA KUUMELÄÄKETTÄ ROKOTUKSEN JÄLKEEN!! IMMUNITEETTIÄ EI SYNNY.
Rokotuspisteissä tosiaan ohjeistus on tämä.
Sen mukaan tulee oireet mitä tod näk koronassa saisit. Itselläni ahdisti henkeä ja hajuaisti meni sekasin muutamaksi viikoksi. Samat oireet oli koronassa aikoinaan(testissä kävin ei ollu uutta koronaa)
Puoliso taas sai kovan kuumeen. Aivan kuten aikoinaan koronassa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi en otakaan rokotetta.
Itse ainakin mielummin makaan kotisohvalla pari päivää kuumeessa, kuin teho-osastolla todella kipeånä
Vierailija kirjoitti:
On normaalia, kroppasi laittaa kunnolla hanttiin ja kehittää vasta-aineita. Ota Panadolia max. 3 x 1g vrk. Varaudu että oireet voivat kestää 3-4pv.
Niin joo vasta-ainettahan ne piikkiproteiinit on, juu juu. Ne ovat juuri sitä samaa, mitä Kiinassa kehitettiin labrassa. Nyt sitä sitten ruiskutellaan ihmisiin. Hullua.
Rokotereaktio ei tule noin pian. Tee varmuuden vuoksi koronatesti.
On varmasti normaalia. En tiedä uskallanko ite tuota kolmatta ottaa. Ekasta ei tullut mitään muuta kun käsi yhden päivän kipeäksi, näin ajattelin ettei tokastakaan siis mitään ihmeitä tule. Väärin, koko hiton rokotetun puolen, eli vasen kainalo turposi sekä koko vasen puoli kylkeä myöten ja oli ihan älyttömän kipeä. En pystynyt öisin nukkumaan edes särkylääkkeiden voimalla kunnolla kun niin kipeäksi veti. Tätä kesti viikon. En uskalla ajatella mitä kolmannesta tulisi.
Ihan normaalia. Kuten myös influenssarokotuksen yhteydessä. Joillekin tulee rokotteesta lämpöä, mutta ei kaikille. Ohimenevää, ja paljon pienempi paha kuin itse tauti. Veikkaisin että niillä joille nousee kuume jo pelkästä rokotteesta, olisi tullut ilman rokotteita melko kova tauti. Sitähän ei sitten tietenkään tiedä onko niin kun on jo rokotettu jos saa tartunnan.
On yksilöllisiä vaihteluita. Joku saa muutaman tunnin sisään kuumeen, toiset ei mitään.
Mutta täysin normaali reaktio kun elimistösi kehittää vasta-ainetta virukselle.
En ole rokotettu joten en voi sanoa mitään rokotteen jälkeen tulleista tuntemuksista, sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On normaalia. Kuumelääkettä ja mene suihkuun niin helpottaa.
EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA KUUMELÄÄKETTÄ ROKOTUKSEN JÄLKEEN!! IMMUNITEETTIÄ EI SYNNY.
Kyl piikittäjä oli suostuvainen ja sitä ennen olin ottanut myös kuumesärkylääkettä muuhun vaivaan ja silti nousi lämpö piikistä.
Vierailija kirjoitti:
No kannattiko ottaa? Mä en oo vuosiin ottanut rokotteita ja olen säästynyt kunnon taudeilta. Sikapiikin jälkeen sairastin vuosia taukoamatta. Piikit tuhoaa immuniteettia.
Heh. Oletko ottanut esim. jäykkäkouristus-, polio-, tuhkarokko-rokotteet?
Miksi?
Todella vaarallinen isorokko saatiin käytännössä hävitettyä maapallolta rokotteilla. Siihen kuoltaisiin vieläkin, jos luotettaisiin immuniteettiin.
Täysin normaalia. Huomenna helpottaa. Elimistösi toimii hyvin ja antaa suojaa koronaa vastaan. Voit ottaa särkylääkettä tai flunssalääkettä tarvittaessa.
Itselläni nousi jokaisesta 3 rokotteesta vuorokauden kuume ja kipee olo. Sen jälkeen ei mitään.